Mitä ihmettä tekee jollain peltoautolla? Tuntuisi siltä, että ympyrän ajaminen pellolla ei oikein johda mihinkään.
Peltoauton funktio
6
201
Vastaukset
- kiwaahei
Ootko koittanu? Mun mielestä se on helvetin hauskaa ajella jossain landella mökkitiellä "rallia". Vähän kun muistaa pitää järjen mukana ettei tapa jotain sienestäjiä siellä.
- peltoautoilija myös
Se on justiisa mukavaa ajaa kaverin kanssa autolla jotai metsätietä/peltoa ympäri sitte jos on viel jytä vehkeet nii vöila! Mitä peltoautoja teill on? Mulla on toyota corolla 1.6l se kaverin kans yhteisenä
- agreeeeeeeeeeeeeeeee
purkaa agressiot pellol,eikä tiellä
- tietäjä92
Jokaisessa nuoressa asuu ralliautoilija. Toiset ovat rallitelleet jo pikkupojasta lähtien pellolla, joten liikenteessä eivät enää niin jaksa. Toiset rallaavat liikenteessä, koska eivät ennen ole autoilleet. Kumpaa suosittelet?
- bse-poika
vois olla ihan kivaa hommata peltoauto mut ei oo paikkaa missä ajaa.... mulla on crossi ja se on tarpeeks hauska!! =D
- tietäjä92
Mitähän iloa on mistään harrastuksesta jos sen noin katsoo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614308KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1373021Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo452342Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?452254- 241873
- 911832
- 281586
- 221539
- 1481384
- 321200