Minua on pyydetty piirtämään tietokonella koneteknisiä paperisia kuvia puhtaaksi ja suunnittelemaan tuttuni laitteita hieman paremmaksi...
Mitäköhän tälläsestä hommasta voi pyytää? Osaan piirtää hyvin CAD-kuvia ja ymmärrän mitoituksen ja työstön tarpeet...
Mikä hinnaksi yhdelle kuvalle?
CAD-kuvan hinta?
6
1779
Vastaukset
- neuvoja ukko
Kannattaa etsiskellä hintaa netistä...
- cadddd
Riippuu aika paljon kuvan koosta ja monestako eri kulmasta joudut sen piirtämään, jostain holkin piirtämisestä tuskin kukaan kehtaa rahaa pyytää edes.
- siivoamaan ilmaiseks
Itse en tekisi työtä ilmaiseksi... Vähintään 15e tuntipalkalla... Jos kuva tekee 5 tuntia niin 75 egee...
- piirtäjä453
Olisi hienoa, jos pystyisitte antamaan jonkun laisen hinta haitarin?
Hinta (Perus mutterin piirtäminen) = ?
Hinta (Keskivaikea kuva) = ?
Hinta ( Vaikea/työläs kuva) = ?
Ja olisi hienoa tietää joku pohja hinta yleensä kuvan piietämiselle, mitäs yleensä maksaa normaalit, perus pelle piirtäjien kuvat? - ProtoTurailija
Perus mutteri / holkki = n. 15sek - 1 min piirtämistä = ilmainen
keskivaikea = 1-2h piirtämistä / 25 / 50e
vaikea (eli palikka mikä 6 kulmasta piirretty ja vaatii useamman a4:sen
että saapi mitat ja leikkaukset mahtumaan) = 4h - x / 100e - x
itse olen tuollaiseen haitariin asetellut hinnat ilman luonnoksia, eli siis
ihan vaan fyysisestä mallista olen lähtenyt mittaamaan ja turauttanut
koneelle ja lopuksi koneistanut osat valmiiksi. en tiedä onko halpa vai kallis mutta ovat kyllä kelvanneet. toki tuossa on aina pelivaraa joka suuntaan
kun olen koneistuksien hintoja pyöristellyt ja könttänä myynyt. - hjhjhjhjhjhjhjh
Firmat pyytää tuntitöinä siinä 50 euroa, yksityinen voisi pyytää rapiat 30 euroa, niin saisi työn - muuten antavat firmoille, joilla on vastuukin hommassa. vaikee sanoo kuvaa kohti, kun ei tiedä millaista. Jos sulla on kokemusta ja osaamista, voit tuosta vähän laskea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1462444
- 1751681
- 921578
- 691533
- 79904
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6855- 68851
- 57802
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152735