Hei minulle sattu pieni onnettomuus kamerani kanssa ja kidenäyttö meni rikki.. kamera toimii kyllä ihan hyvin mutta kuvia ei vaan pysty katsomaan kamerasta suoraan.. osaisisko kukaan sanoa paljonko korjaus suurinpiirtein maksaisi ja että minne sitä kannattaisi viedä korjattavaksi??
Sony a300 kameran korjaus?
misaemilia
3
505
Vastaukset
- digipikseli
Tämä voi tulla vähän myöhään, mutta nopea arvio nousee vähintään 150e... ja joku 70e siitä, että kertovat todelliset kustannuskulut (kustannusarvio). Kameran voit toimittaa ostopaikan kautta huoltoon.
- misaemilia
kiitos vastauksesta! itse toimitin kameran sonyn omalle korjaajalle jolloin siitä ei tullut minkäänlaisia "siirtämis" kustannuksia ja korjaus maksoi 100 euroa ja korjaus oli valmista päivässä!
- Anonyymi
Missä on Sonyn oma korjaaja? Olis tarve korjata Sony A7.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943762
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453144Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972749Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572430- 1342397
- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172367Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232276- 642070