Kustomoitu käyttöjärjestelmö

Jeesiä

Onko kellää kokemuksia näistä? Kuinka luotettavasti puhelin vielä lähtee käyntiin? Mikä luotettava opas flashaamiseen? Itellä 5800 ja haluisin siihen c6 käyttiksen. Ukslataako noilla mennä? http://nokiasuomi.blogspot.com/

Kertokaa omistanne jos ootte kokeillu?

11

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on vähän arpapeliä.. Joko onnistut tai et ja puhelin menee pimeäksi.

      • Jäeki hoi älä jätä

        Olipa nerokkaasti neuvottu. Joko toimii tai sitten ei.


    • Jeesiä

      Ihan pikkusen tuli typoja tohonki alotusviestiin. Jos kokemuksia jollain ni kerro siitä. :)

    • C7-00

      Voisin kokeilla tuota minun entiseen 5530 puhelimeen, jossa on aina tuo sama bugi, että kun yrittää soittaa, niin puhelin sammuu. Kaksi kertaa ollut jo huollossa... Joo, mutta en kuitenkaan ihan ymmärtänyt miten tuo tehdään.

    • Arpa on heitetty.... Asennan omaan Lg bugisen käyttiksen tilalle puhtaan Androidin...

    • Jeesiä

      Ite sain päivitettyä 5800 xm puhelimen ja toimii HUOMATTAVASTI nopeammin tolla c6 firmwarella. Suosittelen kyllä kaikille, jos vaan on varaa ottaa riski että luuri pimenee. :D Vähän jännitti ittee eka kokeilla mut sinne meni ja hyvin toimii.

    • C7-00

      "Pura navifirm ohjelmisto tietokoneellesi käyttäen winrar ohjelmistoa ja aja se."

      Miten se purkamisen jälkeen ajetaan?

    • C7-00

      Toinen kysymys. Tuo on varmaan englannin kielellä, vai onko?

      • C7-00

        Okei, olen päässyt nyt vähän pidemmälle. Eli latasin tuon firmwaren ja luonut tuon polun ja kopioinut tiedostot tuonne kansioon. C:\Program Files\Nokia\phoenix\products\RM-504\

        "Nyt pura Nokia Flash tools.rar ja asenna JAFSetup_1.98.62.rar. "
        On purettuna ja JAFSetup_1.98.62.rar. asennettuna

        "Kopioi Jaf_nok4models.ini ja Pkey_emulator...exe tiedostot polkuun: C:\Program Files\Odeon\JAF\. Luo pikakuvake Pkey emulaattorista työpöydälle."

        Tuollainen kansio löytyi kun Jaf_nok4models ja se on kopioitu tuonne: C:\Program Files\Odeon\JAF\ mutta, Pkey_emulator...exe tiedostoa ei löydy mistään?
        Kun avaan tuon Pkey emulaattorin ja painan GO tulee vaan ilmoitus: Cannot create file C:\Program Files\ODEON\JAF\winscard.dll

        Mitähän minä oikein tein väärin?


    • ???????mnndjd

      pelkäämpä että tuosta ei kukaan muukaan ymmärrä yhtään mitään

    • C7-00

      Mulla toi sama ongelma, eli en oikeen löydä tuollaisia tiedostoja mitkä piti kopioida noihin kansioihin. Ja pitää tuollainen Phoenix ohjelma ladata kun sellaista kansiota ei ollut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe