Yo ajelen nyt 600 CBR:llä ja tekis mieli ehkä vaihtaa isompaan. Vuodessa tulee ehkä yksi pidempi useamman päivän pituinen 2000 - 3000 km reissu heitettyä. Muuten huvittelua mutkateillä ja työmatka-ajoa moottoritietä pitkin. Ei huvittaisi ihan matkapyörä osastolle lähteä. Kumpikohan olisi siis oivempi peli 1000 kuutioinen kyykkypyörä vai tonninen naku. Kyykyissä tietysti kalliimmat vakuutukset mutta ei niitä jaksa pelkästään tuijottaa, koska katteet ym. tuo suojaa pidemmillä matkoilla toisaalta kyykyssä on "parempi" ajoasento ja jaksaa pidempään. Vai jaksaako, jotkut väittää että nakupyörän leveämpi ohjaustanko pysty ajoasento ym. saa hartiat ja selät pahemmin jumiin kuin kyykkypyörän asento?
Kyykyistä kiinnostaisi erityisesti CBR Fireblade ja Yamaha R1. Onko noissa ajoasennoissa ja kuljettajan tiloissa paljon eroa? Ja miten näiden pyörien luonteet eroaa toisistaan?
Nakuissa taas kiinnostaa Trumpan Speed Triple sekä KTM:n Super Duke.
Koejoillahan tietenkin kannattaa käydä, vähän vaan esitietoja utelen tässä.
Kyykky vai naku seuraavaksi
En ole öykkäri
1
2103
Vastaukset
- ameeban tuttu
Osta nakupyörä. Tosiaan halvemmat vakuutukset ja on sillä parempi pitkää matkaa taittaa kuin äärikyykyllä mitä noi bleidi ja r1 edustaa puhtaimmillaan. Mutta hyviä vaihtoehtoja noi kaikki on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289