Lapseni ei löydä hyvää virtuaalimaailmaa...

Mietteliäs-Mami

Lapseni (10v) käy kyllä habossa mutta, se ei kauheasti sovi hänelle, ja hänellä on siellä tylsääkin. Niin etsisin tytölleni virtuaalimaailmaa joka sopii 10-vuotiaille ja siellä olisi tekemistä esim. pelejä. Toivoisin semmoista joka ei maksa jne... Mutta kaikki käy! Saa olla vaikka englantilainen kunhan on edes vähän suomalaisia, hän kyllä haluaisi tylypahkaan perustuvan mutta semmoisia ei kai ole, mutta jos on sanokaa. PS. Kaikki ehdotukset käyvät!

80

3616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huolestunut-Mami

      Ehdotelkaa kiltit!

    • MMOpus

      Runes of Magic (ilmainen), World of Warcraft (kk maksu), Guild Wars (osta), Alganon (ilmainen), Maplestory (ilmainen), Rift (kk maksu),

      Jos haluat enemmän vaihtoehtoja niin mene

      MMOhut.com

      Sieltä löytyy paljon erilaisia virtuaalimaailma (MMO) pelejä. Ja kaikki on ilmaisia :D autto minuakin. En ois ikinä kuullu Alganon:sta ilman tuota ;)

      • Kittii

        Nää ei kyllä oo enää virtuaalimaailmoja vaan massiivisia monen pelaajan onlinepelejä :D


    • Virtuaalimaailmatftw

      World of Warcraft on suosituin ja itseäni se viihdytti 11 vuotiaana hyvin paljon, mutta sitten aloin kiinnostua sotapeleistä ja lopetin sen. Nyt olen 14.

    • joujoujoujoujoujoooo

      World of warcraft on tosi hyvä jos tykkää taikomisesta ja loitsimisesta ja haluaa lentää lohikäärmettä ja tehdä muutakin kuin taistella pahuutta vastaan.

    • joujojoooooojouuuuuu
    • Apu joukko saapuu!

      Jos lapsi on herkkä näkemään painajaisia, en suosittele wow´ia*.
      Muuten ihan kiva peli, välillä pientä lasta saattaa pelottaa. esim. 5.w?
      Se maksaa, mutta kyllä lapset kestää tuon, muita paikkoja ovat muummoassa nämä: Panfu, go supermodel ja stardoll, lisää en löytänyt. (HUOMIO! Panfu on tosi tylsää jos ei osta jäsenyyttä oikealla rahalla! :( )

      *wow= world of warcraft.

      • Apu joukot saapuvat!

        Ai niiiiin! Unohdin sanoa että pienet lapset eivät siitä tykkää, 10-30 vuotiaaat tykkää, tai riippuu vähän ihmisestä, se on kiva paikka, teemana roolipeli.


    • PikkuVinkillinen

      Runescape (ilmainen) Worms 4 Mayhem (osta) en muista enempää varmaan Zap Hotel (ilmainen Habbo Retro) nettisivut : runescape.com (worms.com tai joko .net tilaa peli) zaphotel.net

    • GTA IV

      Tee lapselles ja itelles fasebookkiin tunnukset siellä on hyviä ja ennenkaikkea ilmaisia pelejä on Farmi,Eläintarha,Kaupungin rakentelua,Hotelli,Akvaario sun muuta jännää :D Taikka jotain yksin kertaisia (kaksin-) pikkupelejä
      Eikä sitä tarvii tehdä edes omalla nimellä taikka kirjotella yhtään mitään olla vaan joku noubady ;P jos ei halua

    • -.-

      No siis;

      Gosupermodel
      Stardoll
      Moviestarplanet
      5Street
      Howrse
      Aapeli

    • jtn....

      panfu.fi on ilmane paikka se on kokonaan suomalainen ja voi ostaa kulta paketin jos haluaa on paljon pelejä ja tehtäviä mun pikkusiskolla on siellä ja se on tosi hyvä paikka :)

    • onlinexi

      Nuorempi tyttäreni, 11v, pelaa suurimmaksi osaksi world of warcraftia (maksulinen) sekä runescapea silloin tällöin (free versiota).

    • Äitii

      Lapseni ei pidä Gosupermodelista ja tommoisista muotipeleistä (sis. tyttöjenpeleistä), Ei missään nimessä maksullisia..., runescapea hän ei osaa pelata, Wowi sopisi hyvin mutta mehän emme maksa, menen katsomaan tuon MMOhut.com, kiitos ehdotuksista! T: Se äiti

    • adias09ri3e9fejdscnj

      www.neopets.com

      ei ole ehkä aivan virtuualimaailma kuten habbo tai runescape, mutta selainpeli se on ja tuonikäiselle varmaan kiinnostava :)

    • Harry Potter

      Mietteliäs-Mami että on olemassa virtuaalimaailma joka perustuu tylypahkaan. Se on englantilainen ja sen nimi on: Chamberofchat :):) Itse en käy siellä, vaikka olen 10v... :D

    • Nalle puh

      öö... no sellaselta sivustolta kyllä löytyy jonkin näkösii roolipelejä kun Gamer.fi

    • Movien pelaaja
      • ToinenMovien pelaaja

        Move on paras!!!!!! Mikä on sun move nimi??


