Äiti on suurin häviäjä

palvelu loppu nyt!

yhteis-ja yksinhuoltajuudessa. Se nimihirviö voisi poistua, sellaista ei ole kuin yhteishuoltajuus. Äiti on yh aina jopa avioliitossakin saattaa olla, ettei mies välitä osallistua perhe elämään. Nainen passa ja passaa...sitä se on naisen elämä.

Eilenkin sain passaa miestä laiturilla kun otti aurinkoa ja minä toin kylmää juomaa ja naposteltavaa jatkuvalla syötöllä. Lapset uiskentelivat anopin silmän alla, ja mies senkun otti aurinko ja veteli karljaa ja kävi välillä uimassa ja saunassa.

Kun musta tulee yksiknhuoltaja joskus, vaadin että mies tulee siivoomaan ja auttamaan meitä joka viikko ainakin. En katselisi semmoista miestä joka löijää ja löijää ja nainen vaan palvelee.
Jos ei rahaa tipu, en tee mitään ylimääräistä.
Nyt menen saunaan ja istun siellä niin kauan, kun mies tuo mulle ruuat sinne!

4

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :D

Heh, saatat kärventyä sinne :D

• wilma60

Oottele ihan rauhassa. Voit olla hoikka nainen kun sieltä saunasta ulos tulet. Toivottavasti on puita lähellä niin ei tarvitse siellä saunassa paleltua jos kylmä sää yllättää.

Toki voit yh:nä vaatia että mies tulee sinua auttamaan. Miksi et vaadi sitä auttamista jo nyt kun oletta naimisissa vaan palvelet miestäsi? Eihän tilanne muutu miksikään eron jälkeen. Sinä olet tottunut hommat tekemään joten samalla rutiinilla ne menee kuin avioliitossa ollessa. Sinulla on vain vähemmän pyykättävää ja yksi suu vähemmän ruokittavana. Elämäsi helpottuu huomattavasti. Eikä tarvitse enää kenellekään kaljaa laiturille kantaa!

• _-_-_

Et kait Wilma ottanut tuota kirjoitusta todesta?

• wilma60
        _-_-_ kirjoitti:

Et kait Wilma ottanut tuota kirjoitusta todesta?

Et ottanut todesta! Jotenkin olen varmaan niin tyhmä ja typerä ihminen että en voi ymmärtää miksi joku kirjoittaa tänne tuollaisia provoja ja kaikkea muuta joutavaa. Eikö elämässä ole todella mitään kun aikaa jää hölynpölyn kirjoitteluun ja eräällä tavalla satujen keksimiseen. Onko nykymaailma todella tällaista että ihmiset satuilee nettiin ihan mitä vain ja omalla tavallaan elävät satumaailmassa. On hauskaa kirjoittaa kaikkea hullua. Näin maalaismuijan ja paljon elämää nähneen ajatusmaailmaan nämä jutut ei mene. Mutta ehkä joillakin on hauskaa kun näitä kirjoittelvat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4389
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3263
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. 152
      976
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      956
    8. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      21
      939
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe