Millainen paikka/hotelli? Lukemani perusteella olisi ainakin rantaa auringonottoon sekä uimiseen, mutta silti hyvät shoppailu mahdollisuudet minunlaiselle shopaholicille? :)
Miten muuten tuo sää heinäkuun viimeisillä viikoilla? Hellettä riittää?
Larnaka, Atrium 2011
3
246
Vastaukset
- Ex YK-sotilas
Voipi olla turhankin lämmintä.
Larnaca meluisa paikka sikäli, että siellä on kansainvälinen lentokenttä ihan kaupungin vieressä.
Hintataso nykyään Suomen luokkaa ellei jopa kalliimpi. - Joohanna1990
Ite olin just viime vuonna larnacassa kyseisessä samassa hotellissa.Hotellin katolla ihana uimaallas sekä baari :)
Todella isohko hotelli keskellä ydinkeskustaa,ranta parin min kävelymatkan päässä. Ravintolat,baarit,kaupat kaikki ihan vieressä. Varsinkin tuohon aikaan kun menet niin on kaupoissa hirveät alennukset,joten kannattaa varata rahaa mukkaan ,jos olet shoppailunmestari:)
Säät on siihen aikaan noin 40 asteen puolella,öisinkin kuuma:D eli ilmastointi tulee hyödyksi. JA tuohon että olisi meluisa paikka ,ei ne lentokoneet niinkään häiriköi,kuulu ääniä niin kovalla taajuudella. Rannalla ollessa huomaat lentokoneiden laskun ja nousun. Suosittelen kyseistä paikkaa ja oikein ihanaa lomaa. Olin itse viikko sitten myös ayia napassa,se on erittäin meluisa,biletyspaikka hehe verrattuna larnacaan :D - sanctuary1
Kuuluuko tuon hotellin huoneisiin kuinka paljon iltaisin melua? Lähinnä tarkoitan musiikkia ja liikenteen melua? Ja minkäköhänlainen hotellin aamupala on? Lisäksi vielä kaipaisin tietoa, että onko hotellin edustalla olevalla rannalla kalliit aurinkotuolit ym ym..? Itse mene tuonne 1.8 ja olisi mukava saada vähän vinkkiä etukäteen..=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252480Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531783Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111164Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2981054- 259992
- 146903
- 56874
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua9777Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110769- 46755