Aasialaiset naiset Suomessa

Ihmettelen joskus

Keskusteluissa pidetään kaikkia Aasiasta naisen tuovia miehiä luusereina ja peräkammarin poikina, mutta oletteko myös huomioineet, että tuhansia Suomalaisia toimii vastuullisissa tehtävissä Aasian maissa ja heillä kaikilla ei ole perhettä tai lapsia sinne muuttaessa. Aika luonnollista, että neljän vuoden komennuksen jälkeen on mahdollisesti löytänyt suhteen ja saanut perheenlisäystä siellä. Mukavaa tulla käymään Suomessa, kun porukka pitää "saalista" turistimatkan tuliaisena. Hivenen avarakatseisuutta ennenkuin yleistätte kaiken. Kaikesta huolimatta Aasialaisten osuus on muutamissa tuhansissa ja en ymmärrä kuinka asia saa näin paljon palstatilaa.

9

643

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turkkilainenkuu

Sama juttu se on niiinpäin että jos suomi-nainen rakastuu ulkomaalaiseen. Heti haukutaan huoraksi ja vaikka miksi vaikkei oikeasti tiedetä tilanteesta mitään. Kyllä suomalaiset ovat junttisakkia!

• Foxtrot

Suomalaiset liberaalisin kansakunta?!?! No ei todellakaan ole. Punaniskoja haisevine kainaloineen, humalaisia naisia ylenmääräisine kurveineen. Ja ne puheet...voi sun kele sanon minä. Mitä sillä on väliä mistä ihminen partnerinsa löytää? Ehkäpä noiden rasististen ja seksististen puheiden pohjana on se suomalaisten perisynti, kateus. Jos itse ei kykene samaan niin johan alkaa suuvärkki laulamaan.

• heheehheeeee

" kateus ", niin että mistä sitä kateellinen olisi, en ymmärrä.

• Aivan aivan

Kunhan muslimeja ei tuoda enempää Suomeen.

Vaikka hyvä uskontohan se Islam on...miehelle.

• Suomimäntti on mäntt
        Aivan aivan kirjoitti:

Kunhan muslimeja ei tuoda enempää Suomeen.

Vaikka hyvä uskontohan se Islam on...miehelle.

Ihan samanlaisia ihmisiä ovat kahdella jalalla kävelevät
        niin muslimit kuin aasialaisetkin.
        Ei yhtään sen huonompia ole tuliaismiehet kuin naisetkaan.

• Ai ei vai
        Suomimäntti on mäntt kirjoitti:

Ihan samanlaisia ihmisiä ovat kahdella jalalla kävelevät
        niin muslimit kuin aasialaisetkin.
        Ei yhtään sen huonompia ole tuliaismiehet kuin naisetkaan.

On siis mielestäsi hyvä, että naista törkeästi alistava Islam levittäytyy Suomeen.

Minulle on toki aivan sama,. koska hyvä uskontohan se miehelle on:)

Naisia käy hieman sääliksi kyllä...

• Joka toinen

tuntemani Nokialainen (silloin kun Nokia oli hip!) toi naisen Kiinasta tai Filippiineiltä aikoinaan.

Ja kaikki Nokialaiset eivät todellakaan olleet luusereita:)

• E Flop

Ovat suuria luusereita.

• Optio-ohjelmissa
        E Flop kirjoitti:

Ovat suuria luusereita.

olleet eivät todellakaan ole...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1400
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109