Tapasin Intiassa matkustellessa sri lankalaisen miehen, johon tutustuin ja ihastuin aika lailla. Mies yritti tulla minua tapaamaan Suomeen, mutta viisumia ei myönnetty. Perusteluna oli se, että olemme tunteneet liian vähän aikaa, eikä ole varmuutta siitä, että hän palaa takaisin Lankaan.
Nyt hän on kutsunut minut luokseen ja sukuaan tapaamaan Sri Lankaan. Haluaisin kovasti tavata hänet, mutta mietin, uskallanko lähteä yksin reissuun.
Kertokaa Sri Lankalla pidempään asuneet, miten sri lankalaiset miehet suhtautuvat länsimaisiin naisiin. Löytyykö esimerkkejä suomalais-srilankalaisista aviopareista? Onko kulttuurieroista tullut isoja ongelmia?
Maailmankatsomus meillä molemmilla on buddhalainen, joten siitä ei pitäisi hirveitä ristiriitoja tulla. Olemme molemmat yli kolmekymppisiä, joten ihan nuoriakaan emme enää ole.
Sulho Sri Lankasta
3
309
Vastaukset
- shittyshittygangbang
gangbang odottaa, jengillä pidetään hauskaa länkkärin kanssa. ihan hauskaa touhua. kannattaa mennä ja yksin nimenomaan.
- molmaija
Jos hän on kutsunut sinut luokseen, niin tottakai maksaa myös matkasi. Ei muuta kuin menoksi ja terve maalaisjärki mukaan, ei sinua siellä kukaan syö.
- going to Lanka <3
Kyllä mä uskon että voit lähteä, itse en ainakaan kokenut että Sri lankassa olis ollut erikoisen pelottavaa liikkua naisena edes yksin. Toki maalaisjärki käyttöön mutta kuitenkin. Ja jos epäilyttää/ et luota mieheen, varaat itsellesi hotellihuoneen/guest housesta huoneen ja nautit ihanasta sri lankasta yksinäsi jos homma kusee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853627
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)813260Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683092On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle702740Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442242- 651822
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,271799- 351755
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181709- 601668