1. Minkä startterin meinaat ite ottaa?
2. Oletko ajatellut valmiiksi mitä iskuja sille opetat?
3. Mitä iskuja olet ajatellut opettaa?
black ja white startterit
7
72
Vastaukset
- 4+9=wtf
ai niin miksi päädyit kyseiseen pokeen?
- nm
1. Ruoho Startteri
- LuXo
1. Otin Oshawottin. Minulla on nyt niitä kaikkia 6 (breedaus). .-)
2. Koska aloitin Oshawotilla niin sanon liikkeet jota ajattelin: Surf, Ice Beam, ?,?
3. Lopulta päädyin: Ice beam, Surf, Waterfall, Dive -.-
4. Pidin Oshawotin toisesta muodosta heti kun näin sen .-D Kyllä Oshawott oli SILLLOIN mielestäni paras varsinkin Samurott .-) Nyt kuitenkin jos oikein ajattelen niin olisin aloittanut Snivylla. Mitä väliä sillä oikeastaan on kun minulla on myös Snivy .-) Aluksi kyllä ajattelin Tepigiä kun näin sen pelkästään, mutta en pitänyt Emboarista lainkaan .-/ Tällä hetkellä kuitenkin pelaan Johto tiimilläni (jotka siirsin SS:stä) joten en käytä ketään aloitusta. Pitäisi alkaa kehittää Snivya?- LuXo
Ja siis tuolla minulla on niitä kaikkia 6 tarkoitin aloitus pokemoneja en Oshawotin muotoja x)
- PT
Serperior Lv. 93
Iskut: Leaf Blade, Growth, Giga Drain, Frenzy Plant
Samurot Lv. 42
Iskut: X-Scissor, Razor Shell, Water Gun, Ice Beam
Emboar Lv. 67
Iskut: Flamethrower, Flare Blitz, Blast Burn, Head Smash - Bulbasaur3
Itse aloitin Oshawotilla,joka on nyt 39--tasoinen Samurott,joka on suosikkini
Unovan aloituspokemonien vikoista muodoista. - pokepoke
1.oshawot (on kaikki muutkin ja viimeisinä muotoina)
2.en
3.Samurottini iskut: Surf, Hydro Canon, X-scissor, Ice Beam
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1046724
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113309Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323180Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272348Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191716Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961351Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391302Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311206- 48984