Yön aikana penikseeni on syntynyt noin kuulan kokoinen kipeä näppylä, se on sisältä suht kovan tuntuinen ja on kipeä jos siihen koskee.
Kokemuksia?
Näppylä Peniksessä
19
12799
Vastaukset
- ddddsdad
sama juttu mikä on onko se kyrvän alla?
- Kyrpämies
Mihin kohtaan ja minkä kokoinen?
- Jddkjdiddjkfixj
Peniksen takana oikealla. Noin pikku asvalttikiven/ kuulan kokoinen kipeä nahan sisällä
- JJ
Voisin olla varma, jos penis olisi nyt yönaikana ollut masturboinnin seurauksena rasvainen/likainen/epäpuhdas, niin aukinaiseen talirauhaseen voisi kertyä lika, ja tukkia sen yllättävällä tavalla. Ja sen seurauksena syntyä niin sanottu FINNI. Elikkä puristelemaan tai pistelemään paskat pois, ja sit paskahalvauslääkettä päälle, ni ei tarvi pelätä yhtää finniä sen jälkee alapäässä
- hthsrhtrshrht
se on suurentunut 3 kertaiseksi...
Kuulostaa varmaan hauskalta mutta ei ole :/ - se on talirauhanen
pallit pitää pestä hyvin niin ei tuu niitä
- kuppahelli
Sinne on hämähäkki tehnyt pesän.
- kansallistheme
sinulla on penisinfluenssa, täältä saat hoitolääkettä: http://adf.ly/1pWsT
- hulabula14
Olen 14v poika. Minulle on tullut "hhthrhsrth" mainitseman tapainen näppylä/kuhmu penikseeni. Se ei ole esinahan alla vaan esinahassa ja tuntuu myöskin olevan aika kova ja kipeä. Mikä mahtaisi olla kyseessä? Onko se vaarallista? Mikä siihen auttaa? Nopea apu olisi mahtavaa.
- juupa
ne on finnejä. Peskää ittejänne tarpeeks usein ( ei saippuaa, se kuivattaa ja tuloksena lisää finnejä) ja tehkää sille finnille ku tekisitte naamassa olevalle. Muistakaa puhdistaa.
- Jaaaaaahaa
Voiko käyttää finniaineita?
- tohtoro90
Melko varmasti AIDS siihen kuolee ja ei oo mitään tehtävissä, sen voi saada esim ötököistä yön aikana.
- 16+10
syöpä
- kokemusta on
Kaikki jotka miettivät tätä asiaa, mikä se saattaa olla, se tuskin on syöpä. se ei ole aids. se tuskin on myöskään sukupuolitauti jos ei edes harrasta yhdyntää.
99% varmuudella se on ärtyny talirauhanen joka hoidetaan samanlailla kuin naamassakin oleva ( eli räjähtää kun tarpeeks iso ja sitten puhdistus )
nimim. kokemusta on- Huollestunut
Olen huolissani sillä omassa peniksessäni oli näppylä jota olin ihmettelyt jo vähän aikaa mutta nyt näppylään oli ilmestynyt pieni punainen läiskä. Kun puristin näppylää sisältä tuli ulos kellertävää töhkää!! Ei moinen kasvaimelta vaikuta mutta mikä ihme. Ei ole ollut yhtään kipeä mutta kun puristin niin se muuttui vähän herkäksi.
- Tiätäjä
Sinulla on AIDS. Mene nyt lääkäärin! Se voi myös olla yskänrokko eli herpes. Jonka olet voinut saada, vaikka koiraltasi.
Kiveksiin tai peniksen varteen voi tulla kipeitä patteja. Ne ovat finnin tapaisia tukkeutuneita talirauhasia. Jos ne häiritsee niin niitä voi puristaa, mutta puhdista aina puristettu finni sekä talirauhanen hyvin haavanhoitoaineella (Neoamisept), tai muulla vastaavalla laittamalla ainetta esim.vanutuppoon ja sitten paina tuppo puristuskohtaan ja pidä siinä hetken aikaa. Älä hankaa tuppoa edestakaisin, se tuo haavaan ihon bakteereita joka vain tulehduttavat haavaa. Voit toistaa puhdistuksen tarvittaessa useamman kerran aina uudella puhtaalla tupolla.
- Leaveoriexposeyou
Auttaaks runkkaaminen?
Tai piiskaaminen.?
- lääkiri_poeka
Se on varmaan kives. kohta tulee toinen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk802847Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911666Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll731461Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641395- 1291345
- 1461246
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581220Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j921122Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur771118- 741107