Ongelma on siis se että "aja" komennolla laite saattaa ohjastaa pyörätielle!!!!
Kartta ja puhelimen softa on ladattu uudestaan Ovi portaalista mutta silti kotoa lähdettäessä pitäisi laitteen mukaan ajaa 200 m pyörätietä päästäkseen kääntymään etelään.
Nokia 5230 ajattaa miten sattuu!
6
77
Vastaukset
- Noksu eksyttää
Virhe onkin näköjään myös Ovi palvelun nettikartassa! Tulos oli sama kuin puhelimellakin.
Aivan käsittämätön kömmähdys ajattaa muutama sata metriä kevyen liikenteen väylää!!!!!! Tuon takia on myynnissä oikeitakin navigaattoreita jo alle satasen.
Niissä voi valita ajoneuvotyypin ja jos merkkaa linja-auton tai rekan, niin ei varmasti ajata kinttupolkuja pitkin.- navi-moodit
Olisi kiinnostava tietää millaiset navigointimoodit Nokian systeemissä on.
Pelkkä auto tai jalakulku?
Millaiset reittivaihtoehdot, lyhin tie, nopein tie, moottoritie, maksuton tie ( ulkomailla hyvä toisinaan ) ?
Silta- korkeuvaroitukset, rekkakuskeilla tärkeä? - Älliä mukaan
Kaikki Navit kämmää jossain kohtaa. Navi ei ole mikään autopilootti, järjenkäyttö jää kuljettajalle.
- Tom ja Jerry
Mulla on Tom Tom olis monta sakkoa tullut jos kuuntelisin sitä kriitittömästi.
Olen päivittänyt kartat !
Paras oli kun se sekos ja ilmoitti olet perillä, sattui sama paikkakunnan nimi olemaan, vaan väärä kunta..- Noksu eksyttää
Järjen käyttö on aina suorastaan vaade. En vain vielä ole törmännyt pyörätielle ajattamista.
Kohta on sellainen jossa ei autoliikennettä ole koskaan kulkennutkaan.
Navteqin kartoissa näkyy maaseudulla olevan kinttupolutkin kategoria 4:n teitä.
Tuosta se johtunee ja johtuukin. Umpikujaan ajattaminen on jo vähän liikaa jos sattuisi olemaan vaikka vaunu perässä.
Noksussa on vain ajaen tai jalan vaihtoehdot.
Jotenkin kummastuttaa että vanha Nokia Navicorella oli aina tolkuissaan.
Vika ei ole puhelimen vaan karttojen ylläpitäjän. Pientä vaille ettei luuri saanut kyytiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282701- 1372496
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1162103- 1332101
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121814Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161561344Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu291182Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt901130Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo911126Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381078