Onko Suomessa nähty oikeasti jotain, vai ovatko ne pääosin amerikaanoja, jotka humanoidien kanssa seurustelevat?
Onko asialla jotain tekemistä uskonnon kanssa? USAssa ainakin taidetaan olla aika "uskonnollisia".
Kuinka moni palstalaisista on itse nähnyt ufon tai humanoidin?
76
962
Vastaukset
- ei-palstalainen
en ole mutta tunnen 4 henkilöä jotka sanoo nähneensä jotain merkillistä enkä usko että ne puijaa.
- ö-ö-ö
Minulla on kolme kokemusta tuntemattomista kohteista joista yksi ns. lähikontakti. Humanoideja en ole nähnyt. Kahdesta tapauksesta on myös valokuvia.
- 1+1=3
Meijän perhe on joskus aikoja sitte ehkä siepattu mutta en osaa sata varmuudella sanoa mutta uskon vahvasti että mut on siepattu ku olin pieni lapsi vielä...
Mulla on alitajunnassa niin paljon pelkoa niitä kohtaan et ohhoh!
Mä pelkäsin pienenä tosi paljon noita silmiä! Jotain kummallista tapahtu eräänä yönä ku olin joku 6-8 vuotias enempää en puhu...
Mä oon ihan skidistä asti tienny että niitä v i t u n mulkkuja on olemassa...- 1+1=3
haha :D vammaset ei usko ennen ku näkee omilla silmillä :D kyllä tää teillekki vielä selviää :D mä lupaan !
- nakija
mina olen nahnyt aamupaivalla! se oli valtava ja hiiilenmusta.
enempaa en kerro.- 1+1=3
teitä varmaan ärsyttää että "en kerro enempää" ihan sama mulle... mä kerroin vaan että oon joskus kokenu jotain outoa...
- Anonyymi
1+1=3 kirjoitti:
teitä varmaan ärsyttää että "en kerro enempää" ihan sama mulle... mä kerroin vaan että oon joskus kokenu jotain outoa...
Ei ärsytä. Muista vain jatkossa ottaa lääkkeesi ajoissa.
- nähty o
kaveri kanssa nähtii (2 henkilöä) ku oltii pieniä keskellä kirkasta päivää 100m päästä metalli ufo joka profiililtaa "siivetö lentokone jolla pystö ja 50-100m sähköine jälkipoltto joka väritää sinine ja laite kulki nii hitaasti että normaali ylätasolentokone olisi sakannu".
"täysi ihmiste näkösiä hybridi humanoideja" oo nähny ja ollu keskustelemassa ja ei jääny kovi positiivine jälkimaku mutta saattavat olla alistettuja tai pelkääviä.
muistakaa että maailma o paikkana "avoi paikka" vaikka systeeminä ei olisi avoi paikka ja ei maailma amerikkaa rajoitu tai vaa amerikassa tapahtuu.
puolet katolise kirko jäsenistä asuu amerikassa mutta katoline kirkko sijaisee euroopassa jollo toi suora negatiivisuude vaikutus o käytännössä 50/50 euroopa ja amerika suhtee vaikka katolise kirko jäseniä oli vaa 26 prosenttia euroopassa.
en näe linkkiä ufoje ja uskonnollisuude kanssa yksilötasolla mutta järjestelmä alkaa korostaa uskontoa ku ei raha toimi tai tehoa että ote ihmisii säilyis ja oon eronnu kaikista uskonnoista ja alkanu kättää omaa järkeä ja alkanu luottaa omii tuntemuksii sanoi kuka tahansa mitä tahansa.
vatikaani o paha juttu katsoi miltä kantilta ja kuinka vaa ja vatikaani o salannu tiedo ihmiste arjesta ja murhannu ihmisiä ja salannu totuutta ufoista ja humanoideista. henkilö joka oli ollu lukemassa vatikaanikirjastoa kertoi että kirjasto kertoo erilaista maailmakuvaa ja historiaa kui mitä ihmisille kerrotaa ja mikäli ymmärrät nii katso videolinkki nii tiedät että ufo ja humanoidi paljastus o ollu jo fakta nii paljolti kui euroopassa mahdollista. maapallolla vaa o hankala paljastaa totuutta koska yleine kanta o totuutta peittelevä.
http://www.youtube.com/watch?v=xbCnfEof20o
http://findarticles.com/p/articles/mi_qn4156/is_20100418/ai_n53197538/
http://www.time.com/time/world/article/0,8599,2021194,00.html- pilkkua viilattuna
tuo oli taas kännykällä kirjoitettu jotta saattaa sisältää runsaasti virheitä. virheistä ja suomenkielestä o ollu juttua jo monta kertaa mutta ellei kirjoita o parempi olla kirjoittamatta :)
- Anonyymi
Että sillei! "normaali ylätasolentokone olisi sakannu"
Aika erikoista että sitten yhtä normaali alataso siis ei olisi sakannut.
Siinäpä 100 prosenttinen todiste aidosta ufosta ja pitäisi jo tiedenaailman höräyttää korviaan!
