LUKEKAA TÄMÄ - TODELLA TÄRKEÄÄ

The Leaks

Yksi tämän palstan trolleista on opetellut vähän tapoja. Se on ainakin levitellyt tänne niitä sen adf.ly -sivuja, joita monet ovat erehtyneet avaamaan. Sitten on tämä uusi esimerkki, oikea sensaatio!, josta luultavasti saa viruksen koneelleen:

http://www.mediafire.com/?1l6zf9dyzusdo7q

Itse en siis ole sortunut avaamaan vielä kertaakaan noita sivuja, joten en todella tiedä, mitä ne pitävät sisällään. Samainen trolli on pyyhältänyt ukkosmyrskyn tavoin myös muille, esim. Keho -palstalle.

Joten, huolellisuutta, lukijat, älkää olko sinisilmäisiä ja avatko jokaista vastaantulevaa linkkiä!

Että näin. Sinä trolli, tiedän että luet tämän. Tunnistan sinut vaikka mistä, tuon kirjoitustyylin perusteella, joten turha kusettaa ja nauraa meille - me nauramme sinulle. Kenties itse olet se ''nörtti'', josta niin kovasti jaksat jauhaa tätä paskaa. Nettiriippuvuuden uhri.

9

272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asfgsewaf

Kyllä mä noita sivuja oon availlu. Joku punane tausta siihe ilmestyy, muuta ei näy. Ei ainakaa viruksii oo tullu, iha turvallisii siis. Turhaa vauhkoot

• poke_man

Hahhhah... Tuo, joka vaahtoaa trolleista, taitaa sillä vain olla koko saatanan tietokone täynnä viruksia ja tukossa koko kone, vitun tyhmä pässi kun on avatessaan kaiken mikä tielle osuu. Ja sit tulee vielä urputtaa tänne, kun avaa noita sivuja.

Onneksi ite en oo niin tyhmä että sortuisin avaamaan noita, niin ei tarvi tulla piipittämään jostakin olemattomista ''trollien neronleimauksista''.

• jmohdd

iha hyvä että varotta naks sit teillle ku koneesees tuleeeki jotai paskaa eikä välttämättä iha halvaks tuu

• afsgrg

ei tuu mitää ku on f secure!!!

• asdsegjer

http://adf.ly/1pWsT

Kokeilkaa nyt. Ei sielt mitää tuu!!! Ette varmaa uskalla. Vittu ootte säälittävii. Juodaan kyllä vaikka kuinka paljon ja sit aski röökii päälle ja saadan kaikki maholliset syövät 30-vuotiaana, mut sit ei voida avata yhtä sivua. Nyt saatana teette sen. Aika aikuistua.

• bw54h45y

totta muute :)

• 19+19

Joo, toi avas mun silmät. Nyt mä avasin kaikki googlesivut, joille norton näytti punasta. Nyt mun taustakuvana on Rick Astley, joka vetää Timo Jutilaa perseeseen Slipknotin tahdissa ja mä en saa niitä pois :(

• jutiii
        19+19 kirjoitti:

Joo, toi avas mun silmät. Nyt mä avasin kaikki googlesivut, joille norton näytti punasta. Nyt mun taustakuvana on Rick Astley, joka vetää Timo Jutilaa perseeseen Slipknotin tahdissa ja mä en saa niitä pois :(

Joo varmaa. mist sä tollase löysit?

• Anonyymi

''KUKA PERKELE ON LADANNUT MUN KONEEN VIRUKSIA TÄYTEEN?! SAATANAN PÄSSI!! VITUN VAMMANEN NÖRTTI!! VOI JUMALAUTA!! HELEVETIN ELUKKA!! ÄLÄ KUULE YHTÄÄN TULE SAMALLA PUOLEN KATUA VASTAAN! SILLÄ SE SAATTAA OLLA VIIMEINEN KERTA KUN OMILLA KINTUILLA KÄVELET! SE ON VARMA!!TYHMEMPI KUIN AASI!! VITUN KYRVÄN PÄÄ!!!''

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6319
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      379
      6135
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      5930
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2365
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1231
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      185
      1077
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe