Sony a300 kameran korjaus?

misaemilia

Hei minulle sattu pieni onnettomuus kamerani kanssa ja kidenäyttö meni rikki.. kamera toimii kyllä ihan hyvin mutta kuvia ei vaan pysty katsomaan kamerasta suoraan.. osaisisko kukaan sanoa paljonko korjaus suurinpiirtein maksaisi ja että minne sitä kannattaisi viedä korjattavaksi??

3

465

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • digipikseli

Tämä voi tulla vähän myöhään, mutta nopea arvio nousee vähintään 150e... ja joku 70e siitä, että kertovat todelliset kustannuskulut (kustannusarvio). Kameran voit toimittaa ostopaikan kautta huoltoon.

• misaemilia

kiitos vastauksesta! itse toimitin kameran sonyn omalle korjaajalle jolloin siitä ei tullut minkäänlaisia "siirtämis" kustannuksia ja korjaus maksoi 100 euroa ja korjaus oli valmista päivässä!

• Anonyymi

Missä on Sonyn oma korjaaja? Olis tarve korjata Sony A7.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      275
      2067
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      42
      1841
    3. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      103
      1758
    4. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      63
      1439
    5. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      84
      1343
    6. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1274
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1253
    8. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      219
      1143
    9. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      57
      1135
    10. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      172
      1003
    Aihe