Katseltiin Ikeassa uutta hanaa tiskipöytään. Hiukan ihmetytti hanan liitosputket jotka on taipuisaa muoviletkua, jossa tosin on metallipunossukka päällä. Putket kierretään hanan pohjaan ja väliin tulee kuminen tiivisterengas. Jotenkin systeemistä jäi heppoinen vaikutelma, toisin kuin esim. Oraksen hanoissa, joissa liitosputket on kuparia ja juotettu hanan runkoon kiinni. Putkissahan on koko ajan vesijohtoverkoston paine päällä ja kuumavesipuolella muoviputken kestävyys arveluttaa.
Ikean vesihanat
7
877
Vastaukset
- PEX---
Ne ovat PEX-putkea joita käytetään myös talojen käyttövesiputkina sekä kylmä- että kuumapuolella, joten kyllä kestävät.
- ikeaikea
Ikean hanat eivät ole kyllä pexiä nähneetkään. Jotain kumiletkua siellä on teräspunoksen sisällä.
- älä osta ikeaa
kuvittelen itseni putkimieheksi joka tulee korjaamaan rikkoutunutta IKEANhanaasi ja toteaa että mistäs v*****a löydän varaosia tähän ? ?
- kannattaako ostaa
Kyseltiin piruuttaan parista putkiasennusliikkeestä tulisiko sieltä joku asentamaan kyseistä hanaa. Kaikki torjuivat ehdotuksen tiukasti. Halusivatko myydä mieluummin itse asentamansa hanat vai pelkäsivätkö huonon tuotteen asentamisesta aiheutuvia vastuita. Mene ja tiedä.
- hana kat
En kuvittele itseäni putkimieheksi mutta tottakai semmosen voisin asentaa. Liikkeessä tietenkin mielummin myydään tuotteita myös asennuksen ohella. Takuuasiat sujuvat tarvittaessa myös helpommin.
Jokunen ikean hana on tullut laitettua ja myös uusittua :)
En kyllä suosittele niitä ellei ole valmis kerran vuodessa hanaa vaihtamaan. - 198556
Ei ollut hyvä. kesti asuntovaunussa viikon
- piiitkäaika
aika pitkään kuitenkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302498Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231879- 1181647
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101640- 961389
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231385Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101348