Onko pakko hymyillä

Olen kaupan myyjä. Onko pakko hymyillä, jos esim asiakas ostaa 5 sixpäkkiä
kaljaa?
3255
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

No tuossa tilanteessa
ehkä ei, mutta jotain kannustavaa voisit sanoa.

Äänestä

kuule LAURA kyl sun vedettävä se kurtuinen naamarisi virneeseen, Katoppas kalja ostaja loppujen lopuksi sun liksan maksaa. Saat sttten hauduttaa isoa persettäsi ensi kuussakin marketin kassan penkillä.

Äänestä

Kyl mua hymyilyttäis ku joku asiakas on niin pölö, et ostaa viis sikspäkkiä. Miksei osta 24-pägiä saman tien ja muutaman irtopullon siihen päälle, tulis halvemmax.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Laura K,. kirjoitti:

Olen kaupan myyjä. Onko pakko hymyillä, jos esim asiakas ostaa 5 sixpäkkiä
kaljaa?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu