viisaammat mulle että miten helvetissä pääsen eroon ex miehen nykysen ämmän piikittelystä vinoilusta ja vittuilusta,? eikö sillä ämmällä ole omaa elämää kun tarvii tekstailla meille ja kertoa missä on ja mitä tekee ex mieheni kanssa... ottiko noin koville kun en moikannutkaan teille kun samassa kaupassa oltiin vai mikä vittu sitä ämmää risoo, alkaapi mennä hermot, onneksi ei ole minun muijani!
kertokaas...
23
168
Vastaukset
- Saman kokenut
Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Voit joko provosoitua itsekin ( kuten valitettavasti tekstisi perusteella olet jo tehnytkin ) tai antaa mennä kuin vesi hanhen selästä. Älä ole huomaavinasi mutta älä myöskään itse alennu samaan piikittelyyn.
- anna takasin samalla
Laita ohjeita menemään ja siitä mistä mies tykkää!! Kyllä loppuu.
- wilma60
Miksi yleensä olet tekemissä nykyisen vaimon kanssa? Minun mielestäni minun ei tarvitse olla missään yhteydessä ex:n nykyiseen puolisoon. Lasten asiat hoidan ex:n kanssa ja se riittää.
- tunkee tunkee
Nykyiset vaimot ja tyttöystävät tunkee itsensä väkisin miehen exän seuraan. Niillä vaan on taipumusta kiusaamiseen.
- wilma60
tunkee tunkee kirjoitti:
Nykyiset vaimot ja tyttöystävät tunkee itsensä väkisin miehen exän seuraan. Niillä vaan on taipumusta kiusaamiseen.
Eivät kyllä tunge jos itse et anna siihen aihetta. Miksi ihmeessä tunkiisivat sinun elämääsi? Minun ex:llä on ollut uusi nainen jo vuosia ja emme ole missään tekemissä toistemme kanssa. Hänen nimensä tiedän mutta en mitään muuta. Toki osoitteen tiedän kun olen muutaman kerran lapsia sinne pihalle vienyt. Mutta en ole koskaan tuntenut tarvetta lähestyä häntä sen enemmän ja varmaan samanlaiset ajatukset ovat hänelläkin. Me emme kuulu toistemme elämään millään tavoin.
- ei kiitos meille
wilma60 kirjoitti:
Eivät kyllä tunge jos itse et anna siihen aihetta. Miksi ihmeessä tunkiisivat sinun elämääsi? Minun ex:llä on ollut uusi nainen jo vuosia ja emme ole missään tekemissä toistemme kanssa. Hänen nimensä tiedän mutta en mitään muuta. Toki osoitteen tiedän kun olen muutaman kerran lapsia sinne pihalle vienyt. Mutta en ole koskaan tuntenut tarvetta lähestyä häntä sen enemmän ja varmaan samanlaiset ajatukset ovat hänelläkin. Me emme kuulu toistemme elämään millään tavoin.
Aika rohkee ihminen oot, kun uskallat luottaa vieraaseen ihmiseen!! Hattua nostan, että jätät lapset hänen pihalleen!
Et sitten ole ottanut selvää tästä naisen taustoista, vaan luotat täysin vieraaseen ihmiseen???
Me emme luota koskaan. Otin selvää lasten opettajistakin aikanaan, kun lapset koulun aloittivat. Kaikki mahdolliset tiedot pengoin ja kyselin ja soittelin koulutoimistoon ym.
Meillä ei luoteta kehenkään ketä ei tunneta. Nyt jaan itse tietoja opettajista jos joku kyselee, mitä tiedän.
Sama olisi ollut myös miehen naiset, olisin mieheltä kysellyt kaikki tiedot hänen naisistaan, sillä meillä lapset opetettu on siihen, että vieraaseen ei saa luottaa, ja ensin äiti ottaa selvää.
Onneksi ei ole ollut miehen naisista haittaa, emmekä heitä edes meille laske. - Isä itsekin
ei kiitos meille kirjoitti:
Aika rohkee ihminen oot, kun uskallat luottaa vieraaseen ihmiseen!! Hattua nostan, että jätät lapset hänen pihalleen!
Et sitten ole ottanut selvää tästä naisen taustoista, vaan luotat täysin vieraaseen ihmiseen???
