sain ton aseen just eilen 27.6 ja se lipas vuotaa ku oon kiristäny sitä sen verran että se kapseli aukeaa.
Mitä teen?????
Taurus pt 24/7 co2 LIPAS VUOTAA JA SIHISEE AUTTAKAA
6
1443
Vastaukset
- sama ongelma
itellä sama ongelma, oon availlu lipasta ja ettiny vikoja mutta turhaan. ite oon ainaki ostamassa vaan uutta lipasta kun ei apua löydy.
- Urpokarhu
Sitä täytyy kiristää vielä vähän.
- man4445
Moi!
Sitten kun kapseli alkaa sihisemään niin väännätte vielä kunnes ei sihise. älkää vääntäkö liikaa tai venttiili hajoaa - XD
mulla on myös se pistooli,kun laitan patruunan sisää kiristän nii kauan kun se suhahtaa nii sit vaa ampumaa
- aeoaepoasepoea
teillä on lippaan tiivisteet paskana
älkää vaihtako niitä kapseleita ennenku kapseli on ihan tyhjä tai muuten tiivisteet lentää vittuun - Mitäteen
Mitä teen ku mun aseen kaasu vuotaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892638Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 45867
- 64864
- 61835