Jos halaa tai pussaa poskelle ilman lupaa?
Saakohan halata tai pussata jotain tyttöä josta tykkää paljon.
27
1077
Vastaukset
- pussauskoppi
Saa. Tyttö voi siitä jopa ilahtua. Ja pussata takaisin sinua, suulle.
- 11+4 neiti
Se on söpöä! Itse kyllä tykkäisin :D Kannatan.
- awwawaw
Oishan se varmaan ilonen yllätys :D
- ...............
Varmaan riippuu vähän siitä kuka halaa tai pussaa. Jos se on se luokan oma söpö pikku Bieberi ni se on varppina aivan ihQa, mutta jos se on kuka tahansa muu, nii se olis oikeusjuttu seksuaalisesta ahdistelusta.
- jazzoo
Ongelma on vain siinä, että sellaista rikosta, kun seksuaalinen ahdistelu tai seksuaalinen häirintä, ei Suomen lain mukaan ole olemassakaan.
- Miten siis?
jazzoo kirjoitti:
Ongelma on vain siinä, että sellaista rikosta, kun seksuaalinen ahdistelu tai seksuaalinen häirintä, ei Suomen lain mukaan ole olemassakaan.
On mahdollista saada tuomio sellaisesta?
- Seksuaalinen ahd.
Miten siis? kirjoitti:
On mahdollista saada tuomio sellaisesta?
"Suomen laissa seksuaalinen ahdistelu ja häirintä ovat asianomistajarikoksia, jotka edellyttävät, että asianomistaja nostaa kanteen epäiltyä vastaan. Seksuaalinen ahdistelu työpaikalla on tasa-arvolain 6.–8. pykälän vastaista, minkä vuoksi työnantajan on puututtava asiaan."
-Wikipedia - lakiasiaa
Seksuaalinen ahd. kirjoitti:
"Suomen laissa seksuaalinen ahdistelu ja häirintä ovat asianomistajarikoksia, jotka edellyttävät, että asianomistaja nostaa kanteen epäiltyä vastaan. Seksuaalinen ahdistelu työpaikalla on tasa-arvolain 6.–8. pykälän vastaista, minkä vuoksi työnantajan on puututtava asiaan."
-WikipediaMutta mitkä asiat luokitellaan seksuaaliseksi ahdisteluksi tai seksuaaliseksi häirinnäksi? Ja mikä on rangaistus niistä? Suomen laista en löydä sellaista pykälää, vaikka miten etsisin.
- cftddr
lakiasiaa kirjoitti:
Mutta mitkä asiat luokitellaan seksuaaliseksi ahdisteluksi tai seksuaaliseksi häirinnäksi? Ja mikä on rangaistus niistä? Suomen laista en löydä sellaista pykälää, vaikka miten etsisin.
Jos noudatetaan ns. feminististä oikeuskäsitystä, niin kaikki minkä nainen kokee häiritseväksi, on häirintää, ja siksi tuomittavaa. Suomen oikeuslaitos ei tosin vielä normaalisti tuon periaatteen mukaan toimi, mutta esim. Ruotsissa ollaan menossa siihen suuntaan.
- Juuuuu uu
Kyllä saa!! Se olis ainaki mun mielest sulosta=)
- randombrandon97
luulin et toi edellinen kommentti oli viitannu siitä vielä edellisee :D...mutta asiaan,kyl munki mielest olis aik kiva yllätys,piristäis päivää iha kivasti :D
- abcdaa
no saa, ei muuta ku menoksi vaan.
- puspus2678
tottakai saa! ei siis ilman syytä halailemaan todellakaan, voi olla jonkun mielestä ahdistavaa etkä sä nyt varmaan sitä halua?? Mutta poskipusuja viljelemään, niitä on kiva saada aina komeilta miehiltä vaikka kauppa reissulla tervehdittäessä!
- mun mielestä
No, mä en ite oo oikeen fiiliksissä, jos tulee ilman lupaa ja suuna päänä pussamaan, vaikka tykkäis musta kuinka paljon. Muutenkin oon vähän sellanen, etten anna kenen tahansa pojan koskea muhun. Tarkotan siis sitä, että pojan pitää eka osottaa olevansa semmonen, että se ansaitsee mun kaltaisen tytön ja että voin hyväksyy sen pojan seuraani. Sitten se voi vapaasti osoittaa tunteensa pussaamalla tai muulla tavoin koskettelulla, jos haluaa.
- hmm...
Arvon ylhäinen neiti, näin alhaisena moukkana kysyisin, että;
Mikä tekee sinusta siis niin erityisen että pojan pitäisi edes vaivautua yrittämään osoittamaan olevansa sellainen joka ansaitsee sun kaltaisen tytön?
Oletko joku aatelinen tai kuninkaallinen vai eikö poika saa olla muuten edes samassa huoneessa, ellet ole aluksi hyväksynyt sitä seuraasi?
Kiitos että alennuit lukemaan minun yksinkertaisen alemman kastin edustajan vaatimattoman raapustuksen, arvon neiti.
- hehehjaoisdsad
Saapi mua ainaki tulla pussailemaan. :---D
Kannattaa valita oikea hetki, jottei tuu mitään vaivaantuneita hiljaisuuksia ja sua alkaa hävettämään. - personnel
itse varmaankin yllättyisin :D
riippuu vähän ihmisestä jonka pusun antaa..että tietää millä mielin sen suukon tarjoaa :) - No lol
No vittu potkaskaa munille jos yrittää väkisi lähennellä.
- EhdotonEIminulta
Jos ´joku mun luokkalainen läski tulee yrittää nii löytää ittesä salesti sairaalasta
- 56565
Se on uhkapeliä. Tyttö joko ilahtuu tai antaa litsarin. Mitä komeampi, rikkaampi ja suositumpi olet, niin sitä suurempi todennäköisyys sinulla on onnistua (ja välttää se litsari).
- tfyui
haha, mulla menee päinvastoin...todellakaan en ilahdu jos koulun suosituin pelle tulee pussailemaan
- Bumtsika wau wau
Olen 12v, ja yhessä 13v tytön kanssa, voinko pussata häntä poskelle ilman lupaa, jos hän suorastaan kerjää sitä :)
- ....
Perseestä saa puristaa lupaa kysymättä. Halailu ja pussailu on sitten tapauskohtaista.
- kysyvä?
Olen 12 vuotias poika ja tykkään meidän luokkalaisesta tytöstä. Olemme jutelleet kännykällä paljon mutta sekin loppu siihen että kysyin alatko? Ja sit sain selville ettei se tyttö tykkää musta ); . Joten nyt yritän toista tyttöä joka harrastaa vapaa painintaa voisiko vaan pussata sitä kato pelottaa vaan
- ahdistavaa
Itse varmaa löisin tai saisin ainaki sydänkohtauksen jos joku poika tulisi halaan tai pussaamaan. :-D Riippuu toki ihmisestä ja jos tyyppi on frendi niin kyl sitte varmaa ymmärtäis eikä alkais huutaa mut jos joku puoltuttu tulis nii.....
- toteaja 4433
Niin no oon mä käynyt sen tytön kaa jätskillä ja ihan vaan ollu sen kaa ihan kaveri merkeissä eli ollaan kavereita mut oon vaan niin ihastunu
- Anonyymi
Mää tykkään yhdestä ykkösluokkalaisesta tytöstä ja oon ite nelosella. Se ite jo pussas mun luokkalaista ja tuli vähän sellane olo että ois kiva jos muaki(^_-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812