Moi, oletko se sinä?
Näyttäisi vahvasti siltä että elämä heittää kuperkeikkaa ja asuin paikaksi olisi tulossa turku.. Kaipaisinkin uusia kavereita ja ystäviä! Olen sosiaalinen hölösuu, jolta ei huumoria puutu.. tykkään käydä salilla, lenkillä ja omistankin koiria. Tykkään käydä bilettämässä, viettää leffa iltoja ja shoppailla .. tykkään jutustella ja parantaa sillä maailmaa, tykkään jakaa iloja ja suruja.. olen 23 vuotias tyttönen jolla on edessä suuri muutos, kaverit jää todella kauas kun turkuun muutan.. uskon että jokainen tietää kuinka tärkeä on että löytyy ystäviä ja kavereita, joiden kanssa viettää aikaa.. Olen todella avoin ja positiivinen, mutta kuitenkin ihminen jolla on tunteet.. jotka välillä heittelee puolelta toiselle!
Jos yhtään kolahti tai tuntui siltä että voisit vaihtaa kanssani kuulumisia ja ehkä myös aikaa niin otahan rohkeasti yhteyttä joko tänne tai [email protected]
ps. osaan myös kiukutella.. mutta uskon että jokainen meistä tekee joskus niin ;)
Turku HOI, ystäviä etsimässä..
Misssu
0
122
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1134953Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen312731- 342519
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺272132- 1191570
Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭191368En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä91267Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351133Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa
Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina2101094- 811059