Haluaisin oman linnun/papukaijan... Onko undulaatti hyvä ENSIMMÄISEKSI omaksi linnuksi?? Millainen niitten luonne on? paljonko ne maksaa? Mitä ne tarvitsevat häkkiinsä? entäs häkin koko? Mitä undulaatit syö?..... Kertokaa kaikki mahdollinen undulaateista! =)
Vastaukset 3
- Ankku_
Hei,
Vastaukset kaikkiin kysymyksiisi ja paljon enemmän löydät kirjoittamalla googleen "undulaatti" ja alkamalla lukemaan. Vaikkapa tämä on hyvä sivu: http://www.dunkeldunkel.com/undulaatti/index.html
Hyvin lyhyesti:
- Sopii ensimmäiseksi linnuksi
- Luonteeltaan rohkea, vilkas, ehdottomasti parvilintu, kesyyntyy jos näkee vaivaa, älykäs, voi oppia matkimaan
- Maksavat n. alle 60e riippuen mistä ostaa ja minkälaisen. Voi saada ilmaiseksikin.
- Tilava häkki jossa mahtuu lentämään, esim. pohjapinta-ala 80*40cm, maksaa n. 200€ eläinkaupassa
- Siemenet, hedelmät, vihannekset, versot, idut, lehdet jne.
- Pitävät melko paljon ääntä ja osaavat sotkea, mielellään väh. 4 linnun parvi - Moikkkaaaaaaaaaaaaaa
Pölyääkö ne?.....yhtä paljon kuin ..neitokakadu..?
- Moikkaaaaaaaaaaaaaaa
Taisit ehkä arvata kuka olen.... :I
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961214
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit98975- 60826
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52817Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k35811Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.125759- 2724
- 59591
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant41518Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa33506