kokkolan suurimmat nänni-pihat rinnoissa.Maahan-muuttajia ei hyväksytä kyselyyn,(niillä on jääkiekonkokoiset ja väärän väriset).
nipukka
14
342
Vastaukset
- jahas....
mustulaisakoilla tapaa olla oikeet lapiot....
- VeikkoV
Ullavassa on kuulemma Mansikki niminen Ayrshire-lehmä jolla on aivan mahtavan kokoiset, oliko siinä teille nännipihat.
- Luunyrkki
Hei kynäniska näppynaama änkyttäjä! Malta vielä muutama vuosi, niin koulussa opetetaan kirjoittamaan yhdyssanoja.
- Näin tosi ihanat!
Ihan lähiaikoina. VAU!
- aknemimmi
Tuossa sulle.... hae handuuki valmiiks.
http://www.iltalehti.fi/hullumaailma/2011062313939922_hu.shtml- hokshokshoks
ei puhuttu rintojen koosta vaan nännipihojen..
- Tosirealisti Kokkola
Kyllä on hullulla halvat huvit.
Tätä juuri tarkoitin turhilla ja inhorealistisilla viesteillä,
joihin toiset hörhöt vielä kehtaavat "yhtyä".- 23
Missä ja milloin tarkoitit?
Eipäs luulotella liikaa että tietäisimme sinusta ja sinun kirjoituksistasi.
Ja jos jossain kerrot jotain niin miksi se pitää tulla tähän aiheeseen myös kertomaan?
- kuulemma .
edellisen muijalla on karvaiset nännit.
- immeskellyt
Eräällä pankkineitillä on nännipihat paistinpannun kokoiset ! Ja nännit kuin jaffapullon korkit!
- nam nam
yes.
siistejä jotku miehet >:( >:(
- Tosirealisti Kokkola
Imin erään miehen nännejä.Niitä oli 3.
- Rouskun rouskun
Kyl taas on joku keksinnä mahottoman hianon keskusteluaiheen
tänne Kokkola palstalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 422880
- 622804
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492262Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3401956- 1401729
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161545Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71358Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101217- 421136
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661096