Onko kukaan nähnyt unia joissa olisi ollut jotain seksiä tai jotain muuta vastaavaa.
oletteko nähneet eroottisia unia
11
360
Vastaukset
- kdkndknd
Joo
- unien kertoja
Joo, muutaman kerran semmoista, että olen just työntämässä kulliani tytön sisään mut se ei tunnu oikein miltään xD Ja suutelu-unia kans ne tuntuu jo vähän enemmän :)
- juu, mä
olen kuten moni muukin..
- 312312321312
Noniin oli kaverina sellainen mehukas blondi josta näin unta seksistä..
Mutta joo myöhemmin kyseinen henkilö osoittautui huonoksi rakastajaksi. - 13123212121
Tottakai kerroin tytöllle unesta..
- Hihi19
Minä näin nuorenpana, noin 13-17 ikäisenä. Olen nyt 19vuotias ja seksiunia näen todella harvoin. :)
Kaipa mun hormonitasapaino on nyt rauhottunut, ihokaan ei rasvotu niinkuin nuorempana ja finnejä ei tule koskaan.- jhdihdp
Mä rupesin näkeen kunnon seksiunia vasta sen jälkeen kun olin seksiä harrastanut. Siihen asti niissä unissa ei koskaan menty yhdyntään asti, vaikka muuten eroottisia oli paljonkin. Sitten kun olin neitsyyteni menettänyt niin pääsin harrastamaan seksiä myös unissa. Viikonloppuaamuisin jään vielä sänkyyn pyörimään puolinukuksissa heräämisen jälkeen kun silloin niitä unia parhaiten tulee (tai ne muistaa parhaiten). Seksiunet on yksi ihmiselon hienoista puolista
- 435343553
oon nähnyt :D just ennen menkkoja
- oivittutuntuuhyvältä
kyllä on ittekkin tullut nähtyä niitä unia, pari jossa tuntui kaikki on ihania ^^
- lghopuh
Joskus näen. Koskaan en oo kyl päässy kunnon yhdyntään ku herään tai en tiedä............
- kdsfjbmv
Yleensä en muista unista kuin lyhyitä pätkiä, mutta kyllä niitä on tullut useinkin nähtyä. Harvoin aamulla ovat enää mitenkään sytyttäviä, mutta pari kertaa näinkin on tapahtunut. Unissa en koskaan ehdi laueta, vaan herään juuri ennen h-hetkeä. Se on aika vittumaista, mutta joskus unet ovat kuitenkin todella kiihkeitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2410965- 408237
- 1265257
- 1433646
- 693568
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353524- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352021- 281786