Millainen paikka/hotelli? Lukemani perusteella olisi ainakin rantaa auringonottoon sekä uimiseen, mutta silti hyvät shoppailu mahdollisuudet minunlaiselle shopaholicille? :)
Miten muuten tuo sää heinäkuun viimeisillä viikoilla? Hellettä riittää?
Larnaka, Atrium 2011
3
309
Vastaukset
- Ex YK-sotilas
Voipi olla turhankin lämmintä.
Larnaca meluisa paikka sikäli, että siellä on kansainvälinen lentokenttä ihan kaupungin vieressä.
Hintataso nykyään Suomen luokkaa ellei jopa kalliimpi. - Joohanna1990
Ite olin just viime vuonna larnacassa kyseisessä samassa hotellissa.Hotellin katolla ihana uimaallas sekä baari :)
Todella isohko hotelli keskellä ydinkeskustaa,ranta parin min kävelymatkan päässä. Ravintolat,baarit,kaupat kaikki ihan vieressä. Varsinkin tuohon aikaan kun menet niin on kaupoissa hirveät alennukset,joten kannattaa varata rahaa mukkaan ,jos olet shoppailunmestari:)
Säät on siihen aikaan noin 40 asteen puolella,öisinkin kuuma:D eli ilmastointi tulee hyödyksi. JA tuohon että olisi meluisa paikka ,ei ne lentokoneet niinkään häiriköi,kuulu ääniä niin kovalla taajuudella. Rannalla ollessa huomaat lentokoneiden laskun ja nousun. Suosittelen kyseistä paikkaa ja oikein ihanaa lomaa. Olin itse viikko sitten myös ayia napassa,se on erittäin meluisa,biletyspaikka hehe verrattuna larnacaan :D - sanctuary1
Kuuluuko tuon hotellin huoneisiin kuinka paljon iltaisin melua? Lähinnä tarkoitan musiikkia ja liikenteen melua? Ja minkäköhänlainen hotellin aamupala on? Lisäksi vielä kaipaisin tietoa, että onko hotellin edustalla olevalla rannalla kalliit aurinkotuolit ym ym..? Itse mene tuonne 1.8 ja olisi mukava saada vähän vinkkiä etukäteen..=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",305187Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1352417- 1382092
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531925Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171770"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!571317Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1661097Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää64941Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.312875Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa170771