      • Figero

        Figero on paras, pyytäkää frendiks! MSP


    • juusto

      pro hotell tripal wars panfu oloko bandanda

    • hnndtnd

      esimerkiksi farmerama tai zoomuumba habbo on enemmän 10-16 vuotiaitten peli

    • lilyame

      Hei olisiko mitään virtuaalimaailmaan liittyviä pelejä jotka ovat vähän kuin Sims? tai jotain kotiin liittyviä? :)

    • Minä vaan

      Tässä on jotain ilmasia pelejä:cityrama, howrse, farmerama ja skyrama.

    • Movie <3

      Oon 11v. ja mu mielestä MovieStarPlanet on hyvä virtuaalimaailma siellä voi pelata peleja, shoppailla, tehdä omia leffoja ja lookkeja, artbookkeja ja kaikkea hauskaa! Suosittelen!

    • Siitähänmullemakseta

      Vittu se on 10 vuotias lapsi ei 15 vuotias pelaa jtn vitun paskawowia tai runepersettä -.- Jonnet ku vaan pistää noita maksullisia paska pelejä...

      • Kittii

        Se on se yleinen oletus että minkä ikäiset pelaa ja minkä ikäiset ei mutta todellisuudessa iälle ei ole muuta laillista rajaa kun 18v ja sitäkin rikotaan niin ahkerasti ettei sillä iällä oikein ole väliä.


      • runescape is best

        runeon hyvä paikka tiedokses vaan haukut sitä koska et osaa pelata sitä : P


    • Jesssu

      Suosittelen tuon ikäiselle esimerkiksi 5Streettiä, se on suomeksi, siellä on helpot, yksinkertaiset säännöt ja mukava meno.

    • eiooolemassakaan

      eikä löydä kukaan muukaan! koska sellaisia on vain elokuvissa.. tekniikka on viel vasta alkutekijöissä noihin systeemeihin, eli on vain kypärää ja hanskaa

      jossain 2020 tienoilla varmaan alkaa jo tulla ekat virtuaalimaailmat

    • joku pelaaja

      movie star planet on tosi hyvä ja sieltä löytyy peljä ja tekemistä se on ilmaine paitsi vip mutta sitä ei ole pakko olla kannattaa kokeilla.

    • 1111111111111112

      Kyllähän se taitaa nykyään olla tuo Facebook paras paikka etsiä ilmaisia pelejä.
      On farmvillet ja monenlaiset fantasiapelit jne. jne.

      Ikäsi puolesta lapsesi ei taida olla sinne vielä valmis rekisteröitymään, mutta eikös se paikka ole muutenkin täynnä perheen lemmikkikoiran yms. nimissä tehtyjä tunnuksia. Heh, siellä on varmaan miljardi "feikkitunnusta", jotka on luotu jotta voisi pelata pelejä ja pitää siten oman yksityiselämänsä erillään peleihin liittyvistä postauksista yms. spammin-tyyppisestä.
      .

    • EI EI EI JA EI

      Itse en todellakaan! Suosittele world of warcraftia. KOSKA peli on todella monimutkinainen noinkin pienelle lapselle melkeimpä voisi sanoa maailman monimutkaisimmaksi peliksi. 10 vuotiaalle tämä peli ei oikein sovellu. Oon tavannu jotai 10 vuotiaita siellä välillä mutta todella harvoin ja tyypit ovat iha pihalla siitä pelistä kun niin paljon kaikkea näytöllä.

      • Kittii

        Sinet oo sitten varmaan kovin paljon pelejä pelaillukkaan jos wowi on mielestäs maailman monimutkaisin peli :D Kaiken voi oppia ja varsin lyhyessä ajassa noihin tottuu.


    • randomi3848

      gosupermodel

    • sini keinänen

      MOI kaikille tämmönen ois mut muutakaan en löytänyt ja se on enkuks starstable eli kirjottakaa googgleen starstable

      • pallinaama

        sellane persepelihän se on, Entäs semmosia joita ei tarvii latailla koneeseen???


    • Bananaas

      www.gosupermodel.com
      oon 13.w ja tykkään :D

    • virtuaalimaailmahulu

      No.... Habbo retrot eivät voi käydä hänelle jos hän on vasta 10v eikä pidä yhtään habosta mutta minäpä tiedän muutaman http://gosupermodel.com no jaa sen joku jo kertkoin http://aapeli.fi njaa tai com tai net tai njaa no mut kuitenkin en oo varma toimivatko linkit kokeilaa

    • Pelaan minecraft

      Minecraft (paras)OSTA www.minecraft.net

      www.panfu.fi (EI ****** ON HUONO)

      www.moviestarplanet.fi (HUONO KANS)

      Olen itse 9.v :D

      • heikku2

        ei panfu ja moviestarplanet oo huonoi


      • dunnoo
        heikku2 kirjoitti:

        ei panfu ja moviestarplanet oo huonoi

        kaikilla omat mielipeet, jos sä tykkäät, ei kaikkien tarvitse.


    • Tossa...
    • trololololoo

      PANFU!!!!!!!!

    • nimetön......

      Panfu on joillekki 6-8 vuotiaille :D

      • pandaahh

        Miten niin?n Panfun sivuil lukee et se on 6-12 vuotiaille!! ;D


      • lololololo XD
        pandaahh kirjoitti:

        Miten niin?n Panfun sivuil lukee et se on 6-12 vuotiaille!! ;D

        Mietteliäs Mami käske lastas pelaamaan Amnesiaa!!! XDD
        TAI lataa koneelle slender, se on ilmainen ;))


      • lololololo XD kirjoitti:

        Mietteliäs Mami käske lastas pelaamaan Amnesiaa!!! XDD
        TAI lataa koneelle slender, se on ilmainen ;))

        LoL


    • tyttö 13v

      Nonnih, suositellaanpa nyt peliä jota ei ole vielä mainittu:
      Transformice.
      Ilmainen selainpeli(eli ei latausta!), omasta mielestäni ainakin tosi hauska ja perusasiat on nopea oppia, kunhan vaan osaa englantia. Ei väkivaltainen, tosin pelaajat kiroilevat paljon. Itse en tosin pelaa sitä niin paljon nykyään, kun hitaalla miniläppärillä toimii aika huonosti.

      Ei ole periaatteessa virtuaalimaailma, mutta enemmän sen tapainen kuin nyt esim. Aapeli ja Gosupermodel (olen kokeillut kumpaakin). Liikutaan suunnilleen samalla tavalla kuin MapleStoryssa(en tosin koskaan päässyt kokeilemaan MapleStorya, sääli vain, koska tämä rakas hidas miniläppäri katkaisee pelin latauksen... olisin kyllä muuten pelannut).

      Etsisin uutta virtuaalimaailmatyyppistä peliä, jota ei tarvitse ladata koneelle. Pääosin jotain fantasiaseikkailua, jonka kyydissä malttaa pysyä pitkään.
      Katselempa vielä tarkemmin noita edellisien viestien pelejä, ehkä jotain löytyy
      :/

    • virtuuaalimaailmoja.
    • fgh2

      Sweet! I've just received my free Riot Points!

      >> FreeRiotPoints.me

    • parassf

      käykää kattoo tän tyypin videoita parhaita ku mitkä

      • uudelleen yritys

      • Annika:)

      • Annika:)

      • Annika:)

    • Anne Kiukaala

      Animal Jam on hyvä peli. Englannin kielellä, mutta todella mukava peli. Kannattaa edes kokeilla!

    • Janina-nana

      Lapseni käy ainakin Animal Jammissa. Se on englannin kielellä. Siellä voi luoda oman eläin hahmon. Vipin ostokin oli turvallista, näköjään :)



      www.animaljam.com

      • Janina-nana

        Oi anteeksi :D en huomannut että ehdotus olikin jo :D


    • Asiantuntija :D

      Panfu tai club penguin

    • On semmoinen...

      Mietteliä-äiti, on semmoinen peli joka perustuu Tylypahkaan. Pelin nimi on Chamberofchat. :) Itse olen 9.v Harry Potter fani ja nimeni on siellä Emppu :) (Hymiön kanssa!!!!) Toivottavasti pitää!

    • heppahullu

      täs muutama stardoll, gosupermodel, howrse, club benguin, zoo mumba,panfu,oloko,animal jam,wabkinz,moviestarplanet,suntuubi,chamberofchat,1001 pelit,pelikone,koululainen,nikkeldeon . noi kaikki on ilmasii

    • starstable

      tää peli on hyvä www.starstable.com mut se on enkuks.

    • EmmiC

      Snowhotelli (Ilmainen virtuaalimaailma 10 vuotiaille, ja sitä vanhemmille!)
      Moviestarplanet (Ilmainen, jollei osta vip-jäsenyyttä)
      Howrse (Jos pitää hevosista)
      Stardoll (Ehkä hieman "muoti" peli..)
      Panfu (Ehkä kuitenkin 6-8 vuotiaille)
      Chamberofchat (Tylypahkaan liittyvä. Mutta Englannin kielinen.)
      Gosupermodel (En itse niinkään välitä. Tämäkin "muoti" peli..)

