Älä vie rahojasi ryanairille, irlantiin

suurta_ikäluokkaa___

Käytä kotimaista Finnairia, itse lennän vain "sinivalkoisin siivin". Tilat koneissa, viihtyvyys, laatu. Siinä asioita joita itse ja vaimo arvostamme. Suosi kotimaista, sorsi ulkomaista. Siten saamme suomalaisille töitä ja verotuloja.

18

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Esittämsi ratkaisu

      on sinun mielipiteesi!

      Moni nuorempi tai nuorekkaampi matkaaja ei tarvitse Finnairia ja sen suomenkielistä laatupalvelua. Moni osaa kieliä ja käyttää nettiä. Siksi Ryanair Irlannista on minunkin valinta.

      Kun en käytä Finnairia, minun ei tarvitse raahautua Vantaalle lähtiessäni Eurooppaan. Vantaa on hieman sivussa reiteiltäni.

      Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa!

      • faktoja vähän

        Lyhytnäköistä, maksat hetkellisesti vähemmän, mutta pitkällä tähtäimellä enemmän kuin jos lentäisit Finnairilla. Lisäksi saisit turvallisemman matkan (koneet huolletaan huolellisemmin, turvallisempaa!) , ja ilmaista ruokaa koneessa. Lisäksi voisit nauttia paremmasta ja tasokkaammasta matkasta ja tiloista.

        >Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa!
        Tähän voisin kuitata vanhan sananlaskun, joka pitää erinomaisesti paikkansa:
        "Halpa tulee usein kalliiksi", ja "köyhän ei kannata halpaa ostaa".

        Näin on .... mutta miten joku nainen sen ymmärtäisi.


      • vvhhgvkhg
        faktoja vähän kirjoitti:

        Lyhytnäköistä, maksat hetkellisesti vähemmän, mutta pitkällä tähtäimellä enemmän kuin jos lentäisit Finnairilla. Lisäksi saisit turvallisemman matkan (koneet huolletaan huolellisemmin, turvallisempaa!) , ja ilmaista ruokaa koneessa. Lisäksi voisit nauttia paremmasta ja tasokkaammasta matkasta ja tiloista.

        >Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa!
        Tähän voisin kuitata vanhan sananlaskun, joka pitää erinomaisesti paikkansa:
        "Halpa tulee usein kalliiksi", ja "köyhän ei kannata halpaa ostaa".

        Näin on .... mutta miten joku nainen sen ymmärtäisi.

        Finnair ei lennä kotikentältäni, mutta Air Baltic ja Ryanair lentää. Pirunko takia ajaisin autolla satoja kilometrejä tai painaisin junalla Helsinkiin vain siksi että pääsisin Finnairin koneeseen? Kun lähden kotikentältäni parin kilometrin päästä suoraan Eurooppaan, olen jo Saksassa, kun autolla alkaisin saapumaan vasta Vantaalle.

        Finnair ei sovellu minulle jo pelkästään tuon takia...


    • 757 fin marsuhäkki

      finnair ja laatu ei kuulu samaan lauseeseen.tilat koneissa samat airbussit kuin vaikka haöpis wizz easy.

    • ite tienaa ite käyt

      Mulla olis Vantaa lähellä,mutta finskin hinnat on niin paljon suuremmat että menen maakuntakentälle.

      Minusta on järkevää suosia edullisempaa. Osin suomen hintataso johtunee noista mielikuvista,että kallis on hyvää.

    • Oletko edes vertaill

      Tilat koneissa???? Raikulla on samat tilat kuin Finskilläkin, jollei jopa paremmat. Varsinkin suurta plussaa tulee siitä, ettei Raikun istuimia voi kääntää makuuasentoon. Mikään ei ole inhoittavampaa, kuin huomauttaa edessä istuvaa nostamaan selkänojansa pystyasentoon, jotta takana mahtuisi edes jollainlailla olemaan.

      • mitähän vielä?

        Tottakai selkänojat käännetään makuuasentoon! Sehän nyt on ihan päivänselvä asento. Jos siitä joku valittaisi, siinähän sitten valittaisi. Ihme asenteita......


    • hhhhhhkkkkkkk

      Niin, oletko itse vertaillut Finskin reittikonetta ja Raikkujen konetta? Tai perustuuko havaintosi lomalentojen sillipurkiin? Olkaa realisteja ja huomioikaa Finskin tarjonta, ketjutetut liput yms. ennenkuin olette lopettamassa koko lafkaa. On ihan hyvä juttu, että Ryanair on olemassa, mutta onhan noille muillekin lentoyhtiöille tarvetta. Ihan tyhjillään eivät kuitenkaan lentele vaikka suomi24-henkilöt niitä karttaakin.

    • ........

