Latvia VS Liettua

ss

Ryanairilla lennot molempiin samaa hintaluokkaa, molemmista varmasti huokea majoitus löytyy.
Osaako joku kertoa kummassa olisi yleisesti halvempi hintataso? Mites sightseeing, kummasta voisi löytyä enemmän "vanhaa kaupunkia"?

33

4736

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käynyt

      Liettua.

      • KÄYNYT

        KYLLÄ LATVIASSA ON ENEMMÄN NÄHTÄVÄÄ


      • justers one
        KÄYNYT kirjoitti:

        KYLLÄ LATVIASSA ON ENEMMÄN NÄHTÄVÄÄ

        lennä riikaan.....voit matkusta sieltä junalla tai bussilla ympäri maata...yhteydet toimivat....... bussi ja rautatieasema kaupungin keskustassa

        voit lentää myös riikasta kesällä palangaan joka loistava rantakohde jos vilnius ei kiinnosta....ryani lentää myös kaunakseen

        www.booking.com tai www.traveller.lv antaa majoitustietoja


      • matkatarjouksia
        justers one kirjoitti:

        lennä riikaan.....voit matkusta sieltä junalla tai bussilla ympäri maata...yhteydet toimivat....... bussi ja rautatieasema kaupungin keskustassa

        voit lentää myös riikasta kesällä palangaan joka loistava rantakohde jos vilnius ei kiinnosta....ryani lentää myös kaunakseen

        www.booking.com tai www.traveller.lv antaa majoitustietoja

        http://www.hansatravel.ee/tarjoukset


      • VERTAILUA EUSSA

      • kysynpä vaan
        KÄYNYT kirjoitti:

        KYLLÄ LATVIASSA ON ENEMMÄN NÄHTÄVÄÄ

        Mitä näit kun vieläkin huudat? Niitä h...ako?


      • svenni
        kysynpä vaan kirjoitti:

        Mitä näit kun vieläkin huudat? Niitä h...ako?

        typerä viesti edessä....


      • PALDIES
        justers one kirjoitti:

        lennä riikaan.....voit matkusta sieltä junalla tai bussilla ympäri maata...yhteydet toimivat....... bussi ja rautatieasema kaupungin keskustassa

        voit lentää myös riikasta kesällä palangaan joka loistava rantakohde jos vilnius ei kiinnosta....ryani lentää myös kaunakseen

        www.booking.com tai www.traveller.lv antaa majoitustietoja

        KAIKKIIN KOLMEEN MAHAN VOI TUTUSTUA TÄLLÄ SIVULLA

        WWW.TRAVELLER.LV


    • Itse tykkään Liettuasta enemmän. Älä eksy Vilnassa, erikoinen kaupunkirakenne. Periaatteessa Liettua on köyhempi. Vilna on kaunis.
      Riiga on varmaan selkeämpi: venäjällä pärjää ja on "viinavirtaisempi".

    • mrs matkaaja

      Tuoreita kokemuksia sekä Riiasta että Vilnasta ja kyllä Vilna on edullisempi.

      Muista osista Latviaa tai Liettuaa ei kokemuksia.

      • baltic traveller

        Molemmat pääkaupungit kalliimpia kuin muu maa

        maaseudulla edullisempaa.... eli kaunasissa,,,,,klaipedassa

        riikasta päaasee myös junalla tai bussilla muihin kohteisiin

        katso air baltic reittilennot tai ryan air

        www.traveller.lv myös hyvä sivu


      • Finnair
        baltic traveller kirjoitti:

        Molemmat pääkaupungit kalliimpia kuin muu maa

        maaseudulla edullisempaa.... eli kaunasissa,,,,,klaipedassa

        riikasta päaasee myös junalla tai bussilla muihin kohteisiin

        katso air baltic reittilennot tai ryan air

        www.traveller.lv myös hyvä sivu

        Siis Latvian vanhakaupunki tai Liettuan vanha kaupunki? molemmat ovat maita, ei kaupunkeja.
        Rynkky ei lennä meidän lentokentältä - onneksi. Air baltic ei kelpaa myöskään.


      • siitä vaan
        Finnair kirjoitti:

        Siis Latvian vanhakaupunki tai Liettuan vanha kaupunki? molemmat ovat maita, ei kaupunkeja.
        Rynkky ei lennä meidän lentokentältä - onneksi. Air baltic ei kelpaa myöskään.

        jees..maksa finskin johtajille bonukset....


      • fly high
        siitä vaan kirjoitti:

        jees..maksa finskin johtajille bonukset....

        estonian air lentää myös


    • vastaaja...

      Se joka hakee halpaa, menkööt Latviaan.

      • Liika mut ei Riikaa

        jep...hakenut jo useita vuosia....4 tähden hotellissa 5 kympillä ja ruokalistasta voi syödä mitä lystää paitsi aina ei löydy beluga kaviaaria


    • huomenna vilnaan

      Liettua on noista se parempi maa, on enemmän eurooppalainen.Halpuudesta en tiedä mitään, koska en laske senttejä. Rynkyllä en tosin susotu lentämään, se ei lennä Vilnaan, ja riika ei niinkään kiinnosta.

      • justuspunktus

        voit aina lentää finnairin vanhalla vuokrakoneella vilnaan..minä lähden kaunasiin ryanin uudella


    • valitse vapaasti

      KOKEMUKSET on kyllä toiset.....Viro on eurooppalaisin, sitten latvia ja viimeksi tulee Liettua

      viro on 10 v jo edellä kahta naapuria....jo kielitaidoissakin


      mutta latviassa kyllä ylivoimaisesti eniten nähtävää ja parhain majoitus

      • korjaan...

        Sinä et sitten ajantasalla eli et tiedä mm. maiden historiasta mitään. Liettua on ollut samaa valtakuntaa muunmuassa Puolan kanssa, siellä on katolilainen uskonto jne.
        Vilnan yliopisto on itäsien Euroopan vanhin, maa täytti vastikään 1000 vuotta. Vilnassa puhutaan englantia yleisesti ravintoloissa, kahviloissa, kaupoissa. Yliopisto-ja muut opiskelijat ovat töissä niissä paikoissa. Virossa on ole tavannut yhtään joka osaa englantia.
        taidat olla k..nisti kun annat tuollaista tietoa. Et edes tunne Liettuaa, et varmaan ole ikinä siellä edes käynyt. Ymmärrän kyllä että arvostat Viroa hyvänä viinanhakupaikkana.


      • valitse vapaasti
        korjaan... kirjoitti:

        Sinä et sitten ajantasalla eli et tiedä mm. maiden historiasta mitään. Liettua on ollut samaa valtakuntaa muunmuassa Puolan kanssa, siellä on katolilainen uskonto jne.
        Vilnan yliopisto on itäsien Euroopan vanhin, maa täytti vastikään 1000 vuotta. Vilnassa puhutaan englantia yleisesti ravintoloissa, kahviloissa, kaupoissa. Yliopisto-ja muut opiskelijat ovat töissä niissä paikoissa. Virossa on ole tavannut yhtään joka osaa englantia.
        taidat olla k..nisti kun annat tuollaista tietoa. Et edes tunne Liettuaa, et varmaan ole ikinä siellä edes käynyt. Ymmärrän kyllä että arvostat Viroa hyvänä viinanhakupaikkana.

        sorry vaan mutta kommenttisi on typerä.....


    • hintatasoa latviasta (ei RIIKA)

      bensiini 95 1.30 - 1.35 eur litra

      olut rravintolassa 2 euroa

      olut kaupassa 0,5 litr 0.6- 1 euro

      bistro lounas ateria 5 euroa

      majoitus 25 - 55 eur /vrk

      pullo konjakkia kaupassa 10 euroa

      • satun tietämään

        Siis ihanko aitoa konjakkia? En kyllä usko, ei ikinä ranskalaista konjakkia saa mistään 10 eurolla. liettuassa on muuten liti eikä euro.


      • belo aist
        satun tietämään kirjoitti:

        Siis ihanko aitoa konjakkia? En kyllä usko, ei ikinä ranskalaista konjakkia saa mistään 10 eurolla. liettuassa on muuten liti eikä euro.

        ihan aitoa moldavialaista 5 vuotista konjakkia (brandya)

        hakkaa kyllä maussa monet frankkien "laatukonjakit"


      • remy
        satun tietämään kirjoitti:

        Siis ihanko aitoa konjakkia? En kyllä usko, ei ikinä ranskalaista konjakkia saa mistään 10 eurolla. liettuassa on muuten liti eikä euro.

        minö sain remy martinia tallinnassa 7,20 pullo


    • vilniuksessa usein

      Liettua on parempi maa kaikin puolin. Halpuudesta en tiedä. Rynkky lentää Kaunasiin ja se on liettualainen kaupunki.
      Vilna on hieno kaupunki mutta siitähän ei tässä ollut kyse.
      Liettua on eurooppalaisempi maa kun muut Baltian maat.

      • svenni

        eurooppalaisempi ? tarkoitat kai itä-euroopalaisempi ?


      • vastaan tuohon
        svenni kirjoitti:

        eurooppalaisempi ? tarkoitat kai itä-euroopalaisempi ?

        Liettua eli Vilna on nimenomaan eurooppalainen kaupunki, mitä ei ole Tallinna tai Riika. Liettua on aikoinaan ollut samaa valtakuntaa Puolan kanssa, se on lähempänä Eurooppaa myös maantieteellisesti. Liettualaiset ovat uskonnoltaan katolisia. Siinä eroja verrattuna muihin Baltian maihin.
        Tämä on siis historioitsijan ja kulttuuri-ihmisen tietopohjainen näkökulma.


      • svenni
        vastaan tuohon kirjoitti:

        Liettua eli Vilna on nimenomaan eurooppalainen kaupunki, mitä ei ole Tallinna tai Riika. Liettua on aikoinaan ollut samaa valtakuntaa Puolan kanssa, se on lähempänä Eurooppaa myös maantieteellisesti. Liettualaiset ovat uskonnoltaan katolisia. Siinä eroja verrattuna muihin Baltian maihin.
        Tämä on siis historioitsijan ja kulttuuri-ihmisen tietopohjainen näkökulma.

        Tallinna ja Riika ovat vanhoja hansakaupunkeja, mitä Kaunas ja Vilna vanhoina sisämaan maalaiskaupunkeina ole koskaan olleet
        Liettua kuten Puolakin on aikanaan ollut laajentunut valko-venäjälle ja ukrainaan
        kun sen sijaan latvia ja Viro ovat olleet saksalaisen ritarikunnan ja Ruotsin hallinnassa.... Liivinmaa ja Virumaa ovat olleet uskonnoltaan luterilaisia...yli 400 vuotta. siinähän nämä erot tulivatkin....


    • Local

      Jos haluaa Venajalle niin Latvia on hyva valinta. Liettua on sivistynyt lansimaa. Latviasta loytyy mukavasti huijaavia ravintoloita, rikollisia poliiseja, huumeita ja huoria.

      • hahhaaaaa

        hahhaaaaa ja Liettuasta niitä ei muka löydä ??? ketkäs muut kuin Litukat pyörivät suomessa murtokeikoilla.....


    • i love vilnius

      Rynkky lentää Riikaan ja Kaunasiin maakunnasta.
      Hinnoista en tiedä, kun en laske senttejä matkoilla. Vilnassa tulee käytyä usein kun suora lentoyhteys ,Finnair, Helsingistä. Riikasta ei ole kokemusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe