Pafos! (Anemi)

Pihla...

Kertoilkaas te pafoksella käyneet mitä piditte paikasta?
Millaisia rannat ovat? En tarkoita nyt näitä isoja päärantoja vaan niitä pienempiä...
Itse tykkään ennemmin rentoutua rannalla omassa rauhassa/poukamassa kuin isolla rannalla joka on tupaten täynnä porukkaa.
Hyviä ravintoloita saa myös suositella!
Kokemuksia hotelli Anemista saa myös kertoa jos niitä on... millainen huone on superior kaksia,yhtä hyvä kuin lupauksissa vai jotain sinnepäin?
Kiitos kiitos :)

2

476

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmeisesti syksyllä

Pafos on paikkana hyvä, paikka on aito, ei pelkkä hotellialue. Nähtävää löytyy mm. Unescon perintölistalla oleva argeologinen alue ja siellä olevat upeat lattiamosaiikit.
      Itse olen vanhempi naisihminen mutta myös myöhemmin paikassa ollut 30-tyttäreni ystävineen piti paikasta.
      Anemi oli siisti paikka , ollessani siellä ei vielä ollut näitä superkaksioita.
      Hotellissa käy paljon pitkäaikaismatkustajia, siis talvikaudella Pafoksella asuvia.

• Kolme vuotta sitten

Pafos on ainakin minusta ja miehestäni (olemme reilu 30-vuotiaita) mahtava paikka. Uskon että pafoksella viihtyvät niin nuoret kuin vanhemmatkin, siellä riittää tekemistä ja erilaisia menoja kahviloista iltaelämään jne.
      Ehdottomasti kannattaa käydä ylä-pafoksella ajan kanssa...siellä näkyy kreikkailasta kyprosta ja on todella kaunista!
      Hauskaa reissua ja uskon että viihdytte.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      86
      1383
    2. 72
      1204
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      80
      1080
    4. 95
      899
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      267
      874
    6. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      30
      800
    7. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    8. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      79
      717
    9. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      703
    10. 44
      632
    Aihe