Onko muita lähdössä hurghadaan 18.7? Onko myös antaa hyviä vinkkejä missä kannattaisi vierailla/ käydä katsomassa nähtävyyksiä (muitakin kun pyramidit ja temppelit)?
Hurghadaan ensi kuussa?
5
170
Vastaukset
- jebajee12345
Veneretki/snorklaus oli ainakin ihan kiva vaikka ei snorklaus edes kiinnostaisi. Seascope on myös ihan kiva eli se puolisukellusvene. Näkee hyvin niitä kaikkia kaloja mitä siellä on.
- 2+4
Ota yhteyttä meilillä [email protected] ja tiedustele, mita heilla on tarjolla ja hinnat. mm kaupunkikierros yksityisesti kannattaa suomenkiel oppaan kanssa.
Asuvat Hurghadassa.
Matkatoimiston bussikierros on kallis ja huono - 20e/hlö...
Minä kävin Kairossa Egypt Air'lla 1t/suunta. Hienot koneet. Tilasin EA:n nettisivuilta ja maksoin Masterilla. 74e/2-ways. - 2 viikkoa auringossa
Tämäkin onnellinen on lähdössä Hurghadaan 18.7. :D
- Aurinkoon =)
Täällä vielä yksi pariskunta lähdössä Hurghadaan 18.7 =)
- monta kertaa takana
olen ollut matkatoimiston järjestämällä kaupunkikierroksella - silloin se oli ilmainen. ei sekään välttämättä ihan huono tapa ole saada jonkinlainen yleissilmäys.
silloin me käytiin akvaariossa ja hajuvesitehtaassa (no se oli kyllä tietty pyydys ) ja saatiin oppitunti tinkimisestä ja harjoiteltiinkin sitä hieman basaarialueella.
vertaa ihmeessä hintoja. kaikenlaisia yrittäjiä löytyy - suomalaisiakin.
ja muista että ilmaista ei ole mikään, jossain muodossa sen hinnan maksaa joka tapauksessa, joskus sitä vain ei heti huomaa :))
joka tapauksessa toivotan hyvää matkaa Hurghadaan!
jos et ole ennen käynyt , se on erilaista , se on elämys - toivottavasti hyvä sellainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604