- ajattelu o ääntä myös
mikäli näkee jotai nii kannattaa mainita että näki jotai koska huomaa että havainnot ovat yleisiä eikä harvoje alittuje silmillä nähtyä. mikäli pitää vaa sisällää havaittua nii alkaa ajatella ettei muut näe ollenkaa ja että ei nähny itekkää joka saattaa muodostua taakaksi vuosie varrella.
ku näki nii kerto että näki ja nii simppeliä oli koska henkilö joka ei oo nähny ei pysty nähtyä kumoamaa koska ei vaa oo nähny joka ei riitä kumoamaa mitää nähtyä. mikäli todistajia ei oo nii voi olla hiljaa tuntematta huonoa omaa tuntoa mutta jos kaveri sanoo että o nähny nii o hyvä tukea koska o nähny myös. Kiitos runsaista vastauksista ja erityisesti näistä erittäin hyvin dokumentoiduista kertomuksista koskien kolmannen asteen kontaktia maan ulkopuoliseen älyyn.
Ilman muuta sitten valokuvia vaan arvioitavaksi :D
En ole koskaan itse nähnyt uhvoja, mutta kuullut jonkun muun törmänneen sellaiseen. Tai siis nähneen jotain outoa.
Mutta ilman muuta olen ollut edellisessä elämässäni uhvolentäjä, se on vissi se.- pikku-vesku
Mää oon. Ja ollu mikään valo taivaalla.
- ukkip-uksev
ääM noo. aJ ullo nääkim olav allaaviat.
- Iso-vesku
Harhoja näet, etkä edes osaa aakkosia.
- No se
Tästä samalla kaikille teiniläskeille: mutsis on.
Aattepa, mitä tekee susta... ja varsinkin isistäs
Vaikka oot osaavinas kirjottaa, ni puhutaan vasta seuraavassa susta, jooko?
- Huttuakeittöö
Kyllä ne "havainnot" on pääosin jenkeistä ja sielläkin vielä ns maalaisosavaltioista, kuten texas.
- pikku-vesku
Sano vaan suoraan... vai sukua siellä?
- ukkip-uksev
pikku-vesku kirjoitti:
Sano vaan suoraan... vai sukua siellä?
onaS naav naarous... iav aukus älleis?
kesäk 1980 Forssan tienhaarassa kun olin menossa poriin päin liftiä odotellen näin sikaarinmuotoisen paikallaan olevan. Ihmettelin kun ei olllut siipiä, eikä ikkunoita oli siinä ihan lähellä ja metallinhohtoinen. Katselin sitä, enkä oikein uskonut silmiäni-> Se lähti kuin rasvattu salama yksi vilaus vain kun oli pois. Samalla ilmestyi auto viereeni ja liftatessani pysähtyi otti kyytiin. Autossa ei ollut mitään mittareita, hansikaslokeroa eikä muita vempaimia. Kuski oli vharmaassa miestenpuvussa vaalkeahiuksinen sinisilmäinen ja kun ajoimme eteenpöin hän yllättäen kertoi n 20km päässä palavan piharakennuksen. En muista sanoiko navetta vai sikala. Ja siellä paloi.
Olen kaikkina näinä vuosina monelta kysynyt ja kysyn teiltäkin: onko olemassa sellaista autoa jonka ratti on vain puolikas ympyrä.
Sen jälkeen olen joitakin kertoja nähnyt päivänvalossa ja ermallisena lautasmaisena. Katselin oliksen ikkunasta kun oli voimajohtojen päällä, useamman keran sinä kesänä - erään kerran vedin verhot eteen ja sanoin: minua ette enään peloittele. Kaikki näkemäni on päivänvalossa ja lähituntumalla.
Olen niin usesti täälläkin vuosienvarrella kertonut tätä ensimäistä ja muitakin kokemuksia.
Olen myös nähnyt Arthuruslaisen avoimin silmin, alkuperäisen näköisenä. kommunikoimme ajatuksenkautta.
Ihmisluonne on sellainen että kokemuksen ollessa kohdalla sen ottaa normaalina ilmiönä vasta sen menyä tulee hämmästyksen kummastus.- eräs ihmettelijä
Kerro lisää! Tarinasi oli kiehtova. Muistatko mitään muuta, puhuiko outo mies muuta outoa? Entä miten jäit kyydistä pois ja ajoiko kuski vain pois?
- 1+1=3
Tää mun kokemus tapahtu just porin tiellä vihdin kohilla ja oon kuullu et siellä suunnal tapahtu joskus aika paljon ... mun kokemukset on vuodelta 91-93 olin niin nuori enkä voi muistaa tarkkaan mut muistan kuitenki et jotain kävi :D
- taivaalla lentää...
Olen nähnyt kolme ufoa ja yksi niistä oli ns. spiraali ufo, jollaisia mm. Norjassa on kuvattu. Näky oli aika uskomaton.
Ei omakohtaisia havaintoja, mutta joillakin tutuilla (puheidensa mukaan) on.
- liftaaja
tuo "auto kojelaudatta" alkaa kuulostaa jo samalta kui oma koettu. miltäs kuulostaa bussi tai moottoripyörä jotka liitää maanpintaa pitki ? tuo o totta ja koettu myös. entä metro joka kuljettaa paikkoihi joita "normaali metro" ei tavoita ? kaikki tuo täyttä faktaa niikui oli teslateknologia koska heillä oli tesla "muistomerkki" elikkä jotai "aihetta muistaa tai muistella tai tesla oli heikäläisiä tai tesla teknologia heidä varastamaa tai heidä inspiroimaa".
monta seikkaa auki mutta osittai koska ihmiste mieli haluaa olla auki eikä totuutta monesti tahdota kuulla ja osittai koska en oo nii kiinnostunu koska nähny jo tarpeeksi että oli mite oli nii ymmärretty o. ihmettely o varmaa yksi negatiivisuude muoto koska hetkessä jossa kokee ei ihmettele eikä oo mitää outoa mutta koska eivät täysi tiedä itekkää tai varmuutta ei oo kuka valehtelee ku kaikki o pelkä tiedo varassa.- Haamubongari
Mua kyllä kiinnostaisi sun jutut enemmänkin! Kuka olet ja onko sulla omaa blogia missä kirjiottelet näitä juttuja. Tunnen jotain vetoa sinun juttuihin, koska tämä on uutta minulle ja etsin nyt uutta suuntaa para-asioissani. Kerro, mihin voisin kirjoittaa? Muukalaisia mulle ei ole vielä ilmaantunut ainakaan pihalle tai arkikokemukseen, kuin automaattikirjoituksen kautta ja minulle sanottiin että kuten maa on elävä, on myöskin kuu elävä ja sillä on henki. Jotkut sukulaiset sieltä koittaa lähettää terveisiä, ollaan jotain sukua.
- ds yx ja kax
Just... näitähän on.
Öö... Se, että joku onnotain miltä jostain asiasta, hetkauta totuutta suuntaan tai toiseen.
Näin ze. menee. Ja Retu... pitäs sulla olla parempaatakin tekemisttä... vaikka ongelle tai terassille. miksi tää liittyisi uskontoon, siis ufot ja humanoidit? Miksi me maan asukit kuvittelemme olevamme niin fiksuja, ettei tänne maailmankaikkeuteen olisi kehittynyt muita sivilisaatioita? Kuinka kuvitteket meidään miljoonien vuosien jälkeen yks kaks keksineen mirosirut ym.ym. ellei joukossamme olisi jo muualta tulleita asukkeja?
Emme me nyt niin fiksuja ole, vaikka niin kuvittelemmekin!
Kieltäminen näistä asioista on pelkkää pelkoa...älä pelkää...he pelastavat maapallon!- ET666
Vastauksia
-eka kysymykseesi: Suomessa on paljonkin ufohavaintoja. SUT on kerännyt niitä julkaisemiinsa kirjoihin ja ufotietokantaansa.
-toka kysymykseen: Ufot eivät ole uskontoihin liittyvä ilmiö. Joskin niihin liittyy paljon 'paranormaalia' yms. jota ei osata selittää tuntemamme tieteen keinoin. By the way; jos luet esim. Vanhan testamentin kertomuksia jumalista ja niiden pojista ja tyttäristä, taivaan pyöristä ja taivaaseen ottamisista, niin ne voisivat olla oikeastaan vanhimpia tämän pallonpuoliskon kertomuksia ufojen vierailuista täällä.
-otsikkokysymykseen: Olen joutunut jostain syystä näkemään UFOja useita kertoja niin Suomessa kuin asuessani ulkomailla, mutta tietääkseni minua ei ole koskaan "siepattu". Ufot eivät ole uskontoihin liittyvä ilmiö, mutta usein saa lukea että kontaktihenkilö välittää "muukalaisilta" viestejä, jotka liittyvät huolenpitoon maapallosta ja ihmisistä ja jopa rakkaudesta.
Eikö tässä ole hiukan kyse siitä, että alienit ovat ottaneet jumalan paikan turvantuojana ja yksinäisyyden poistajana?- EiOsaaSelittää
Oma havaintoni on n.17 vuoden takaata kun olin 13 kesäinen. En ole asiasta monellekkaan puhunut, juuri sen takia miten niihin suhtaudutaan esimerkiksi tällä palstalla.
Silloin oli tähtikirkas kesäilta kun olin tulossa kaverin luota kävellen kotiin. Tie tekee pienen mutkan vasemmalle ja mutka on tammien peitossa. Kävellessäni huomasin tammien välistä, noin suunnilleen meidän talon yläpuolella, leijuvan valomudostelman. Siinä oli kuusi valoa soikion muodossa ja mitään ääntä ei kuulunut.
Lähdin juoksemaan tietä alaspäin näkeäkseni tuon leijuvan esineen kunnolla. Päästessäni mutkan taakse näin sen ilman mitään esteitä. Se leijui talon yläpuolella (n.50m) ja oli talojen perusteella n.60-100m leveä. Samalla se lähti aivan hiljalleen leijumaan poispäin minusta. Juoksin sen perässä kun se hävisi korkean mäen taakse, enkä nähnyt sitä enään kavutessani mäen päälle.
Havainto kesti n.1-5min, en tarkaalleen enään muista, mutta kuitenkin niin pitkään että sen näki aivan selkeästi ja sitä ehti ihmettelemään mikä se oli. Lennonjohdosta sain varmuuden että mitään ei tutkan mukaan ole sielläpäin ollut...
Koskaan en saanut selvyyttä mikä se oli.- ei mitää tolkkua
eli jos ny ymmärsin oikein, ni näit valomuodoestelman jossa oli vielä sen valomuodostelman lisäksi 6 valoa soikion muodossa?
mutta lähdit kuitenkin tuon lisäksi juoksemaan jonkun leijuvan esineen kannoilla?
aika sekava tarina o_O - Tutka-setä
... Ja mihinkähän lennonjohtoon tarkemmin soitit 13-kesäisenä finninaamana?
