Hei minulle sattu pieni onnettomuus kamerani kanssa ja kidenäyttö meni rikki.. kamera toimii kyllä ihan hyvin mutta kuvia ei vaan pysty katsomaan kamerasta suoraan.. osaisisko kukaan sanoa paljonko korjaus suurinpiirtein maksaisi ja että minne sitä kannattaisi viedä korjattavaksi??
Sony a300 kameran korjaus?
misaemilia
3
457
Vastaukset
- digipikseli
Tämä voi tulla vähän myöhään, mutta nopea arvio nousee vähintään 150e... ja joku 70e siitä, että kertovat todelliset kustannuskulut (kustannusarvio). Kameran voit toimittaa ostopaikan kautta huoltoon.
- misaemilia
kiitos vastauksesta! itse toimitin kameran sonyn omalle korjaajalle jolloin siitä ei tullut minkäänlaisia "siirtämis" kustannuksia ja korjaus maksoi 100 euroa ja korjaus oli valmista päivässä!
- Anonyymi
Missä on Sonyn oma korjaaja? Olis tarve korjata Sony A7.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu1123360Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä5222751- 941760
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501366Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä821314Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa161158- 881063
- 351006
Sheikki Laakso puolustaa poikaansa ja ilmeisesti tunnustaa itse nuorena syyllistyneensä samaan
Perussuomalaisten kansanedustajan Sheikki Laakson poika Nico Laakso on persujen kuntavaaliehdokas Kouvolassa ja aluevaal102987- 79942