Yo ajelen nyt 600 CBR:llä ja tekis mieli ehkä vaihtaa isompaan. Vuodessa tulee ehkä yksi pidempi useamman päivän pituinen 2000 - 3000 km reissu heitettyä. Muuten huvittelua mutkateillä ja työmatka-ajoa moottoritietä pitkin. Ei huvittaisi ihan matkapyörä osastolle lähteä. Kumpikohan olisi siis oivempi peli 1000 kuutioinen kyykkypyörä vai tonninen naku. Kyykyissä tietysti kalliimmat vakuutukset mutta ei niitä jaksa pelkästään tuijottaa, koska katteet ym. tuo suojaa pidemmillä matkoilla toisaalta kyykyssä on "parempi" ajoasento ja jaksaa pidempään. Vai jaksaako, jotkut väittää että nakupyörän leveämpi ohjaustanko pysty ajoasento ym. saa hartiat ja selät pahemmin jumiin kuin kyykkypyörän asento?
Kyykyistä kiinnostaisi erityisesti CBR Fireblade ja Yamaha R1. Onko noissa ajoasennoissa ja kuljettajan tiloissa paljon eroa? Ja miten näiden pyörien luonteet eroaa toisistaan?
Nakuissa taas kiinnostaa Trumpan Speed Triple sekä KTM:n Super Duke.
Koejoillahan tietenkin kannattaa käydä, vähän vaan esitietoja utelen tässä.
Kyykky vai naku seuraavaksi
En ole öykkäri
1
2348
Vastaukset
- ameeban tuttu
Osta nakupyörä. Tosiaan halvemmat vakuutukset ja on sillä parempi pitkää matkaa taittaa kuin äärikyykyllä mitä noi bleidi ja r1 edustaa puhtaimmillaan. Mutta hyviä vaihtoehtoja noi kaikki on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022216- 1041654
- 821318
- 1231303
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘601068Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601044- 511017
- 36952
- 33824