- EiOsaaSelittää
ei mitää tolkkua kirjoitti:
eli jos ny ymmärsin oikein, ni näit valomuodoestelman jossa oli vielä sen valomuodostelman lisäksi 6 valoa soikion muodossa?
mutta lähdit kuitenkin tuon lisäksi juoksemaan jonkun leijuvan esineen kannoilla?
aika sekava tarina o_OPahoittelut tuosta omasta ulosannista. Kirjoittaminen ei ole mun vahvimpia puolia...
Selkeyttääkseni siis tuota asiaa niin 6 valoa oli soikion muodossa, ei muita valoja. Ja kyllä, lähdin juoksemaan jotta näkisin sen lähempää. Isäni tuttu oli samaan aikaan lennonjohtajana, jolle isäni soitti kysyäkseen tätä asiaa.
- eräs ihmettelijä
ON, ON! Täällä huitoo ainakin yksi, joka on sattumalta myös ateisti. :) Ja paikalla oli ainakin parisen kymmentä muuta silminnäkijää. On tehty jo vuosia sitten ilmoitus SUTille.
- eräs ihmettelijä
helel kirjoitti:
Vai niin, no onkos se SUTi ottanut jotain kantaa asiaan, vai menikö tapaus mappiin x-files?
Julkaistu, muistaakseni Ufo raportti 8
eräs ihmettelijä kirjoitti:
Julkaistu, muistaakseni Ufo raportti 8
Mielenkiintoista. Harmi ettei ollut hyvää teleskooppia mukana.
Merkuriusta ei tosiaan voi sekottaa harjatusta teräksestä olevaan palloon.
Paljonko tämä muutaman piirun levyinen mahtaisi olla toisella tavalla sanottuna? Sen on täytynyt näkyä melko isona jos siitä syntyy vaikutelma, että pinta on harjattua metallia. Kuitenkin etäisyysarvio on muutama kilometri.
Se on voinut olla jotain sotakalustoa kyllä...
- 1+1=3
Kaikki on itestä kiinni mitä sä oot... joskus menee huonosti ja joskus hyvin... ei siihen mitään et:tä tarvita...
- öäöäääööäöäöäöäöäöäö
Ovatko nämä olennot, joista puhutte, olleet siis ihmisiä vai jonkin sortin humanoideja? Voisitteko tarkentaa hieman?
- lolololootrlolololol
Jos on olemassa toinen älyllinen eliölaji, mikseivät he ole ottaneet yhteyttä esim. SETI:in? Aika epäilyttävää vain kaapata yksilöjä ja palauttaa heidät takaisin.
Tekivätkö he teille mitään kokeita? Tutkimuksia? Siis - jos teidät nyt on kaapattu. Kommunikoivatko he puhumalla suullaan vai jonkinlaisella telepatialla? Miltä he näyttivät teistä? - eräs ihmettelijä
lolololootrlolololol kirjoitti:
Jos on olemassa toinen älyllinen eliölaji, mikseivät he ole ottaneet yhteyttä esim. SETI:in? Aika epäilyttävää vain kaapata yksilöjä ja palauttaa heidät takaisin.
Tekivätkö he teille mitään kokeita? Tutkimuksia? Siis - jos teidät nyt on kaapattu. Kommunikoivatko he puhumalla suullaan vai jonkinlaisella telepatialla? Miltä he näyttivät teistä?Mistäs sinä sen tiedät, etteivät ole ottaneetkin? Montakos setiläistä sinä tunnet noin henk. koht, kun moista pystyt sanomaan?
- panaani-ape
lolololootrlolololol kirjoitti:
Tekivätkö he teille mitään kokeita? Tutkimuksia? Siis - jos teidät nyt on kaapattu. Kommunikoivatko he puhumalla suullaan vai jonkinlaisella telepatialla? Miltä he näyttivät teistä?...kuka ny koittas alkaa keskustelemaan kompuroivan apinalauman kassa, jonka äö liikkuu jossain apinakengännumeron tietämillä?
mää ainaska - smurffit elokuva
panaani-ape kirjoitti:
...kuka ny koittas alkaa keskustelemaan kompuroivan apinalauman kassa, jonka äö liikkuu jossain apinakengännumeron tietämillä?
mää ainaska.. mut kato ku se ää ööki on jonku toisen ihmisen keksimä, eli joku toinen kertoo sulle siis et mikä sun ä ö on ja kaikenlisäksi jonkun toisen ihmisen keksimällä testillä ^^ ..
- tähtiverho
minä olen nähnyt, mutten tiedä, mikä se oli, jonka näin.
jos se ufon määritelmä on tunnistamaton lentävä kohde, niin mun näkemä ei minnekään lennellyt, mutta ilmatilassa se kyllä oli. - 99,naintinain
Oon nähnyt ufon, eikä sil ollu mitää tekemist uskon kans. Mä katoin vaa kiikareil taivaalle ku se sitten vaa yht äkkii siel vilahti. Voi hyviinkii olla et oli "oikee" ufo.
- vai nii
ETTÄ TE MITÄÄ UFOA OO NÄHNY JOS OOTTA NÄHNY VAA "TUNNISTAMATTOMA LENTÄVÄ ESINEE". JOKAINE JOKA O NÄHNY OIKEA UFO VOI SANOA SANOMATTAKI "NÄI UFO" ENKÄ MITÄÄ TUNNISTAMATTOMA JA TUNNISTETTAVA VÄLILTÄ.
HELVETTI ETTÄ VOI OLLA VAIKEAA. PAREMPI ETTÄ UNOHDATTE JOS ETTE OO VARMOJA.- sentimentaalinen myy
Uninitified flying object= U.F.O Sama asia. Jos et sattumoisin sitä tietänyt.
- CAPS
caps lockin saa pois päältä näppäimistön vasemmalta puolelta.
Ufo on kyllä tullut nähtyä ihan riittävän läheltä. Oikeastaan sen kohdalla olisi ehkä jopa selkeempää käyttää suoraan ET-laitetta kuin ufoa.
Olen nähnyt rautaufon ja se on vieläkin SUT tietokannassa selittämättä.
Sitten olen nähnyt useita luotaimia ja orbeja. Sitten on tuo kuuluisa jatkuva telepatiakanava auki sinne kokoaijan. Olentoja en ole nähnyt muuta kuin minulle suljettuihin silmiin näytetyillä "videoilla" olen tavannut heitä kun he ovat näkymättömiä, tuntenut kosketuksen. Joskus näkyy sellaisia tosi nopeita ohilentoja joista ei saa mitään selvää muutakuin jotain vilahti.m.aladin kirjoitti:
Sitten olen nähnyt useita luotaimia ja orbeja. Sitten on tuo kuuluisa jatkuva telepatiakanava auki sinne kokoaijan. Olentoja en ole nähnyt muuta kuin minulle suljettuihin silmiin näytetyillä "videoilla" olen tavannut heitä kun he ovat näkymättömiä, tuntenut kosketuksen. Joskus näkyy sellaisia tosi nopeita ohilentoja joista ei saa mitään selvää muutakuin jotain vilahti.Mikä kertomus siellä?
m.aladin kirjoitti:
Sitten olen nähnyt useita luotaimia ja orbeja. Sitten on tuo kuuluisa jatkuva telepatiakanava auki sinne kokoaijan. Olentoja en ole nähnyt muuta kuin minulle suljettuihin silmiin näytetyillä "videoilla" olen tavannut heitä kun he ovat näkymättömiä, tuntenut kosketuksen. Joskus näkyy sellaisia tosi nopeita ohilentoja joista ei saa mitään selvää muutakuin jotain vilahti.Milläköhän numerolla se löytyisi sieltä? olisi nimittäin ihan kiintoisaa käydä se jossain vaiheessa lukemassa. Henkilöt jotka näkevät enemmän ufoja kuin toiset, niin ovatko he vain herkempiä näkemään niitä vai ovatko ufot (näiden luojat) yksinkertaisesti enemmän kiinnostuneita heistä? Pelkän sattuman piikkiinhän sellaista ei voi laittaa että jotkut eivät näe eläessään ainuttakaan, kun jotkut niitä bongaa jo ihan kuin tottumuksesta.
Luotaimeksi sen minun läheltä ja päiväsaikaan näkemän voi todennäköisesti koon perusteella luokitella. Minusta olisi aika creepyä jos ne olennot olisivat tuolla tavalla yhdeydessä, ainakin aluksi. Mieluiten kuitenkin kasvotusten tapaisin, vaikka olisivat minkä näköisiä, siis kunhan ne kasvot vaan löytyy :)..helel kirjoitti:
Millainen laite? Millaiset vaikutelmat? Seuraamukset?
Tämä kait tarkoitettu minulle?
Se oli sellainen selvärajainen kellertävä 1,5 metriä (vaakatasossa) halkaisijaltaan oleva soikio joka lenteli niin matalla että jos olisin reitillä seissyt niin otsaan olisi kopsahtanut. Se meni (onneksi) ohitseni ripeää kävelyvauhtia korkeintaan 20 metrin etäisyydeltä. Äänettömänä se eteni. Hyvin erikoinen näkyhän se oli.
Vaikutelma oli ettei se ollut ainakaan ihmisten tekemä, se ei ole siitä miksikään muuttunut. Hölmistynyt kait kuvaa lähinnä nähdyn jälkeistä olotilaa :).
Se kun itse näki niin iskostui ainakin se että ihmeellisyyksiä saatta elämänsä aikana kohdata ja se että näistä sitten myös kiinnostui jonkin verran.
Menin sitten ja vastasin väärään paikkaan :)...Pihlaja67 kirjoitti:
Milläköhän numerolla se löytyisi sieltä? olisi nimittäin ihan kiintoisaa käydä se jossain vaiheessa lukemassa. Henkilöt jotka näkevät enemmän ufoja kuin toiset, niin ovatko he vain herkempiä näkemään niitä vai ovatko ufot (näiden luojat) yksinkertaisesti enemmän kiinnostuneita heistä? Pelkän sattuman piikkiinhän sellaista ei voi laittaa että jotkut eivät näe eläessään ainuttakaan, kun jotkut niitä bongaa jo ihan kuin tottumuksesta.
Luotaimeksi sen minun läheltä ja päiväsaikaan näkemän voi todennäköisesti koon perusteella luokitella. Minusta olisi aika creepyä jos ne olennot olisivat tuolla tavalla yhdeydessä, ainakin aluksi. Mieluiten kuitenkin kasvotusten tapaisin, vaikka olisivat minkä näköisiä, siis kunhan ne kasvot vaan löytyy :)..No siellä se on. Toin tämän julki heti kun meidän keskeinen salassapito velvoite päättyi minulta tässä kontaktissa joten siihen meni vuosia.
http://www.suomenufotutkijat.fi/ufodb/ufodata.php?u=225&p=1
En minä ole isoja ufoja pahemmin nähnyt saati kuvannut.
