Eli onko tie sinne minkälaisessa kunnossa.Tuo edellinen linkki on muutaman vuoden vanha ja olisi heinäkuussa tarkoitus ajella sinne.
Sveto-Antrea päivitettyä tietoa
7
306
Vastaukset
- tietakaisin
toukokuussa oli aika huonossa kunnossa,kuoppia,joita piti välillä väistellä pientareen puolelta mutta kunnanrajan jälkeen oli asvaltoitu äskettäin eli hitaasti ja maltilla niin ei probleemaaa
- Kannattaako lähteä
Tuota matkaa ajamaan,onko Antreassa turistille katsottavaa ja miten on majoitus.Onko se reitti näkemisen arvoinen ja meneekö rantaa pitkin,onhan täällä Suomessakin huonosti hoidettua metsää tienvarret täynnä.
- Tietä...
Svetogorskista Antreaan vievä tie on edelleen aika huonokuntoinen. Hitaasti kiiruhtaminen on viisainta sillä tiellä.
Kaupunki on aika pieni, eikä siellä juuri ole nähtävää, vanha hautausmaa, muutama silta Vuoksen yli, uimaranta, muutama liike, tori, kerrostaloja, kaupungintalo, koulu, vanhainkoti, kaksi paperitehdasta. Ei oikeastaan kunnon hotellia, mutta majoituksen sieltä tarvittaessa saa vaatimattomissa tiloissa Hotelli Antreassa.
Pitää oikeastaan miettiä, mitä automatkailu on.
Jos haluaa nähdä erilaisia paikkoja, niin kannattaa käydä Antreassa, mutta jos haluaa nopeasti Viipuriin, niin sitten suoraan Svetogorskista Lesogorskin kautta Viipuriin. - jepulis_lsf
Kerrohan miten reissu meni! Millainen tie, millainen paikka Antrea? Ollaan sinne menossa muutaman viikon päästä omalla autolla, eka Antreaan sitten Viipuriin.
- Marmeladova
Hyvät ystävät ja kylänmiehet, paljot kiitokset asiallisista tarinoista. Vielä jos päivityksiä kenellä olis Antrea-Sairala suunnasta. Ja bensamittari, onko Antrassa, vai Svetossako kannattaa tankata, laatu olis 95, toivottavasti.
- Molemmissa....
Sairalan suunnan tiestä en tiedä, mutta ysivitosta saa sekä Svetosta että Antreasta. Svetossa on useampia paikkoja. Antrean polttoaineen myyntipaikka on keskustasta Viipurin suuntaan oikealla puolella tietä, ei siellä taida olla muita tankkauspaikkoja.
- Marmeladova
Kiitos kaunis, sinne sitten...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11850Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45542Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501