Tapasin Intiassa matkustellessa sri lankalaisen miehen, johon tutustuin ja ihastuin aika lailla. Mies yritti tulla minua tapaamaan Suomeen, mutta viisumia ei myönnetty. Perusteluna oli se, että olemme tunteneet liian vähän aikaa, eikä ole varmuutta siitä, että hän palaa takaisin Lankaan.
Nyt hän on kutsunut minut luokseen ja sukuaan tapaamaan Sri Lankaan. Haluaisin kovasti tavata hänet, mutta mietin, uskallanko lähteä yksin reissuun.
Kertokaa Sri Lankalla pidempään asuneet, miten sri lankalaiset miehet suhtautuvat länsimaisiin naisiin. Löytyykö esimerkkejä suomalais-srilankalaisista aviopareista? Onko kulttuurieroista tullut isoja ongelmia?
Maailmankatsomus meillä molemmilla on buddhalainen, joten siitä ei pitäisi hirveitä ristiriitoja tulla. Olemme molemmat yli kolmekymppisiä, joten ihan nuoriakaan emme enää ole.
Sulho Sri Lankasta
3
329
Vastaukset
- shittyshittygangbang
gangbang odottaa, jengillä pidetään hauskaa länkkärin kanssa. ihan hauskaa touhua. kannattaa mennä ja yksin nimenomaan.
- molmaija
Jos hän on kutsunut sinut luokseen, niin tottakai maksaa myös matkasi. Ei muuta kuin menoksi ja terve maalaisjärki mukaan, ei sinua siellä kukaan syö.
- going to Lanka <3
Kyllä mä uskon että voit lähteä, itse en ainakaan kokenut että Sri lankassa olis ollut erikoisen pelottavaa liikkua naisena edes yksin. Toki maalaisjärki käyttöön mutta kuitenkin. Ja jos epäilyttää/ et luota mieheen, varaat itsellesi hotellihuoneen/guest housesta huoneen ja nautit ihanasta sri lankasta yksinäsi jos homma kusee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998