Massia päällä

exstoraenso

Sijoitusvinkkejä ku toi Stora maksaa ylisuurta palkkaa. Toki työni vaatii älykkyyttä kun joudun miettimään et miten perin laitan korkin hylsyyn. Erittäin monipuolista ja mukavaa työtä! Massia tästä aivojani rasittavasta työstä tuloo jotten kakalle taivu. Ostaisinko Audin vai muuttaisinko Epsanjaan? Olen ylpeä työstäni, ei niitä korkkeja moni osaa laittaa oikein!

26

726

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TheStoranmiehet

Eläppäs nyt itseäsi siellä liikaa kehu!
      Olen ollut valvomossa jo 35v katsomassa kahta eri nappia ja vain kerran urani aikana olen joutunut venymään vaativaan suoritukseen ja nollaamaan vilkkuvan napin!
      Olen kumminkin korkeasti koulutettu juuri tätä hommaa varten jo 70-luvulla.
      Urani koho kohta oli myös se kun sain vaihtaa ihka uudet lamput ihan varmuuden vuoksi niihin kahteen nappulaan! Pääsin siis kerrankin näkemään "napin" sieluun! Homma olikin todella monimutkainen ja selviytyäkseni "urakasta" jouduin paneutumaan asiaan oiken kunnolla!
      Kaivoin vanhat oppikirjat 30-vuoden takaa ja sain niistä juuri oikeat "neuvot" suoritusta varten!
      Osaston päälikkö jakoi tämän "urakan" jälkeen minulle Diplomin ja sain vielä palkan korotuksenkin ja nimeni kaiverrettinn osaston sokkeliin olinhan toinen henkilö kuka oli suoriutunut vaativasta tehtävästä koko tehtaan pitkän historian aikana! Nyt voin vain odottaa jälleen toiset 30-vuotta että pääsisin edes kerran vielä sammuttamaan sähköenergian tuottaman purkauksen jommasta kummasta "nappulasta" se kruunaisi elämäni täydellisesti ja nautinto olisi orgastisen hekumaalinen........en tiedä mitä tapahtuisi jos molemmat lamput alkaisivat vilkkua samaan aikaan.......kyseinen tapahtuma on ollut koko urani ajan vain "märkä" uni.........Olen säästänyt kaikki palkkani jotta voisin hommata kotiini täydellisen kopion "valvomon" kahdesta napullasta eläkepäiviäni varten. Voisin simuloida "hälytyksiä" päivittäin omassa lukaalissani lopun ikääni......

• Thehapyend..........

Paperimiehistä ei oo mihinkään! Ne painelee vaan nappulaa kun eivät muuhun pysty!
      Mutta toisin ovat kauppojemme vartiat!
      Olen entinen vartia ja nautin aikoinani suurta "kunnioitusta" omissa piireissäni(ent.vaimo ja sen kissa) ja minua palvotiin paikallisissa ravitsemusliikkeissä aina siellä liikkuessani omaan niin suuren egon että minua ei voi olla huomaamatta vaikka en olekkaan "virantoimituksessa".
      Sain ihailiapostia suuret määrät kotiini joten postikin oli joutunut ottamaan käyttöönsä suuremman jakeluauton toimittaakseen kaikki kirjeet suoraan kotini liepeillä sijaitsevaan jakelukeskukseen jossa lajiteltiin vain minulle tarkoitettua "fani" postia.
      Olen urani aikana saanut satimeen melkein verekseltään mahdollisen "näpisteliän" mutta tarkemmin asiaa tutkittuani selvisi että "kaverillahan" olikin suffelipatukan ostokuitti toisesta myymälästä tarkastustilanteessa esitettävänään. Olin jo melkein näppäillyt virkapuhelimeeni suurten idolieni Poliisin numerot mutta "kohteen" esittäessä aidon kuitin jouduin perumaan mahdollisen suur operaation alkuunsa. Iltaisin kyttäilen naapurin vanhuksia ihan rutiinilla ja käskytän naapurieni jälkikasvua (2-3v) voima sanoin ja komennoin pysymään omilla tonteillaan jottei heitä tarvitse "raudoittaa" tai ns."niputtaa" kuten meidän piireissä on tapana sanoa.Olin siis vartia ylpeä marketin "hallitsia"! Aikonaan minut olisi suorastaan haluttu Poliisi kouluun mutta älykkyyteni oli aivan toista luokkaa joten valitsin paljon vaativamman ja antoisamman uraputken markettien ja suurten kauppakeskusten (Siwa/Valintalato) hämärien pullonpalautus automaattien
      tukkeutuneiden "linjojen" vapauttajana.Ikävä onnettomuus muutti elämäni ja tuhosi "urani" kun kaverini seonnut poliisikoira raateli muutenkin surkastuneet nyytini riekaleiksi. Nykyisin pyöritän Thai hieronta bisnestä ja oppini olen saanut suoraan Thaimaasta samalla keikalla kun minusta tehtiin aito Suomi ladyboy....

