Nyt puhutaan röllipuvuista tässä keskustelussa.
Itseni mielestä (omistan röllipuvun, jonka ostin varustelekasta) röllipuvut ovat ihan turhia airsoftissa, koska röllipuku ei auta juuri paljoakaan ellet ole yli 100 metriä vihollisesta koska se ei sulaudu maastoon vielä ja näyt liian helposti.
Airsoftissa ihan turha koska suurin osa "actionista" tapahtuu n.30 metrin etäisyydellä. Onhan se kuiteski siistin näköne, mutta kuuma tulee helposti ja kaikki risut tarttuu mettästä.
Mikä on teidän mielipide?
RÖLLIPUKU
6
367
Vastaukset
- mamo
millä aseella pelaat?
-kiinnitä ghillieen luonnosta löytyviä lehti yms. oksia
-jää camppimään
mulla omatekemä ghillie hattu ja pelaan JG Mp5 A5 ja toimii mainiosti... kannattaa värittää pukuasi hiemantummemmaksi kuin luonto ja mene varjoon
kiinnitä luonnonmateriaalia
etsi hyvä paikka
on mainion hyvä puku jos vaan osaa käyttää - Avtomat Kalasnikova
Kahtoin yhtä ohjelmaa siinä rölli miehet menivät piiloon ja yhen piti etsiä ne. Kun hän alko etsiin niin hän otti lämpö kameran ja löysi kaikki paitsi yhen jota hän ei nähnyt lämpö kamerassa sitten hän luovutti ja rölli oli siinä kolmen metrin päässä.Kyllä sillä puvulla voi pärjätä vaikka mulla ei ole sitä.Ja muuten kannattaisko hankkia rölli puku
- Snipu :D
Rölli puku on aivan pakollinen snipulla jos pelaa. Ja kunhan menee oikealaiseen paikkaan camppimään niin toinen ei näe edes 2 metrin päästä jos on kunnolla maastoutunut!
- logojo
kertokaas onko sellast paikka mist vois ostaa kunnon rölli puvun ?
- Ghostis
Itse käytän ghillie pukua. Ostin sen varustelekasta ja se toimi kuin unelma kun kiinnitin siihen luonnosta materiaalia. Kaverit kävelivät ohi ja kerran käveltiikin suoraan päältä. Tein kuitenkin itse omatekemän ghillien heinikkoon ja se on myös todella hyvä. Mielestäni ghillie on tarkka-ampujalle pakollinen. Mutta vaikka on kuinka hyvä ghillie puku se ei tarkoita että olet näkymätön. Sun pitää osata liikkua ja sulautua maastoon. Lisäksi aina pitää lisätä pukuun luonnon materiaaleja joka sopii maastoon missä olet.
- Ghostis
Muistakaa että todella hyvää ghillietä ei voi välttämättä ostaa se pitää tehdä itse niinkuin armeijoiden tarkka-ampujat tekevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462761Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201529Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57976Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15964Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27924En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm78889Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149888- 80878
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829