Me emme luota koskaan. Otin selvää lasten opettajistakin aikanaan, kun lapset koulun aloittivat. Kaikki mahdolliset tiedot pengoin ja kyselin ja soittelin koulutoimistoon ym.
Meillä ei luoteta kehenkään ketä ei tunneta. Nyt jaan itse tietoja opettajista jos joku kyselee, mitä tiedän.
Sama olisi ollut myös miehen naiset, olisin mieheltä kysellyt kaikki tiedot hänen naisistaan, sillä meillä lapset opetettu on siihen, että vieraaseen ei saa luottaa, ja ensin äiti ottaa selvää.
Onneksi ei ole ollut miehen naisista haittaa, emmekä heitä edes meille laske."Et sitten ole ottanut selvää tästä naisen taustoista, vaan luotat täysin vieraaseen ihmiseen???"
No eiköhän tässä ole kuitenkin kyse luottamisesta ex-mieheen eli lasten omaan isään? - hannamannaleena
Isä itsekin kirjoitti:
"Et sitten ole ottanut selvää tästä naisen taustoista, vaan luotat täysin vieraaseen ihmiseen???"
No eiköhän tässä ole kuitenkin kyse luottamisesta ex-mieheen eli lasten omaan isään?Miehet on niinmanipuloitavissa, että harva äiti varmaan enää mieheen luottaa. Mies sei tee enää mitään omasta tahdosta, vaan kaiken sanelee katkera nainen.
- wilma60
ei kiitos meille kirjoitti:
Onneksi ei ole ollut miehen naisista haittaa, emmekä heitä edes meille laske.Minä luotan ex-mieheeni ja hänen naismakuunsa. Onhan hän joskus rakastunut minuunkin ja kun minut toiseen naiseen vaihtoi niin eihän hän huonompaan vaihtaisi. Joten ei ole mitään syytä epäillä etteikö uusi naisystävä olisi ihan normaali, aikuinen nainen. Omat lapsensa aikuiseksi kasvattanut joten kyllä hänellä täytyy tietoa ja taitoa lastenkasvatuksesta olla sillä lasteni kertoman mukaan naisen lapset ovat hyvin kouluttautuneita ja hyvissä ammatissa olevia nuoria ihmisiä.
- minä-vaa....
Isä itsekin kirjoitti:
"Et sitten ole ottanut selvää tästä naisen taustoista, vaan luotat täysin vieraaseen ihmiseen???"
No eiköhän tässä ole kuitenkin kyse luottamisesta ex-mieheen eli lasten omaan isään?No eiköhän tässä ole kuitenkin kyse luottamisesta ex-mieheen eli lasten omaan isään?
Juurikin niin! Kyseisen naisen tausta tiedän ja hän ei mikään puhdas pulmunen ole, ja asiasta olen sanonutkin molemmille ja ex miehelle painottanut että jos lapsille jotain sattuu niin siitä tulen syyttämään sinua, enhän minä voi tehdä kiusaa ex miehelle ja olla antamatta lapsiani isä viikonloppuina sinne vaikka kyseinen nainen on mitä on. ex mies vastaa heistä silloin ja minä silloin kun he ovat minulla. - minä_vaan......
hannamannaleena kirjoitti:
Miehet on niinmanipuloitavissa, että harva äiti varmaan enää mieheen luottaa. Mies sei tee enää mitään omasta tahdosta, vaan kaiken sanelee katkera nainen.
mulla ei ainakaan 100% luottoa ex mieheeni ole, muuttunut naisen myötä niin paljon niistä ajoista kun me seurustelimme, mutta kaippa se seura tekee kaltaisekseen. monesti valehdellut minulle päin naamaa asioita ja niistä kun olen sitten takaisin sanonut niin ihmetellään vaan ja puolustellaan omaa nahkaa...
- ei meillä ongelmaa
wilma60 kirjoitti:
Minä luotan ex-mieheeni ja hänen naismakuunsa. Onhan hän joskus rakastunut minuunkin ja kun minut toiseen naiseen vaihtoi niin eihän hän huonompaan vaihtaisi. Joten ei ole mitään syytä epäillä etteikö uusi naisystävä olisi ihan normaali, aikuinen nainen. Omat lapsensa aikuiseksi kasvattanut joten kyllä hänellä täytyy tietoa ja taitoa lastenkasvatuksesta olla sillä lasteni kertoman mukaan naisen lapset ovat hyvin kouluttautuneita ja hyvissä ammatissa olevia nuoria ihmisiä.