• paperimies 1

Uskon, että olet ''vartia'' (etkä oikeakielisesti vartiJa) ja nappaat kiinni ''näpisteliöitä'' (etkä näpisteliJöitä). Huomaahan sen jo kirjoitusasustasi. Parempi kun keskityt noihin paskahommiin, etkä murehdi meidän paperimiesten työstä.

• fgjnvgjhgf

Ihaile kaukaa Mercedestäni T:vartia

• Anteeksi lukihäriöni

Anteeksi että en osaa kirjoitaa oikein!
      Olen ollut muutenkin koko elämän kiusattu ja päähän potkittu jo tarhasta alkaen.
      Tunsin olevani "vartijan" töitä tehdessäni jumalasta seuraava ja melkein Poliisi!

• WelhoMusta

Nyt kuulostaa siltä kun tekstiä lukee, että kirjoittajina taitaa olla kaksi työtöntä (alkoholisoitunutta) miestä, toinen kuvittelee olevansa Paperimies ja toinen Vartija. Kohta mukaan tulee keskusteluun varmaan kolmas (nainen) joka on varmaan sitten kaupan kassa tai lähihoitaja? Peukalot sille. MItäköhän sitten seuraavaksi?

• kijoutusvihe........

Olen oikeasti Vartijan raiskaama paperimies jolla on paha lukihäriö mutta onneksi täällä on minua paljon viisaampia neuvomassa miten kirjoitetaan oikein......

• kuutamokeikkaapukkaa

en oo päivääkään tehny rehellistä työtä, loisin paprumiehen maksamilla veroeuroilla!

• MENO MOMO NÄPPINEN

Otappa pikaisesti yhteys paperimiesten ykkös mieheen KAKEPÄÄSSÄ mikä LÄSSYTTÄÄ kaikki SIVIILI asiatkin ONGELMA NÄPPISEEN

• takkiauki poika

PUUHEVOSEN PERSEREIKIÄ ON TODELLA VAIKEA LAITTAA OIKEIN, TAITAA TULLA VIELÄ TILANNE ETTÄ SULTA LOPPUU HOMMAT. NE AJAA NIITÄ JATKOSSA KUKA TEKEE HALVEMMALLA NYT VOIT VIELÄ KULKEA TAKKI AUKI JA PAUKUTELLA HENKSELETÄ.

OLET KUN UUSI TANGOKUNIGAS MIKÄ TULEE LYPSY JAKKARALTA SUORAAN NAVETASTA TAI LIHATISKIN TAKANTA
      MUSTA TEHTIIN NYT KUNINGAS OSAAN LAULAA OLEN ISO STARA.

• paperi paroni

Kannatan naisiin sijoittamista. Antaa köyhin käydä svetossa kuppakololla tippurimololla. Stooralaisena voi sijoittaa kotimaiseen laatulihaan, ja vaihtaa sen aina välillä uuteen.

• Paperimies

Ei oo fygest kii.

• kkkjkjlkjl

onneksi kone hoitaa tuon korkituksen niin ei tarvii tuollaisia miettiä

köyhät kyykkyyn

• Kultakimpaleh

Voitin kenosta 100 000e

• geijo g

Ete- vai takakenossa?

• serlä

voi vittu näitä mielikuvitus juttuja.
      paska paperi miehet korkeintaan kirjoittelee tänne

• eiteuska

tomppa on ainakin

• vnxfgjf

Ostin just uuden bensamesen! Kyllä paperia kannattaa tehrä! T:Stooooora

• Köyhätkyykkyyyn

Siu bensamese on paskaa verrattuna minun uuteen RS6 Audiin ja hintaa oli VAIN 150 000e

• xcnbxcfh

Jos ei Mercedekseen oo varaa ni täytyy ostaa Audi, Saksan lada

• gyntheri

Audilla saa paljon pillua ja paperimiesten vaimoja :)

• tuuraenso

Olen storalla töissä ja hankin enemmän ku te runkkarit yhteensä. Vaimo on palvelualalla ja hymisee kassalla niille mitkä ei saanu sitä, sillä mä sain! Pystyin ostamaan meille(pankin kanssa) talon rinteeltä, sillä eihän kukaan itseään kunnioittava mies voi asuttaa vaimoansa kerrostaloslumissa

• läskimaha

Ostinpa tässä äsken uuden bemarin kyllä nyt kelpaa ajella töihin tehtaalle. Lisäksi löytyy iso talo, iso kesämökki, vene, moottoripyörä, vaimolla mersu ja on muuten vaimo kaunis toisin kuin teillä köyhillä! Lisäksi rajan takana salarakas svetossa piristämässä tankkausreissuja :)

• ähöhähöhöäöh

äh

• holmesjohnsa

Onneksi minulla on vitun iso kyrpå joten en tarvitse bemaria!

• kikulij

Hölmöt!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      179
      13494
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5483
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4920
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      149
      3709
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2843
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      119
      1783
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      372
      1697
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1515
    Aihe