MattiPihlaja67 kirjoitti:
Se oli sellainen selvärajainen kellertävä 1,5 metriä (vaakatasossa) halkaisijaltaan oleva soikio joka lenteli niin matalla että jos olisin reitillä seissyt niin otsaan olisi kopsahtanut. Se meni (onneksi) ohitseni ripeää kävelyvauhtia korkeintaan 20 metrin etäisyydeltä. Äänettömänä se eteni. Hyvin erikoinen näkyhän se oli.
Vaikutelma oli ettei se ollut ainakaan ihmisten tekemä, se ei ole siitä miksikään muuttunut. Hölmistynyt kait kuvaa lähinnä nähdyn jälkeistä olotilaa :).
Se kun itse näki niin iskostui ainakin se että ihmeellisyyksiä saatta elämänsä aikana kohdata ja se että näistä sitten myös kiinnostui jonkin verran.
Menin sitten ja vastasin väärään paikkaan :)...Ok, mielenkiintoista. Aina kuvitellaan että ufokertomukset ovat jotain taivaalla nähtyjä kiekkoja. Tässä tuli taas ihan toisenlainen kertomus ja kuvaus, jonka voi suorastaan sielun silmillä nähdä :D
Millainen pinta siinä oli, kiinteä, metallimainen? Olisiko mahdollista sekottaa pallosalamaan? Soikea muoto ei kyllä tue sellaista näkemystä.
Kyllä luulen että meikäläinen ainakin pelästyisi tuollaisen nähdessään O_O.m.aladin kirjoitti:
No siellä se on. Toin tämän julki heti kun meidän keskeinen salassapito velvoite päättyi minulta tässä kontaktissa joten siihen meni vuosia.
http://www.suomenufotutkijat.fi/ufodb/ufodata.php?u=225&p=1
En minä ole isoja ufoja pahemmin nähnyt saati kuvannut.
MattiMitä tietoja sinulle on annettu telepaattisesti?
- itsellä ei
Pihlaja67 kirjoitti:
Menin sitten ja vastasin väärään paikkaan :)...Vaakuutit minut. Velipoika ja serkku näkivät myös ns, rautaufon
kiikaroidessaan muuttohanhia syksyllä. Vuotta en muista, mutta tapaus on jossain noissa vanhoissa Uforaporteissa.
Eukko on myös nähnyt likeltä selvän ufon teininä, ei mitään valopalloa.
Raportin tein, mutta taisi mennä mappi ÖÖÖ:n
Olisiko joku ilmansuunta ollut väärin tai joku muu ristiriita joka paiskasi sen
hevonkuuseen. helel kirjoitti:
Ok, mielenkiintoista. Aina kuvitellaan että ufokertomukset ovat jotain taivaalla nähtyjä kiekkoja. Tässä tuli taas ihan toisenlainen kertomus ja kuvaus, jonka voi suorastaan sielun silmillä nähdä :D
Millainen pinta siinä oli, kiinteä, metallimainen? Olisiko mahdollista sekottaa pallosalamaan? Soikea muoto ei kyllä tue sellaista näkemystä.
Kyllä luulen että meikäläinen ainakin pelästyisi tuollaisen nähdessään O_O.Sori kun vastaus viipyi, jymähdin sarjaa katsomaan :).
Se se pinta oli sileä, eikä siitä mitään saumoja tai muuta eroittanut. Kiinteeltä kappaleelta se näytti, joka hehkui kauttaaltaan keltaisena. Olenkin joskus sitä verranut sellaiseen isomman päivävalolampun kupuun sillon kun se on päällä. Sehän on kiinteä ja valo jakautuu tasaisesti koko pinnan alueelle, erona vaan se että siinä laitteessa se valo oli keltaista.
Tämä havainto tapahtui ihan poutaisena kesäpäivänä kävelyllä ollessani. Se lensi sellaista isoa aluetta pitkin mistä kaikki puut oli kaadettu ja heinät olivat jo sen osaksi vallanneet. Tämän vuoksi kerkesin sitä jo tovin seurata ennen kuin se oli kohdallani, siinä vaiheessa päätinkin sitten yrittää olla siten kuin mitään erikoista ei olisikaan meneillään :Ditsellä ei kirjoitti:
Vaakuutit minut. Velipoika ja serkku näkivät myös ns, rautaufon
kiikaroidessaan muuttohanhia syksyllä. Vuotta en muista, mutta tapaus on jossain noissa vanhoissa Uforaporteissa.
Eukko on myös nähnyt likeltä selvän ufon teininä, ei mitään valopalloa.
