sain ton aseen just eilen 27.6 ja se lipas vuotaa ku oon kiristäny sitä sen verran että se kapseli aukeaa.
Mitä teen?????
Taurus pt 24/7 co2 LIPAS VUOTAA JA SIHISEE AUTTAKAA
6
1370
Vastaukset
- sama ongelma
itellä sama ongelma, oon availlu lipasta ja ettiny vikoja mutta turhaan. ite oon ainaki ostamassa vaan uutta lipasta kun ei apua löydy.
- Urpokarhu
Sitä täytyy kiristää vielä vähän.
- man4445
Moi!
Sitten kun kapseli alkaa sihisemään niin väännätte vielä kunnes ei sihise. älkää vääntäkö liikaa tai venttiili hajoaa - XD
mulla on myös se pistooli,kun laitan patruunan sisää kiristän nii kauan kun se suhahtaa nii sit vaa ampumaa
- aeoaepoasepoea
teillä on lippaan tiivisteet paskana
älkää vaihtako niitä kapseleita ennenku kapseli on ihan tyhjä tai muuten tiivisteet lentää vittuun - Mitäteen
Mitä teen ku mun aseen kaasu vuotaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913