No hui, on sulla luottamusta minä en luota ikinä miehen naisiin, joten meille heillä ei ole asiaa, eikä koskaan saa tulla lasteni lähelle.
Ei ole tullutkaan kun kielsin ja sanoin että jos tulet teen ilmoituksen häiriköinnistä. - dsadsadasf
ei meillä ongelmaa kirjoitti:
No hui, on sulla luottamusta minä en luota ikinä miehen naisiin, joten meille heillä ei ole asiaa, eikä koskaan saa tulla lasteni lähelle.
Ei ole tullutkaan kun kielsin ja sanoin että jos tulet teen ilmoituksen häiriköinnistä.Tosiasiassa hän on lastesi lähellä silloin kun lapset ovat isällään. Eivät vain kerro sinulle, kun tietävät kieroutuneen asenteesi. Ilmeisesti lapsesikin ovat samaa mieltä, koska pitävät suunsa supussa.
Omassa tuttavapiirissäni tapahtui myöskin ero, jossa jätetty nainen vaati lastenvalvojan läsnäollessa että lapset eivät saa tavata miehen uutta puolisoa eikä uuden puolison sukulaisia. Lastenvalvoja totesi että kyseiseen vaatimukseen ei voida suostua, sillä lapset saavat viettää isänsä seurassa normaalia elämää. Olivat muuten koko uusioperhe meillä juhannuksenvietossa. Ja oli mukavaa. - mistä katkera?
hannamannaleena kirjoitti:
Miehet on niinmanipuloitavissa, että harva äiti varmaan enää mieheen luottaa. Mies sei tee enää mitään omasta tahdosta, vaan kaiken sanelee katkera nainen.
mistä ihmeestä tiedät et se on katkera ja mistä, kun et ole koskaan tavannu ????
- minä_vaan...
hermothan tässä on jo menny moneen otteeseen... kerran jo soitin poliisillekin asiasta kun ei millään ymmärrä järki puhetta ja lopeta noita tekstailujaan meille, mutta eihän tuo ollut riittävä perustelu kotirauhan häiriköintiin... ex mies ja hänen nykyisesnsä ei naimisissa ole ja lapset käyvät isällään joka toinen viikonloppu..
Mulla takana kauhean vaikea ero lasten isänkanssa ja tämä nykyinenkin sen tietää.. Ja kaikkein huvittavintahjan tässä on se että en ole kyseisen naisen kanssa missään tekemisissä, en edes sano hänelle moi vaikka vastaan kävelee.. kyseinen naikkonen asuu samassa lähiössäkin vielä missä minä ja lapset asumme eli pakosta näemme ex miestäni vähän väliä tai heitä yhdessä. sekin on tehnyt minun puoleltani ainakin vaikeammaksi eron käsittelyn vaikka siitä onkin jo 3 vuotta aikaa, nyt alan pikkuhiljaa toipumaan. mutta eikö se naikkonen taas kirjottele jotain vammaisuuksiaan meille ja taas tulee pieni takapakki. aluksi saatoinkin räyhätä asiasta takaisin nyt vaan olen ilmoittanut nätisti häntä jättämään meidät rauhaan, mutta vuoteen ei sitä ole tehnyt eikä varmastikkaan sitä lopetakkaan.. voimat alkavat olla ihan lopussa.. tässäkin hyvä esimerkki juhannuksesta: Ex mies soitti perjantaina ja asiallisesti kyseli mitä muksuille kuuluu ja puhui heidänkin kanssa puhelimessa toivotti meille hyvät juhannukset, sitten yöllä tulee ex miehen puhelimesta viesti oikein hyvää iltaa ja juhannuksia teille tv:mika ja anna vaikka mies oli jo aamulla soittanut ja toivotellut juhannukset ja sitten yöllä yks kaks tulee uudestaan juhannuksen toivotukset jonka kyseinen naikkonen oli kirjoittanut, vastasin takaisin että mitä sitä moneenkertaan tarvitsee toivotella, mikahan sitä jo aamulla soitti ja lapsillensa juhannukset toivotti, sen jälkeen ei tullut mitään. tuo oli sellainen hyvin saman tyyppinen ilmoitus joita hän saattaa lähetellä vittuillakseen "tuossakin viestissä ilmoitti että olen mkikan kanssa juhannuksen" suoranaista vittuilua! joskus saattaa esiintyä ex miehenäni ja vastailla vaikka viestiin jonka olen saattanut miehelle laittaa, monesti myös kirjoittelee ex miehenkin puhelimesta meille. siis olen ihan loppu, mutta kaippa se Elämä sieltä joskus takaisin tulee!!!- luuttu
Hei minä_vaan,
Vaihda puhelinnumerosi ja samalla salaiseksi. Sillä siitä pääsee. Vaikka periaattestahan ei kenenkään pitäisi joutua toisen toimien vuoksi puhelinnumeroaan vaihtamaan. Mutta se on nopein lääke.
