Tapasin Intiassa matkustellessa sri lankalaisen miehen, johon tutustuin ja ihastuin aika lailla. Mies yritti tulla minua tapaamaan Suomeen, mutta viisumia ei myönnetty. Perusteluna oli se, että olemme tunteneet liian vähän aikaa, eikä ole varmuutta siitä, että hän palaa takaisin Lankaan.
Nyt hän on kutsunut minut luokseen ja sukuaan tapaamaan Sri Lankaan. Haluaisin kovasti tavata hänet, mutta mietin, uskallanko lähteä yksin reissuun.
Kertokaa Sri Lankalla pidempään asuneet, miten sri lankalaiset miehet suhtautuvat länsimaisiin naisiin. Löytyykö esimerkkejä suomalais-srilankalaisista aviopareista? Onko kulttuurieroista tullut isoja ongelmia?
Maailmankatsomus meillä molemmilla on buddhalainen, joten siitä ei pitäisi hirveitä ristiriitoja tulla. Olemme molemmat yli kolmekymppisiä, joten ihan nuoriakaan emme enää ole.
Sulho Sri Lankasta
3
337
Vastaukset
- shittyshittygangbang
gangbang odottaa, jengillä pidetään hauskaa länkkärin kanssa. ihan hauskaa touhua. kannattaa mennä ja yksin nimenomaan.
- molmaija
Jos hän on kutsunut sinut luokseen, niin tottakai maksaa myös matkasi. Ei muuta kuin menoksi ja terve maalaisjärki mukaan, ei sinua siellä kukaan syö.
- going to Lanka <3
Kyllä mä uskon että voit lähteä, itse en ainakaan kokenut että Sri lankassa olis ollut erikoisen pelottavaa liikkua naisena edes yksin. Toki maalaisjärki käyttöön mutta kuitenkin. Ja jos epäilyttää/ et luota mieheen, varaat itsellesi hotellihuoneen/guest housesta huoneen ja nautit ihanasta sri lankasta yksinäsi jos homma kusee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743487Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1301875Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001619- 791470
- 771446
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531166Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150- 631021
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois671010- 22997