Joko saa ostaa itsepoimien? Mistä ja mihin hintaan?
Mansikkaa????
9
2960
Vastaukset
- Amatööri666
Aallon mansikka,Pöytäkiventie 33. En minä tiedä onko siellä vielä mitään, mutta se taitaakin olla melkein ainut paikka Riihimäeltä(Hausjärveltä), josta voi poimia itse.
- Varma mansikkapaikka
Mä ainakin menen itse poimimaan ISO-HIIDEN KARTANOON Turenkiin. Katso nettisivut..... ihana paikka. Ostin kauppakeskuksen edestä Riihimäeltä eilen 29.7.11. muutaman rasiallisen ja se riitti vähäksi aikaa. Rasioissa oli joukossa homeisia, lisäksi olivat tosi happamia.
- nöpöliinu
Täältä löytyy useimmat mansikanpoimintapaikat http://eatfresh.ly
- mansikkapaikka lähe
Onko muita kuin Iso- Hiiden kartano?
onko yhteystietoja? Kiitos!
- Töitä
Missä on paikkoja jossa voi ottaa mansikanpoiminnan kesätyöksi?
- onnea
Kysy vaikka tuosta Piirosen tilalta,siitä radanvarsitiellä hyvinkäälle mennessä. Siellä on ainakin itsepoimintaa,mutta kyllähän ne valmiiksi poimittujan myyvät. Sieltä vaan rohkeasti kysymään!
- Hyviä on
onnea kirjoitti:
Kysy vaikka tuosta Piirosen tilalta,siitä radanvarsitiellä hyvinkäälle mennessä. Siellä on ainakin itsepoimintaa,mutta kyllähän ne valmiiksi poimittujan myyvät. Sieltä vaan rohkeasti kysymään!
Ollut jo pitempään myynnissä kauppojen pakaste altaassa, voi ihan itse poimia kärryyn.
- mansikkatyötä
Aalllon mansikka, Pöytäkiventie, Apilisto
Kysy sieltä kesätyöpaikkaa - hyvä makuseks
Olisko Karjalan kannaksella?.
Siellähän muistelevat olleen aina kesä ja linnut lauloivat ihanasti.
Taisi kasvaa viinirypäleitäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi1014006Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693850Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks432237Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä562214- 582104
- 521766
- 271439
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101228Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151193- 601129