      Siinä joitakin pelejä. Kaikkia olen kokeillut ja turvallisia on! :)
      Enään en noista pelaa kuin Snowhotellia. Ihan kuin habbo, mut ilmanen.
      Jos tyttäresi luo snow - hahmon, voi hän pyytää minua kaveriksi, nimellä:
      EmmiC
      Juttelen mielelläni ja olen 10 vuotta vanha tyttö. :)
      Toivottavasti näistä oli apua.. :DDDDDDD

      • Poika 14v

        Mutten hyvin mutta snow lopetettiin...


      • ei vittu oo totta
        Poika 14v kirjoitti:

        Mutten hyvin mutta snow lopetettiin...

        Oon 10 v ja saan pelata esim gta v suosittelen


      • ei vittu oo totta
        Poika 14v kirjoitti:

        Mutten hyvin mutta snow lopetettiin...

        Vanhemmat vaa huolehtii liikaa ja luulee että me nähtäisiin mukamas pahoja unia
        Tässä on totuus


      • ei vittu oo totta
        ei vittu oo totta kirjoitti:

        Vanhemmat vaa huolehtii liikaa ja luulee että me nähtäisiin mukamas pahoja unia
        Tässä on totuus

        Ja et me kadotettais todellisuuden taju


    • JAOONJOKUVAA

      default.secureserver.net on arvostettu peli missä pitää toimia nettipoliisinä mukamas

      PS Etusivuilta pitäis löytää ekaks salainen reitti josta voi rekisteröityä. Siellä on aika paljon huijarikäyttäjiä tällä hetkellä jotai viis moderaattorit poistaa ne kaikki huomenna. Ne on aktiivisina vaan yöllä.

      • JAOONJOKUVAA

        Siis hakkerit ja huijarit, modet nukkuu yöllä.


    • okeiokei

      Canine era on hyvä susi/koira peli missä pitää jalostaa sudesta koira. Se alkaa maailmanlopusta. On myös suomelainen ja hyvä.

    • boonieplanet

      Ite tykkään boonieplanetista se on (ilmainen)sitten on mohshi monsters(ilmainen kans mutta enkunkielinen)

    • OAEL

      moviestarplanet tai habbo

    • OAEL

      moviestarplanet tai momio

    • runescape ihan jees

    • 42d124f124f

      kaikki ehotukset aika huonoi..
      asenna lapsellesi ROBLOX!! aikuisetki voi pelata kys peliä. mutta se on lapsille suunniteltu.
      Tai GROWTOPIA!
      ei tarvitse kiittää!

    • Anonyymi

      Moviestart planet on tuonut monen muunkin lapsen tai teinin tulevaisuuden hyvää tai no siis no joo mut ihan kiva peli mä ainaki tykkään tosi paljon pelata Moviestar planettia se on se on tosi hyvä peli ja mä oon menossa pelaamaan mun kaverin kaa tätä mua siis Movistar plannedttia ja olen hyvin olen hyvin olen hyvin olen mä mä oon tosi ylpee ketkä pelaa tätä koska mä viesti airplane ti pelaa yli1 000 ihmistä en vois uskoo oot tosi ylpeitä tai siis niinku hyviä tyyppejä ja Harley kuin 347 kiitos

    • Anonyymi

      Voi perkele en vois uskoo että envoisuskooenvois uskoo en voi uskoo tätä hetkeä keskustelu. Suomi 24.fi ootte hyvin tärkeitä ja valmis siis oikeesti mä oon kasi 4 % akkua mun kännykässä ja äsken mä pelasin MS Ptä niin mä alotin sen 100:lla prosentilla Akulla ja että mulla on nyt kasi no ne prosentit mutta siis 25 000 yli 1 000 000 siis oikeesti oikeesti oikeesti oikeesti oikeesti siis 10 kertaa iitä niin en vois niinku jännittää pelata mulla siis menee akkua mun näyttö on niin kirkas pelatkaa MS Ptä se on maailman paras peli ja tää on maailman pisin keskustelu mutta ihan sama nyt menkää pelaa sitä MS Ptä jotta pyytäkää Döppöä. Kaveriks se on mun käyttäjä siis KT yleensä MS Pssä sanotaan kaikki jutut ja sanat niin lyhenteenä eli Plain sanalla on se siisrockyhtye on BC kuulostaa vähän vee sieltä mut se on Blind Channel se on ihan paras rockyhtye oon hyvin ylpeä M Smiin pelaajista koska mä oon itse siis pelaaja Deb ja pyytäkään tyttöä kaveriksi G pöh tyttökaveriksi TA poika ystäväksi

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe