Olen tyttö ja nimenäni on Mona, lausutaan kylläkin Moona. En ole koskaan pitänyt nimestäni ja asiaa on pahentanut kun nimestä on väännelty vaikka mitä haukkumanimiä kuten vaikka muna. Olen yrittänyt ottaa sen aina vitsillä mutta silti se satuttaa minua :( muutenkin kun en pidä Mona nimestä yhtään. Mitä mieltä muut ovat? Olen harkinnut nimen vaihtoa mutta on siinäkin aina se totuttelu ja ongelmana on että minkä nimen sitten haluaisin.
Omistan kauhean nimen
12
313
Vastaukset
- MmooNnnAAVvvVVVv
Omg tiiän kuka oot :DDDDDDDDDDD hahahaahahahaha.. ehkä :D:D:DDD ei ois sust uskonu..
- 34664
^älä välitä tuosta.
mites olisi jos rupeaisit käyttämään toista nimeäsi tai kutsumaan itseäsi vaikka Oonaksi ? - anneli...
höpö höpö,sulla on tosi kaunis nimi ! nimi monica on kanssa tosi kaunis.vitsaile takas nimesi mollaajille. riimejä löytyy. niin mekin tehtiin sillon joskus..
- myös mona
munkin nimi on Mona enkä oo pitäny sitä yhtään kauheena nimenä. Turhaan sä jostakin tollasseesta murehdit, se on hei vaan nimi :D
- Mona tyttö
hehehe naurattaa toi eka kommentti :D:D Jos tunnet mut niin kerro vähän jotain, vaikka että minä vuonna oon syntyny. Tai kerro et mikä sun nimi on niin voin sit sanoo tunnetaanko. Mutta kuules tiesitkös sitä että en oo ainut Mona täälä suomessa :o että valitettavasti en pakosti oo just se Mona jonka tunnet. Tai voinhan mä ollakkin :D Mut minen niin et ois musta uskonu?!? Jos tunnet mut niin kyllä sä tietäisit tän mun nimi probleeman, etkä varmasti ihmettelis.
Mulla on kaks Oona kaverii, muuten ois ollu loistava idea ja kauniimpi nimikin olis ollu :)
Joo mä oon yrittäny kans keksii kaikkia nimi juttuja niille, mutta ei ne kyllä oo ollu yhtä hyviä kun ne niitte.
Ai säkin oot Mona, vähän kiva, ollaan kaimoja :D nii kans oon aatellu ihan samaa et nimi se vaan on ja onkohan tää murehtiminen ollu ihan turhaa mut en silti vaan onnistu unohtaan ja ottamaan niitä kaikkia vitsinä.
kiitos teille - 77
Hei,
mielestäni sinulla on kaunis nimi. Voisivako muut olla vain sinulle kateellisia?
Yritä olla välittämättä kommenteista. ja huomaan, että sinulla on huumorintajua, hymyile kun nimeäsi väännellään. Pian niitä alkaa häiritsemään, kun et ota nokkiisi asiasta ja lopettavat varmasti, kun eivät onnistu enää tarkoituksen mulaisesti. Itse tein aikoinani niin, kun minua kiusattiin koko peruskoulu. =)- niin...
Mona Lisa Smile. ;)
- evluut
Eiköhän lähes jokaisesta nimestä saa väänneltyä jotakin rumaa.
Mona on kaunis nimi.- Niinpä!
Tämä on totta. Oma nimeni on Sami ja siitä on väännetty piisami. Mutta kiihotun seksuaalisesti joka kerta kun minua haukutaan sillä nimellä enkä siksi noteeraa sitä.
- 20+15
tää varmaa kuulostaa mielistelyltä, mutta ei ole!
mun mielestä Mona on söpö nimi :3 parempi kuin mun nimi oikeestaan... - jbnjunonj
mulla on melkein sama tilanne...mun nimi on sini ..ja aina siitä väännellään kaikkee sinkku,siili,simpukka..yms tämmöstä..mun isi asuu maalla ja sen vanhemmat on tosi maalaisia:D..ja niitten ansioista oon oppinu kunnioittamaan mun nimeä.vaikka en pidä siiitä että mua haukutaa(vaikka nuo eivät olekkaan mitään pahoja sanoja mutta silti)..
- trollllliiiiiiiiiiii
sinisorsa, sinitiainen xDDDDDDDD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193194Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o702723Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342616Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582138- 491699
- 831668
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181659Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131651- 571539