käppikseni Jenni

inina

Katselin kämppistäni Jenniä. Hänen lyhyen lyhyt hameensa nousi niin ylös, että pystyin miltei näkemään hänen pakaransa. Ihmettelin miten hän viitsi oleskella sellaisessa hameessa kanssani. Kyllähän hän tiesi, että olin bi. Olisi luullut että hän olisi tuntenut olonsa epämiellyttäväksi minun kuolatessa hänen peräänsä. Mutta hän kai vain nautti huomiosta, tunnetulle miestennielijälle näytti kelpaavan kenen tahansa huomio, vaikka miehiä hän sänkyynsä vain kelpuuttikin.
Jenni kävi kahvipöytään minua vastapäätä. En voinut olla tuijottamatta hänen rintojaan jotka näkyivät avonaisesta paidankauluksesta. Jostain syystä minulla oli kauhea tarve harrastaa seksiä Jennin kanssa. Enkä oikeastaan halunnut hänestä mitään muuta. Pelkkä ajatuskin meistä parisuhteessa tuntui hölmöltä. Ainoa mitä siis halusin, oli rakastella Jennin kanssa niin ,että se olisi täysin merkityksetöntä. Tiesin kuitenkin, että se olisi täysi mahdottomuus.
”Muista sitte, että huomenna sun pitäis maksaa tän kuun vuokra.” Mä muistutin Jenniä. Kuulin vain epämääräisen hymähdyksen vastaukseksi. Annoin asian kuitenkin olla, luotin Jenniin, kyllä hän joka kuu oli vuokransa ajoissa maksanut.

Seuraavana päivänä istui Jenni sohvalla aamutakissaan kun otin vuokran taas puheeksi. ”Hei, se vuokra..” Aloitin, enkä ehtinyt pidemmälle, kun Jenni alkoi puhua. ”Mä oon tosi pahoillani! Mä en vaan oo saannu mistään rahaa! Oikeesti, mä oon ihan auki koko loppukuun! Mä tiiän et mun ei olis pitän ostaa niin paljo uusii vaatteit mut..” Jenni yritti selitellä. ”Älä yritä. Mä oon tiukka näitten asioiden suhteen. En mä voi pitää sua jos sulla ei oo rahaa!” mä huudahdin ja menin Jennin viereen seisomaan. ”Eiks oo mitään keinoo enää? Heitätsä mut nyt pihalle?” Jenni katsoi minuun surullisesti. ”No, on itseasiassa yks..” rohkaistuin ottamaan asian esille. ”Mä teen mitä vaan! Mä vaikka siivoan joka päivä! Ihan mitä vaan!” Jenni alko lupailla ja ponnahti pystyyn sohvalta. ”En mä mitään sellasta tarkota.. Vaan tätä.” sanoin ja vedin Jennin lähelleni suudellen häntä kiihkeästi. Vaati paljon minulta edes ehdottaa mitään sellaista. Jenni irrottautui hämmentyneenä otteestani. ”En mä voi.. Mä en oo niiku sä! Ei mua kiinnosta muut kun miehet, ja sä tiedät sen!” hän sanoi ja astui askeleen kauemmas. ”Mut ota huomioon, et jos sulla ei oo rahaa ja haluut viel asuu täällä sä teet sen!” mä huomautin ja otin Jennin käsivarresta kiinni. Jenni katsoi minua suoraan silmiin ja oli pitkään hiljaa. ”Ei, en mä voi tehä sitä. Kai mun pitää sit mennä pakkaamaan.” Jenni irrottautui otteestani ja juoksi huoneeseensa. Minä jäin tyhmänä ja pettyneenä seisomaan keskelle olohuonetta.