      Valitsen matkani yleensä parhaan ajankohdan mukaan, lentoyhtiö on sivuseikka. Voin varata matkan melkein mistä nettimatkatoimistosta tahansa, kunhan aikataulu sopii minulle, ja monesta samanlaisesta tarjouksesta valitsen halvimman.
      Aina en tarvitse ketjutettujen lentojen suomaa etua, joskus kylläkin. Nyt on yksi lentomatka varattu, se on Ryanairin suora lento, ei tarvetta toiseen yhtiöön eikä lentojen ketjuttamiseen.

    • Ja paskat!

      Ja paskat! mulle on tärkeintä että pääsen mahdollisimman edullisesti paikasta A paikkaan B. Maksan sille joka on halvin! en välitä kotimaisuudesta vaan ajattelen ainoastaan OMIA RAHOJANI!!! PISTE!!!

      • muutamia viisauksia

        Oletpa lyhytnäköinen. Huomaa, että ymmärryksesi on huono.

        Hetkellisesti voit saada halvemmalla (saatkohan sittenkään, kun Ryanair ottaa kaikesta maksun; matkalaukun ylipainosta, juomista, ruuista koneessa, lippujen oston luottokortti- ja lentokenttäveroista, jne.). Laskepa kokonaissumma, voit yllättyä.

        Ja vaikka saisitkin halvemmalla, halpa on yleensä kallista, loppuviimein, tavalla tai toisella.

        Köyhän ei kannata halpaa ostaa.


      • 15+11
        muutamia viisauksia kirjoitti:

        Oletpa lyhytnäköinen. Huomaa, että ymmärryksesi on huono.

        Hetkellisesti voit saada halvemmalla (saatkohan sittenkään, kun Ryanair ottaa kaikesta maksun; matkalaukun ylipainosta, juomista, ruuista koneessa, lippujen oston luottokortti- ja lentokenttäveroista, jne.). Laskepa kokonaissumma, voit yllättyä.

        Ja vaikka saisitkin halvemmalla, halpa on yleensä kallista, loppuviimein, tavalla tai toisella.

        Köyhän ei kannata halpaa ostaa.

        Ei mitään ylimääräisiä maksuja tule. Matkustan kässäreillä, laukku noin 7 kiloa painavimmillaan. Lennot ovat senverran lyhyet, että niillä ei tarvitse todellakaan ostaa mitään. Sikstoiseks, finskilläkin maksaa nykyään kaikki :)


      • "sekakäyttäjä"
        15+11 kirjoitti:

        Ei mitään ylimääräisiä maksuja tule. Matkustan kässäreillä, laukku noin 7 kiloa painavimmillaan. Lennot ovat senverran lyhyet, että niillä ei tarvitse todellakaan ostaa mitään. Sikstoiseks, finskilläkin maksaa nykyään kaikki :)

        Ai niin siis mikä kaikki Finnairilla maksaa erikseen? lähtöselvitys kentällä 23 kg ruumatavaraa/hlö ruokailu (laajuus kiinni matkan kestosta) kuuluvat hintaan. Ryanairilla ruumatavara 40 euroa, lentoasemalla teetetty selvitys 40 euroa, erilaisia mystisiä maksuja poksahtelee varattaessa lisää siihen hintaan, mitä mainoksissa sanotaan jne.

        Tottahan se on, että yhä useampi lisäpalvelu on Finnairillakin nykyisin maksullista, mutta hintaankin liittyvää - kuten edellä on mainittu - myös on.


    • Raikku on paras

      Minä vien rahani Ryanairille, koska sillä lentäminen on erittäin edullista ja luotettavaa. Kertaakaan ei ole useiden lentojen aikana ollut koneessa mitään ongelmia, viivytyksiä tms. Lennot ovat lähestulkon joka kerta etuajassa perillä jne.

      Ryanair on hyvä. Suosin sitä jatkossakin.

    • kekerooseberki

      Aika jännä.

      Finskillä menee siis niin huonosti että pitää pestata suomi24 foorumille trolleja trollailemaan :D

      ...No kai sekin jostain mainostuksesta käy

    • eivät hallitse

      Näin nuo lukemat näyttää. Raikku alkuvuodesta jotain 170 miljoonaa voittoa,
      Finnair miinusta reilut 30 milliä.

      Koko Finnairin historian on Suomalaiset maksaneet tuolle yhtiölle ylihintaa.
      ja vielä konkurssin partaalla hokevat että pitkän päälle paras.

      Saahan sitä isänmaallinen olla, mutta järkevissä puitteissa.

    • x-f

      Se kutsutaan ksenofobiaksi.

    • kompurointia jatkuva

      Finnair pyörittää aika muhkeeta rahasampoa. Olis kiva tietää mihin taalat katoaa.
      Eli mikä mättää,ettei touhu toimi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2037
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1490
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      109
      1487
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1164
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      481
      1105
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      60
      1058
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      943
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      902
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe