TAKAVETOINEN AJONAUTINTO SITÄ EI MIKÄÄN VOITA

MYYJÄ MASI

BEMARIEN OMISTAJAT SEN TIETÄÄ SIKSIPÄ HE OVATKIN NIIN MERKKIUSKOLLISIA

19

422

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • justiinsa juu

Takavetoinen ja etupainoinen perälukoton Bemari on todella nautittava ajettava etenkin talvella ja kesälläkin sen saa helposti peräluisuun, onnettomuustilastot se kertovat

• Ruupert

Kerro minulle, mikä bmw on eutpainoinen?
      Kaikissa merkin autoissa on ihanteellinen lähes 50/50 painojakauma. Talvikäytös on erittäin looginen, ainoastaan ne jotka eivät ole bemarilla tavella ajaneet kuvittelevat omiaan.

Kolaritilastojakin on tänne vähän väliä linkitetty, aivan muut autot kuin BMW ovat siellä kräjessä.

Ja sekös penari-poikaa harmittaa.

• Penaalin Antti

Takaa on aina parempi.

• TOjoTERO

penaritsat tykkäävät perähommista

• se on

poikien hommoo penaritsalla nauttia takaa tuupinnasta...

• EMW
        se on kirjoitti:

poikien hommoo penaritsalla nauttia takaa tuupinnasta...

Totta puhuen ainut hyvä puoli takavetoisella autolla on tietty "perstuntuma"
        liukkailla enkä tarkoita pelkästään Bemaria, tosin muita ei paljon enää ole.

• ####################
        EMW kirjoitti:

Totta puhuen ainut hyvä puoli takavetoisella autolla on tietty "perstuntuma"
        liukkailla enkä tarkoita pelkästään Bemaria, tosin muita ei paljon enää ole.

Eihän noita: m-b, jaguar, lexus, rols-royce,ferrari,maserati,porche, corvette,camaro,dodge charger,lotus......

• TANE T

BEMMI ON VAAN NIIN HYVÄ!

• oikeat nautinnot

Ehkäpä näillä nulikoilla ei ole käsitystä ihan oikeista nautinnoista.

Lisääpä vielä tavuviivat niin bemaristitkin osaavat lukea tekstisi.

• BMW Boy

kyllä mä kuule tiedän,et mitä on nautinto siellä bemarin takapenkillä poikaystävän kaa tietty...

• roope.m

Bemmissä niin v##usti sähkövikoja, muuten hieno ja hyvä auto.
      Paras on vanha takaveto volvo, 240 tai 740!

• mulla ainaki aikoinaan palo pari volvoa(244,940) sähkövikojentakia :D

• kelvoton elämä takai

takatuupparit ? homopalstako? vaarallista hommoo semmoinen ! liukkaalla karkaa käsistä sen kertoo tilastotkin jannu!!!!!

• ISI- LIISINKI BEMMI

Helekkaristi vikoo on noissa bemmeissä, ainaki 700 sarjalaiset ovat järkiään sähkövikaisia tai sitte koneessa on jottain häikkee. Korjailin tossa yhelle kollille V8 bemmiin uuvet jarrut läpeensä, nitisevän tukivarren ja konneesseen imupuolen himmelit, niin osien hinnat sai bemmi pojan isukin alahuulen vippasemmaan. Ei taitais olla poijilla varroo noihi bemmilöihi, jos ei tuo ISI- LIISINKI sopimus pysys voimasa.

• Terv 320i

Bemari on paras. Antaa V6 huutaa yli 4000 rpm. Kyllä on kaunis ääni.

• kyllä varmaan

Bemareissa nyt ei vaan satu olemaan V6-koneita.

• es-jonne vm. 2006

ei niin, mutta suora kuutonen kyllä vinkuu siitäkin eestä

• Tero Per Saukko

Kyllä Toyotassa vinkuu ja ulisee kun minä ja Antero ..............

• BMW 320dA ja H.Omola

Amatöörit... Annas kun minä hoitelen alan ammattilaisena bemarini takapenkillä Anteron nautinnolla,ilman vikinöitä...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      43
      3604
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      443
      3217
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      29
      2885
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      83
      1957
    5. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      87
      1547
    6. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      130
      1414
    7. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1390
    8. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      110
      1320
    9. SEO!! Pyhäsalmi

Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs
      Pyhäjärvi
      72
      1173
    10. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      35
      1053
    Aihe