Jos häiriköintiä tulee useinkin, laittaisin ylös päivämäärät ja kellonajat ja viestien/puheluiden sisällön. Sitten rikosilmoitus kotirauhan rikkomisesta (olettaen, että et itse ole häntä mitenkään häiriköinyt, haukkunut, ottanut oma-aloitteisesti yhteyttä jne).
Mutta edelleen; paras lääke on puhelinnumeron vaihtaminen. Eikä sitten anna sitä numeroaan tai pidä saatavilla ei-toivotuille.
- ole topakka
Kerro reilusti miehellesi ja näytä tekstarit jos niitä lähettelee.
On kumma ihminen kun ei ymmärrä, tollasia ne on, alkavat heti ärsyttää ja luulee ittestään liikoja. Mene reilusti sinne kotiin ja sano suu puhtaaksi!
Uskon et sillä on jotain piiloteltavaa tai salattavaa, tai muuten katkera ja peloissaan.
Kyllä niistä eroon päsee kun on vaan topakka.
Onneksi meillä ei ole moista, kielsin heti alkuun heidän tulemisen meille tai lähellekkään minua ja lapsia, ja se toimi meillä, ei ole haittaa ollut heistä. Kerran yritti, mutta kerooin exälle, niin se loppu siihen. Sanoin et jos vielä kerran kiusaa ja hiriköi meitä uudet eukkosi, teen häiriköinnistä rikosilmoituksen...siihen loppu.- minä_vaan....
Kerrottu on ja näytettykkin, ex mies ei kai asiaan heti puuttunut, koska viestittely oli viikottaista mutta nykyään tulee harvemmin, kun asiasta topakasti sanoin ja silloin taisi ex mieskin asiaan toden teolla puuttua kun viestit harveni, mutta täysin ei vielä ole loppunut. kaippa se vaan tarvii olla vastaamatta kummallekkaan mihinkään, lasten asiat vain ex miehen kanssa hoitaa ja toivoa että hommat siitä lutviutuis paikoilleen.
- minä-vaan......
Niin juu ja kertokaas mulle vielä että, kun tässä samassa lähiössä kuljemme,niin minä ja lapset kuin ex mies ja hänen nykyisensä, niin olen pistänyt merkille sellaisen asian että kun vaikka törmäämme pihassa niin ex mies menee todella nolon näköiseksi ihan kuin häntä hävettäisi jos on kyseisen naisen kanssa ja me kävelemme vastaa,. mikä siinä hävettää jos kerta niin rakastamansa ihmisen kanssa kulkee?
- 8
Lissu se jaksaa....
- rt
Jospa sitä hävettää nähdä sinut?
- luuttu
Vielä minä_vaan,
Anna olla sen entisen miehesi ja anna katsoa minne vaan tai olla vaikka minkänäköinen milloin vaan. Ihan turhia pohdit. Keskity nyt omaan elämääsi vaan, älä välitä kenenkään menoista ja touhuista. Äläkä laita häntä mitenkään merkille. Siis noteeraa ollenkaan. Vähimmällä itse pääset, eikä tarvitse olemattomia pohtia
- minä-vaan......
kuka lissu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv172291Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.461875- 321453
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141443- 1771163
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201063Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81948