joka haluaa nähdä uusimman runoni. Jos pyydätte oikein kauniisti, niin voin sen tänne laittaakin. Luvassa on taatusti taiteellisesti koskettava ja herkkä kulttuurinautinto. Se voi saada jopa apinan kyynelehtimään.
Käsi pystyyn,
13
56
Vastaukset
- ,
,
Jahas, arvasinkin, että sinä viittaat ensimmäisenä. Pyydä nätimmin, jos haluat lukea runoni.
- ,
Susianalyytikko kirjoitti:
Jahas, arvasinkin, että sinä viittaat ensimmäisenä. Pyydä nätimmin, jos haluat lukea runoni.
,
- ,
,
- fanittajajoukkosi
Me ainakin nostamme heti molemmat kädet pystyyn ja meitä on tosi paljon.
- Susianalyytikko.
Runoni: Olipa kerran susi, sudella oli kivekset. Olenpahan vieläkin susianaalitikku, minulla ei ollut kiveksiä.
Eipähän ole enää sudella kiveksiä, minulla on.
Loppu. - hunters life
Susianalyytikko = RRR = Ruskean reijän ruhtinas.
- fanittajajoukkosi
Oi, Mestari
Julkaise jo runosi.- Mestarisi.
Siirryppä 4 pykälää ylemmäs.
- fanittajajoukkosi
Ah ja oi, jo oottaen uusinta runoasi...
- Mestarisi.
Siirryppä vähän ylemmäs ja lue ohjeeni.
- ,
,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000