Tunnin päästä Jenni tuli ulos huoneestaan minun lukiessa lehteä olohuoneen sohvalla. ”Hanna..” Jenni aloitti. Käännähdin häneen kohti ja ponnahdin pystyyn aivan huomaamatta. ”Mä.. Mä oon miettiny.. Mä hyväksyn sun tarjouksen, koska tää asuntopaikka on mulle tosi tärkee.” Jenni kertoi hiljaa ja käveli viereeni. Minä olin todella innoissani. ”Oikeesti? Sä siis suostut?” varmistelin ja Jenni nyökäsi hitaasti. ”Ihanaa! Kerrankin joku mun märistä unista tulee toteen!” riemuitsin ja vedin Jennin lähelleni. ”Mut muista, et tää ei merkitse mulle mitään. Mä teen tän vaan, että saan pitää mun asunnon!” Jenni muistutti ja oli selvästi hämillään tilanteesta. ”Joo joo! Ja muista että sun on parasta olla hyvä tai ehkä mä en annakkaan sun jäädä.” Mä nauroin ja annoin Jennille yhtäkkisen kiihkeän kielarin johon hän ei osannut vastata. Käteni vaeltelivat pitkin Jennin suloista vartaloa hänen seistessään vain paikallaan. ”Jenni, jos sä haluat jäädä, ni sä oot tässä mukana!” mä muistutin. ”Mut mä en vaan oo ikinä ollu naisen kanssa ni mä en tiedä osaanks mä..” ”Älä turhaan jännitä. Ajattele et tää on mitä tahansa seksiä!” Keskeytin Jennin lauseen. Seuraavassa suudelmassa Jennikin oli jo pikkuhiljaa mukana. Jenni availi paidannappejani samalla kun minun käteni hieroivat hänen rintojaan. Pian oli minulta paita pois. Ohjasin Jennin kädet avaamaan myös rintaliivini ja kohta ei minulla ollut minkäänlaista yläosaa. ”Jenni, muista että mä oon tässä etusijalla. Mä päätän saatko sä jäädä vai et.” Huomautin ja työnsin Jenniä alemmas. Hän pysähtyi rinnoilleni ja katsoi minuun kun hyväksyntää pyytäen. Nyökkäsin Jennille ja hän otti vasemmanpuoleista rintaani suuhunsa niin paljon kuin mahtui. Hän tuntui ensin epävarmalta mutta oppi nopeasti.
Tuntui taivaalliselta kun Jenni imeskeli kauan ja hartaasti nännejäni vuoron perään. Pilluni kuitenkin tykytti tyydytystä ja siksi työnsin Jenniä taas alemmas.
Hän kävi polvilleen eteeni pää suunnilleen pilluni kohdalla. Hän avasi hitaasti housuni napit ja huomasin hänen käsiensä vähän tärisevän. Nostelin jalkojani jotta hän sai farkkuni pois. Minulla oli päällä enää stringit. Jenni tarttui niihin mutta alkoi epäröidä. Pilluni tuntui olevan hänelle suuri kynnys. ”Hanna, mä en tiiä voinko..” Jenni sopers epävarmana. ”Hei, tän avulla sä saat jäädä. Anna mennä kun sinne asti pääsit!” mä rohkaisin ja saihan se Jenni lopulta ne stringitkin pois. Nyt hänellä oli lähes kokonaan ajeltu häpyni edessään joka kosteana huusi tyydytystä. Nostin toisen jalkani tuolin käsinojalle jotta Jennin olisi helpompi nuolla minua. Lopulta epäröivä Jenni kumartui kunnolla jalkojeni väliin ja tunsin hänen märän kielen häpyhuulillani. Se sai minut huokaisemaan äänekkäästi ja jalkani notkahtamaan, olihan Jenni pitkäaikainen fantasiani. ”Oota, mun on pakko siirtyä tohon sohvalle istumaan, en mä pysy jaloillani.” Naurahdin ja kävin sohvalle istumaan levittäen jalkani äärimmilleen. Jenni oli kiltisti lattialla ja kumartui nyt vähän varmemmin haarojeni väliin.
Vaikka Jenni ei ollut kummoinen, olihan tämä hänen ensimmäinen kertansa naisen kanssa, tunsin mahdottoman suurta tyydytystä Jennin epävarman kielen tutustuessa pyhimpääni.
Hänen suunsa työskentely oli oikeastaan melko yksipuolista, mutta se oli ymmärrettävää, olihan tämä hänen ensimmäinen kertansa naisen kanssa. Hän oikeastaan vain nuoli kieli leveänä pilluani päältä ottamatta sormiaan ollenkaan mukaan. En kuitenkaan huomauttanut hänelle vaan nautiskelin tyydytyksestä, joka eteni pikkuhiljaa orgasmiin.
Orgasmin lähestyessä alkoivat houkailuni olla kiihkeämpiä ja hieman hämmentynyt Jenni nuoli kiltisti nesteitä valuvaa häpyäni minun työnnellessä lantiotani hänen naamalleen.
Lopulta tunsin tutut väristykset kehossani. Se oli yksi elämäni ihanimmista orgasmeista, koskase oli tullut hitaasti askel askeleelta ja huipentui lopulta kiihkeään huutooni. Käteni olivat vaistomaisesti painaneet Jennin pään tiukasti pilluuni ja kun tärisin orgasmin lämpöaaltojen kourissa yritti Jenni pyristellä hieman hätääntyneenä otteestani. Lopulta tajusin päästää hänet pois. Jenni isui lattialla hetken sulatellen tapahtunutta.
”No, oliks se niin kamalaa? Mun mielestä ei ainakaan ollu!” Sain viimein sanottua hengitykseni tasaannuttua. Jenni hymyili. ”Ei. Itseasiassa ihan mielenkiintosta se oli, ei vastenmielistä niiku mä olin eka ajatellu!” hän tunnusti. ”Joo, mulla olis muutes sulle ehdotus.” Mä sanoin vähän epäröiden. Jenni katsoi minua kysyvä ilme kasvoillaan. ”Mulla on tällä hetkellä aika hyvin raha-asiat, et ajattelin ehottaa, jos haluisit jatkossakin maksaa vuokras tällee?” uskalsin ehdottaa. Jennin oli ihan ihmeissään. ”Siis kuittaisin vuokrani sillä et nuolisin sua kerran kuussa?” hän kysyi. Pudistin päätäni. ”Säännöllisemmin. Ehkä muutaman kerran viikossa. Siis en tietenkään tulis sua häiritsemään jos sulla olis mies, mut sillon ku molemmilla olis aikaa. Mitäs sanot?” olin aivan jännityksissä siitä, mitä Jenni vastaisi. ”Siis tarkotatsä et mä myisin sulle itteäni?” Jenni kysyi. ”No joo, voihan sen noin muotoilla.” Mä naurahdin hermostuneesti. Jenni oli jonkin aikaa mietteissään ja antoi sitten vastauksensa hymyillen: ”No joo. Miksei, ainakin nyt vähän aikaa. Kivahan sitä on kokeilla vähän uutta.” vastaus oli musiikkia korvilleni. ”No hyvä. Tota mä toivoinkin!” hymyilin Jennille.

Seuraavana aamuna menin kurkistamaan Jennin huoneen ovesta. Kello oli noin kymmenen. Jenni nukkui autuaasti laiha ja hento vartalo sikiöasennossa ja blondit hiukset hujan hajan. Peitto oli pudonnut lattialle ja Jenni oli pelkissä stringeissään.
Hiivin Jennin sängyn vierelle ja tönäisin häntä. Jenni ei ollut kovin sikeässä unessa eikä ollut kovin sekavan näköinen, vaikutti itseasiassa melko pirteältä. Hän kuitenkin yllättyi nähdessään minut alasti sänkynsä vierestä. ”Mä olin runkkaamassa vessassa, mut ajattelin, et ehkä mä haluun mielummin sun tyydyttävän mut!” hymyilin huolettomasti. ”Nyt jo? Mut vasthan me eilen..” Jenni sopersi. ”Nii, mut aattelin kun nyt kummalkaan ei oo menoo, et miksikäs ei nyt. Vai haluutko sä palata vanhaan systeemiin, että maksat vuokran rahana?” kysyin kohottaen toista kulmakarvaani. Jenni pyöritti päätään ja nousi sängylle istumaan. Minä taas kävin hymyillen Jennin päälle polvilleen polvet molemmin puolin häntä.
Tartuin vielä epävarman Jennin ranteeseen ja kuljetin sen alapäähäni, joka oli kostea runkkauksesta. Jenni katsoi minuun vähän hämillään, mutta aloin päättäväisesti liikuttaa hänen kättään vaossani edestakaisin niin, että Jennin koko kämmen oli kiiltävä nesteistäni. Tunsin todella surta mielihyvää, kun minulla oli täydellinen kontrolli Jenniin. Olin aina pitänyt seksistä, jossa saan itse olla hallitsevassa asemassa ja määrätä täysin toisen alistuessa.
Irrotin otteeni Jennin ranteesta ja hän tajusi itse jatkaa kätensä liikuttelua vaossani. Kuin itsestään hänen etusormensa upposi pilluuni. Huuliltani pääsi voihkaisu. Jenni ei ensin tiennyt mitä tehdä, mutta tajusi sitten alkaa liikutella sormeaan edestakaisin rytmikkäästi. Kun hän työnsin vielä keskisormensakin sisääni, pettivät jalkani kiihkosta ja asettelin itseni selälleen sängylle jalat avoinna. Jenni siirtyi jalkojeni väliin polvilleen ja jatkoi työntöjään koko ajan varmemmin ja varmemmin.
Jennin nimetönkin eksyi pilluuni ja olin jo aivan hurmiossa. Kun Jenni siirsi peukalonsa turvonneelle klitorikselle ja alkoi hyväilemään sitä, olin jo aivan orgasmin partaalla. ”Ooh.. Jenni.. Mmmh.. Lujempaa.. Älä lopeta..” voihkin ja en enää tuntenut oloani niin johtavaksi, sillä nyt olin täysin Jennin armoilla. Hän työnteli viimeiseen asti pilluni supistellessa hänen sormiensa ympärillä ja minun huutaessa orgasmin vallassa. Hänen otteensa olivat jo rohkeammat, vaikkeivät vielä täysin varmat.
Selvittyäni orgasmista makasin sängyllä ja hymyilin leveästi. ”Jenni, sä olet kyllä paras kämppis aikoihin!” nauroin Jennin hymyillessä leveästi.



Jatkoa olen jo alottanu kirjottamaan. Vaan laittakaas kommenttia.

10

22988

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iso O tuli kylään

      Tuo oli aivan...järisyttävän ihana...aaaah :) Lisää odotellessa..

      Heteronainen, 21v.

    • Bi-nainen

      lisää ja pian... Ja Jennillekin orkku pliis.

    • Tietäväinen

      Oli ihan hyvä muuten, mut se ei oikein kiihota se ettei Jenni tee sitä mielellään.

      • heterotyttö18

        samaa mieltä..
        jenninkin pitäis olla mukana tossa,
        sitten ois paljon kiihottavampaa lukea ;)
        oli toi kyl nytkin ihan hyvä..


      • Bi-nainen
        heterotyttö18 kirjoitti:

        samaa mieltä..
        jenninkin pitäis olla mukana tossa,
        sitten ois paljon kiihottavampaa lukea ;)
        oli toi kyl nytkin ihan hyvä..

        Ihanaa alistusta! Jennille orgasmi myös, mutta ainoastaan "vastentahtoen", antaen periksi.. *kurnau*


    • Ville

      Toi oli ihanaa luettavaa... Haluaisitko mailata mulle?

    • wozu

      sun on aivan pakko jatkaa tota stoorii kun toi on mulle kun oikeeta tyydytystä!

    • Jees

      Musta vaan tuntuu, että tämän kirjoittaja on mies... ote on sellanen.

    • Jenni

      Moi Hanna! Miks sun piti pistää toi nettiin? Mehän sovittiin että sä et kerro siitä meidän jutusta kellekkään!!!!!!! Mä olen tosi pettynyt suhun! Mä en edes muistanut sitä yötä kun vasta nyt kun mä luin ton jutun! Mä olen nyt onnelinen 3 lapsen äiti mut jos sä haluut ottaa muhun yhteyttä niin soita tähän numeroon: 751265

    • mii

      Lisää, tosi hyvä juttu!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe