Minä ainakin toivoisin, että minun häissäni soisi tämä:
http://www.youtube.com/watch?v=t1HcRjlbqxg
Niiiiin ihana! Toivottavasti ensi kesänä häissä olisi tämä yhtye laulamassa!
Häämusiikkia!
8
307
Vastaukset
- Tinde...
Ei kiitos. Sijoittaisin rahat ennemmin hyvään valo- tai videokuvaukseen.
- sixsixsix666
Itse sijoittaisin molempiin. Kyllähän joku bändi on oltava...eikä tollanen hempeily siinä vaiheessa ole huono.
- castrensz
Juu bändi on oltava ja toi uppoaa kyllä suoraaaan sydämmeen
- helenkellerr
Ei paha...oikeastaan todella ihana, kun kuuntelee sanat tarkkaan!
- kita88-
Saisikohan tuohon jostain nuotit tai soinnut vai mitkä ne on?
- sointusaana
Sointuja varmaan tarkoitat...Jos sulla on kavereita, jotka ymmärtävät musiikista, ne varmasti osaavat tuosta soinnut tehdä.
- charlot2626
Toi onkin sitten ainut noiden biisi, joita kehtaisi häissä kuunnella, muut on jotai nuorisojumputusta...Hyvä kappale on tuo kyllä.
- zjennyz
Ihana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1162704- 872371
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai651860- 561787
- 1661733
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1581576Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461566- 1221372
Jokainen suomalainen on velvollinen puolustamaan Suomea
Kaikilla Suomen kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus eli velvollisuus osallistua Suomen puolustamiseen. Miesten m3851295Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket281269