gaddafi

henrik721

gaddafi ja sen poika halutaan sulkea vankilaan loppuelämksi antautuis ne ja menis ulkomaille kitumaan rangaistusta.

26

156

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henrik721

      osisko hyvä elinkautinen vankilassa prison saarella.

      • henrik721

        hirttäjäiset ei oikein halua niitä kun saddami hirtettiin ja ei päässy rangaistusta kärsimään.


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        hirttäjäiset ei oikein halua niitä kun saddami hirtettiin ja ei päässy rangaistusta kärsimään.

        mubarakin päätös vankilaan loppoueläksi työleirille.


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        mubarakin päätös vankilaan loppoueläksi työleirille.

        loppuelämäksi työleirille


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        loppuelämäksi työleirille

        poikansa kanssa työleirille tekemään töitä loppuelmäksi.


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        poikansa kanssa työleirille tekemään töitä loppuelmäksi.

        osam bin laden ammuttiin liian nopeeta sille oisin vankilatuomion antanu kuten gaddafille eii työleirille.


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        osam bin laden ammuttiin liian nopeeta sille oisin vankilatuomion antanu kuten gaddafille eii työleirille.

        osam bin laden oli kuningas joka ammuttiin usan armyn toimesta.
        oisin halunnu sille hirttääjäiset ja oikeudessa puhua.


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        poikansa kanssa työleirille tekemään töitä loppuelmäksi.

        vaimo mukaan


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        vaimo mukaan

        vaimo joko yksin tai kaksin.


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        vaimo joko yksin tai kaksin.

        Katoin dokumentin staligradista jossa tarrkkaampujat ampou 240miestä .
        venäläisiä saksalaisia puolalaisia.


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        Katoin dokumentin staligradista jossa tarrkkaampujat ampou 240miestä .
        venäläisiä saksalaisia puolalaisia.

        kaiken ne ampu jonka näki miköä on julmaa.


      • k721
        henrik721 kirjoitti:

        kaiken ne ampu jonka näki miköä on julmaa.

        elossakin niitä ampoujia on jotka ampuili toisiaan aivot pihalle ja muita paskaa.


      • henrik721
        k721 kirjoitti:

        elossakin niitä ampoujia on jotka ampuili toisiaan aivot pihalle ja muita paskaa.

        perheenisä nousi montusta ne ampu sitä ohimolle.oik


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        perheenisä nousi montusta ne ampu sitä ohimolle.oik

        ei sodita sillä ei saa muuta kun ruumiita.


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        ei sodita sillä ei saa muuta kun ruumiita.

        suomi rakstaa sotaa jossa kuolee ihmisiä haistakaa vittu.


      • henbrik721
        henrik721 kirjoitti:

        suomi rakstaa sotaa jossa kuolee ihmisiä haistakaa vittu.

        rauhaa ette osaa tehdä.


      • henrik721
        henbrik721 kirjoitti:

        rauhaa ette osaa tehdä.

        ihan paskaa kyynel silmäkulmassa.


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        ihan paskaa kyynel silmäkulmassa.

        usalla kun niin raskaat aseet että ei arabeja selvi' hengissä.
        kevyemmät panokset kudit ampuma tarvikkeet.


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        usalla kun niin raskaat aseet että ei arabeja selvi' hengissä.
        kevyemmät panokset kudit ampuma tarvikkeet.

        usa special force man


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        usa special force man

        usalla ei ole kevyt patruunoita ja sitä kevyemåiä' light patruunoita very light jotka osuessaan haavoittaa muttei tapa.


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        usalla ei ole kevyt patruunoita ja sitä kevyemåiä' light patruunoita very light jotka osuessaan haavoittaa muttei tapa.

        kehitin aikoinaan niitä very light patruunoita ne ei tapa mutta lihashaavan saa.
        lääkärin hoidolla toipuu.


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        kehitin aikoinaan niitä very light patruunoita ne ei tapa mutta lihashaavan saa.
        lääkärin hoidolla toipuu.

        kärjen pää risti ja toroixdin muotoinen.
        vähemmän ruutia.


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        kärjen pää risti ja toroixdin muotoinen.
        vähemmän ruutia.

        enemän ruutia ettei haavoita en voi ymmärtää.


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        enemän ruutia ettei haavoita en voi ymmärtää.

        vähän ymmärrän osuessaan haava kun on noopeutta ei aiheuta vaurioita niin pahasti.


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        vähän ymmärrän osuessaan haava kun on noopeutta ei aiheuta vaurioita niin pahasti.

        jos vaappuu edestyakasin isommat vaurit reli vähällä ruudilla.


      • henrik721
        henrik721 kirjoitti:

        jos vaappuu edestyakasin isommat vaurit reli vähällä ruudilla.

        sotimalla ei saa kun miehiä ilman opääitä tai käsiä.
        joten ei sodita.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe