Onko kellää kokemuksia näistä? Kuinka luotettavasti puhelin vielä lähtee käyntiin? Mikä luotettava opas flashaamiseen? Itellä 5800 ja haluisin siihen c6 käyttiksen. Ukslataako noilla mennä? http://nokiasuomi.blogspot.com/
Kertokaa omistanne jos ootte kokeillu?
Kustomoitu käyttöjärjestelmö
11
150
Vastaukset
Se on vähän arpapeliä.. Joko onnistut tai et ja puhelin menee pimeäksi.
- Jäeki hoi älä jätä
Olipa nerokkaasti neuvottu. Joko toimii tai sitten ei.
- Jeesiä
Ihan pikkusen tuli typoja tohonki alotusviestiin. Jos kokemuksia jollain ni kerro siitä. :)
- C7-00
Voisin kokeilla tuota minun entiseen 5530 puhelimeen, jossa on aina tuo sama bugi, että kun yrittää soittaa, niin puhelin sammuu. Kaksi kertaa ollut jo huollossa... Joo, mutta en kuitenkaan ihan ymmärtänyt miten tuo tehdään.
Arpa on heitetty.... Asennan omaan Lg bugisen käyttiksen tilalle puhtaan Androidin...
- Jeesiä
Ite sain päivitettyä 5800 xm puhelimen ja toimii HUOMATTAVASTI nopeammin tolla c6 firmwarella. Suosittelen kyllä kaikille, jos vaan on varaa ottaa riski että luuri pimenee. :D Vähän jännitti ittee eka kokeilla mut sinne meni ja hyvin toimii.
- C7-00
"Pura navifirm ohjelmisto tietokoneellesi käyttäen winrar ohjelmistoa ja aja se."
Miten se purkamisen jälkeen ajetaan? - C7-00
Toinen kysymys. Tuo on varmaan englannin kielellä, vai onko?
- C7-00
Okei, olen päässyt nyt vähän pidemmälle. Eli latasin tuon firmwaren ja luonut tuon polun ja kopioinut tiedostot tuonne kansioon. C:\Program Files\Nokia\phoenix\products\RM-504\
"Nyt pura Nokia Flash tools.rar ja asenna JAFSetup_1.98.62.rar. "
On purettuna ja JAFSetup_1.98.62.rar. asennettuna
"Kopioi Jaf_nok4models.ini ja Pkey_emulator...exe tiedostot polkuun: C:\Program Files\Odeon\JAF\. Luo pikakuvake Pkey emulaattorista työpöydälle."
Tuollainen kansio löytyi kun Jaf_nok4models ja se on kopioitu tuonne: C:\Program Files\Odeon\JAF\ mutta, Pkey_emulator...exe tiedostoa ei löydy mistään?
Kun avaan tuon Pkey emulaattorin ja painan GO tulee vaan ilmoitus: Cannot create file C:\Program Files\ODEON\JAF\winscard.dll
Mitähän minä oikein tein väärin?
- ???????mnndjd
pelkäämpä että tuosta ei kukaan muukaan ymmärrä yhtään mitään
- C7-00
Mulla toi sama ongelma, eli en oikeen löydä tuollaisia tiedostoja mitkä piti kopioida noihin kansioihin. Ja pitää tuollainen Phoenix ohjelma ladata kun sellaista kansiota ei ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70605
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483