Raportin tein, mutta taisi mennä mappi ÖÖÖ:n
Olisiko joku ilmansuunta ollut väärin tai joku muu ristiriita joka paiskasi sen
hevonkuuseen.En ole montaa uforaporttia lukenut, mutta olen ajatellut ne kaikki kyllä joskus hankkia, kirpparilta tai jostain. Ehkä tuosta tulee sitten sieltä luettua ja muistuu viestisi mieleen :),
Ne havaintoilmoitukset ovat tosiaankin aika monimutkaisia täytettäviä. Ellen ihan väärin muista niin jossain oli juttua että voisivat niitä jopa yksinkertaistaa jonkin verran. Kyselisivät sitten tarvittaessa tarkemmin. Voihan olla että jotkut "säikähtävät" sitä kyselyhässäkkää ja ilmoituksen täyttö jääkin siihen...helel kirjoitti:
Mitä tietoja sinulle on annettu telepaattisesti?
Tosiaan kaikenlaista, voin kysyä mitä vaan ja tässä vähän yli kymmenen vuoden aikana sieltä on tullut kaikenlaista. Tosipitkä juttu....
Mattim.aladin kirjoitti:
Tosiaan kaikenlaista, voin kysyä mitä vaan ja tässä vähän yli kymmenen vuoden aikana sieltä on tullut kaikenlaista. Tosipitkä juttu....
MattiJuuh, kerro nyt jotain..
helel kirjoitti:
Juuh, kerro nyt jotain..
Hei!
Tuota on niin paljon että suosittelen tulemista Helsingin Ufo-piiriin:
http://www.suomenufotutkijat.fi/sutforum/viewtopic.php?f=18&p=36035&sid=cfe7fedb939153dc3b4b1ffe003bde20#p36035
SIellä voidaan keskustella ja jos sinulla on kysymyksiä niihin saadaan vastaukset sekunneissa.
Siellä olen purkanut näitä kontaktiasioita eniten.
Mattim.aladin kirjoitti:
Hei!
Tuota on niin paljon että suosittelen tulemista Helsingin Ufo-piiriin:
http://www.suomenufotutkijat.fi/sutforum/viewtopic.php?f=18&p=36035&sid=cfe7fedb939153dc3b4b1ffe003bde20#p36035
SIellä voidaan keskustella ja jos sinulla on kysymyksiä niihin saadaan vastaukset sekunneissa.
Siellä olen purkanut näitä kontaktiasioita eniten.
MattiJaah, noh, en taida ihan heti tästä Helsinkiin päästä, Porissa kun asustelen.
Mutta katsotaan jos joskus.- eräs ihmettelijä
Pihlaja67 kirjoitti:
En ole montaa uforaporttia lukenut, mutta olen ajatellut ne kaikki kyllä joskus hankkia, kirpparilta tai jostain. Ehkä tuosta tulee sitten sieltä luettua ja muistuu viestisi mieleen :),
Ne havaintoilmoitukset ovat tosiaankin aika monimutkaisia täytettäviä. Ellen ihan väärin muista niin jossain oli juttua että voisivat niitä jopa yksinkertaistaa jonkin verran. Kyselisivät sitten tarvittaessa tarkemmin. Voihan olla että jotkut "säikähtävät" sitä kyselyhässäkkää ja ilmoituksen täyttö jääkin siihen...Noita Ufo-raportteja oli kimppahinnalla vielä jokin aika sitten SUTin sivustolla myytävänä. Kannattais vilkaista sinne, jos tarjous hyvinkin on vielä voimassa? :)
helel kirjoitti:
Jaah, noh, en taida ihan heti tästä Helsinkiin päästä, Porissa kun asustelen.
Mutta katsotaan jos joskus.Hei!
No siirrytään sitten yksityis keskusteluun [email protected] Täällä on lapsia ja kaikenlaista sellaista, niin ei viitsi ihan kaikkea julkaista ja nuo oikoluku työkalutkin puuttuu.
Matti
- Nähty on kaksittain
Kaksi outoa lentävää tapahtumaa olen nähnyt olessani n 12-13 ikäinen,molemmat tapahtumat olivat Imatralla ja ensimmäinen oli täysin kirkkaalla ilmalla kauniina kesäiltana ja toinen pimeässä lähempänä puoltayötä.
Olen tuntenut erityyppisiä lentokoneita ja helikoptereita jo pienestä pitäen ja niistä hyvin kiinnostuneena tiesin melko tarkkaan millaisia ilma-aluksia siihen aikaan suomen ilmatilassa liikkui..niillä ei ollut mitään tekemistä eikä yhtäläisyyttä näkemieni havaintojen kanssa.
En uskaltanut paljon asiasta hiiskua koska siihen aikaan oli leimautumisen pelko varsin suuri puhumattakaan pelottelusta joutumisesta erääseen tunnettuun paikkaan.
Kaikki on täyttä totta ja edelleenkin olen täysijärkisten kirjoissa mutta nuo tapahtumat ovat askarruttaneet minua vuosikymmenet.- Anonyymi
Jatkatko edelleenkin vahvaa lääkitystäsi yhtä paljon vai onko pitoisuudet lisääntyneet?
- Anonyymi
Fortnite Fortnite Fortnite Fortnite Fortnite Fortnite Fortnite
- Anonyymi
Paljon on havaintoja. Osaako kukaan sanoa miksei noita samantapaisia havaintoja ole enään ? Kamera kännykkä aikana ne olisi helposti todistettavissa. Puhumattakaan valvonta kameroista.
- Anonyymi
Kyllä tapauksia on ja kuvia myös. Niistä kertominen ei vaan hyödytä mitään.
Aikoinaan kirjoitin tälle palstalle siitä syystä, kun joku oli tehnyt aloitteen, että ufoista ei ole vaaraa.
Vuonna 2013 itse olin saanut säteilyvammoja ufon vieraillessa tonttini laidalla, joten olin eri mieltä.
Ufo jätti jälkiään myös puihin. Isosta haavasta se kiskaisi suuren oksan siten kuin tapin veneestä. Haapa on yhä pystyssä ja syvä reikä rungossa. Oksa lensi liki 20 m enkä aluksi edes tienyt mistä se oli lähtöisin. Oksan päässä oli "nuija" tuosta haavan rungosta.
Koivuista tuli mahla oksista läpi seuraavana keväänä, piha oli koivujen alta märkä.
Koivut poistettiin kaupungin toimesta. Puut kaadettiin keväthangelle ja oksat hajosivat kuin ne olisi tehty jäteöljystä. Kuvasin tätä mössöä koska en ole ikinä nähnyt vastaavaa.
Syksyllä 2019 ufo/ufot palasivat. Nyt liki 300 km:n päässä edellisestä.
Ufoja oli monta, hain kameran ja aloin kuvata.
Kuvaaminen päättyi siihen että olin kolmen ufon piirittämänä. Yllätyksekseni ne tulivat pihapiiriin,
Ottamallani videolla näkyy, kuinka hävittäjän mentyä yksi ufoista tulee mäntyjen välistä vilahtamalla taakseni. Tuon ufon vauhti näyttää luonnottomalta.
Jotenkin onnistuin saamaan kuvaa ufon sisältä humanoidineen.
Ufon "reaktori" sihen liittyvine laitteineen näkyvät.
Harvoin katson tuota ottamaani videota. sillä tuo video muistuttaa kuinka oli "nostettava kädet pystyyn" niinsanotusti.
Tapahtuman jälkeen olen huomannut erakoituvani. En juurikaan jaksa kuunnella "selityksiä" mistä näkyy totuus läpi. Kaikki on vähän liiankin selvää.
Kun eteenne laitetaan todisteet vieraasta älystä, mitkä teidän on myönnettävä todellisiksi, niin kysympähän vaan, vieläkö joku homppeli kanavoija kehtaa selittää asioita ikään kuin tämän vieraan älyn puolesta. Kyllä fantasiat katoavat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tapauksia on ja kuvia myös. Niistä kertominen ei vaan hyödytä mitään.
Aikoinaan kirjoitin tälle palstalle siitä syystä, kun joku oli tehnyt aloitteen, että ufoista ei ole vaaraa.
Vuonna 2013 itse olin saanut säteilyvammoja ufon vieraillessa tonttini laidalla, joten olin eri mieltä.
Ufo jätti jälkiään myös puihin. Isosta haavasta se kiskaisi suuren oksan siten kuin tapin veneestä. Haapa on yhä pystyssä ja syvä reikä rungossa. Oksa lensi liki 20 m enkä aluksi edes tienyt mistä se oli lähtöisin. Oksan päässä oli "nuija" tuosta haavan rungosta.
Koivuista tuli mahla oksista läpi seuraavana keväänä, piha oli koivujen alta märkä.
Koivut poistettiin kaupungin toimesta. Puut kaadettiin keväthangelle ja oksat hajosivat kuin ne olisi tehty jäteöljystä. Kuvasin tätä mössöä koska en ole ikinä nähnyt vastaavaa.
Syksyllä 2019 ufo/ufot palasivat. Nyt liki 300 km:n päässä edellisestä.
Ufoja oli monta, hain kameran ja aloin kuvata.
Kuvaaminen päättyi siihen että olin kolmen ufon piirittämänä. Yllätyksekseni ne tulivat pihapiiriin,
Ottamallani videolla näkyy, kuinka hävittäjän mentyä yksi ufoista tulee mäntyjen välistä vilahtamalla taakseni. Tuon ufon vauhti näyttää luonnottomalta.
Jotenkin onnistuin saamaan kuvaa ufon sisältä humanoidineen.
Ufon "reaktori" sihen liittyvine laitteineen näkyvät.
Harvoin katson tuota ottamaani videota. sillä tuo video muistuttaa kuinka oli "nostettava kädet pystyyn" niinsanotusti.
Tapahtuman jälkeen olen huomannut erakoituvani. En juurikaan jaksa kuunnella "selityksiä" mistä näkyy totuus läpi. Kaikki on vähän liiankin selvää.
Kun eteenne laitetaan todisteet vieraasta älystä, mitkä teidän on myönnettävä todellisiksi, niin kysympähän vaan, vieläkö joku homppeli kanavoija kehtaa selittää asioita ikään kuin tämän vieraan älyn puolesta. Kyllä fantasiat katoavat.Ai nyt ei sitten kuvat hyödytä mitään !? Selfie alieenin kanssa ei siis kiinnosta ketään? Miksiköhän tämäkin palsta on sitten olemassa.....
- Anonyymi
Viinamiehistä jää lopulta vain kova ja kylmä kuori jäljelle https://www.hs.fi/henkilo/pate-mustajarvi/
- Anonyymi
Jos sääki niin kyl määki.
- Anonyymi
Olen toki, mutta ne oli vain tunnistamattomia, johtuen lentokyvyistä, johon ei kykene mikään lentävä esine. Siinä ne katoaa esim. yläviistoon niin nopeasti, että se ei ole maan kapistuksille mahdollista. Kaikki sitä ennen oli ihan normaalia lentotoimintaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982