LUKEKAA TÄMÄ - TODELLA TÄRKEÄÄ

The Leaks

Yksi tämän palstan trolleista on opetellut vähän tapoja. Se on ainakin levitellyt tänne niitä sen adf.ly -sivuja, joita monet ovat erehtyneet avaamaan. Sitten on tämä uusi esimerkki, oikea sensaatio!, josta luultavasti saa viruksen koneelleen:

http://www.mediafire.com/?1l6zf9dyzusdo7q

Itse en siis ole sortunut avaamaan vielä kertaakaan noita sivuja, joten en todella tiedä, mitä ne pitävät sisällään. Samainen trolli on pyyhältänyt ukkosmyrskyn tavoin myös muille, esim. Keho -palstalle.

Joten, huolellisuutta, lukijat, älkää olko sinisilmäisiä ja avatko jokaista vastaantulevaa linkkiä!

Että näin. Sinä trolli, tiedän että luet tämän. Tunnistan sinut vaikka mistä, tuon kirjoitustyylin perusteella, joten turha kusettaa ja nauraa meille - me nauramme sinulle. Kenties itse olet se ''nörtti'', josta niin kovasti jaksat jauhaa tätä paskaa. Nettiriippuvuuden uhri.

9

161

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asfgsewaf

      Kyllä mä noita sivuja oon availlu. Joku punane tausta siihe ilmestyy, muuta ei näy. Ei ainakaa viruksii oo tullu, iha turvallisii siis. Turhaa vauhkoot

    • poke_man

      Hahhhah... Tuo, joka vaahtoaa trolleista, taitaa sillä vain olla koko saatanan tietokone täynnä viruksia ja tukossa koko kone, vitun tyhmä pässi kun on avatessaan kaiken mikä tielle osuu. Ja sit tulee vielä urputtaa tänne, kun avaa noita sivuja.

      Onneksi ite en oo niin tyhmä että sortuisin avaamaan noita, niin ei tarvi tulla piipittämään jostakin olemattomista ''trollien neronleimauksista''.

    • jmohdd

      iha hyvä että varotta naks sit teillle ku koneesees tuleeeki jotai paskaa eikä välttämättä iha halvaks tuu

      • afsgrg

        ei tuu mitää ku on f secure!!!


    • asdsegjer

      http://adf.ly/1pWsT

      Kokeilkaa nyt. Ei sielt mitää tuu!!! Ette varmaa uskalla. Vittu ootte säälittävii. Juodaan kyllä vaikka kuinka paljon ja sit aski röökii päälle ja saadan kaikki maholliset syövät 30-vuotiaana, mut sit ei voida avata yhtä sivua. Nyt saatana teette sen. Aika aikuistua.

      • bw54h45y

        totta muute :)


      • 19+19

        Joo, toi avas mun silmät. Nyt mä avasin kaikki googlesivut, joille norton näytti punasta. Nyt mun taustakuvana on Rick Astley, joka vetää Timo Jutilaa perseeseen Slipknotin tahdissa ja mä en saa niitä pois :(


      • jutiii
        19+19 kirjoitti:

        Joo, toi avas mun silmät. Nyt mä avasin kaikki googlesivut, joille norton näytti punasta. Nyt mun taustakuvana on Rick Astley, joka vetää Timo Jutilaa perseeseen Slipknotin tahdissa ja mä en saa niitä pois :(

        Joo varmaa. mist sä tollase löysit?


    • Anonyymi

      ''KUKA PERKELE ON LADANNUT MUN KONEEN VIRUKSIA TÄYTEEN?! SAATANAN PÄSSI!! VITUN VAMMANEN NÖRTTI!! VOI JUMALAUTA!! HELEVETIN ELUKKA!! ÄLÄ KUULE YHTÄÄN TULE SAMALLA PUOLEN KATUA VASTAAN! SILLÄ SE SAATTAA OLLA VIIMEINEN KERTA KUN OMILLA KINTUILLA KÄVELET! SE ON VARMA!!TYHMEMPI KUIN AASI!! VITUN KYRVÄN PÄÄ!!!''

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe