Random tytön numeron/mesen hankkiminen

daq3e12e

Kellään vinkkejä tähän? Omat kaverit ei pahemmin biletä joten sitä kautta en saa tyttöystävää, ja veikkaisin myös että koulustakaan ei tärppää. Joten kysynkin siis:

Mitä mieltä te tytöt olisitte siitä jos esim. junamatkalla/risteilyllä/ihan missä vaan joku poika jota ette ole ennen nähneet rupeisi puhumaan kanssanne ja kysyisi esim. mesee? Joskus oon nähny söpön tytön istumassa yksin junassa mut en oo uskaltanu mennä juttusille. Omasta mielestä tämä olisi kuitenkin parempi kun joku nettisuhde (joka olis varmaan mun toinen vaihtoehto).

Vinkkejä voi muutenkin antaa tyttöystävän saamiseksi jos ei siis pysty käymään bileissä tai mitään.

17

365

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samoillalinjoilla

Itsekin tekisi mieli saada vastausta tähän.

• hehez

Mee vaa jutteleen ja pyytään numeroo! (:

• misspretty

Olis just ihanaa! Kuha ensi juttelee mukavia eikä ainakaa töksäytä saanks sun numeron;);) Miulle on pari kertaa poika tullu juttelee tollee mut siihe jutusteluu se jäi .. :) Tollaset tilanteet on oivia paikkoja tutustua:D Ja jos vaikka kuuntelis musiikkia/lähettäis tekstaria se ei välttämättä tarkota et tyttö haluis olla rauhassa

• Mielipiteitä?

Oon 16v, ja tyttö. Ite en oikein reagoi tai lämpene ajatukselle, että joku täysin vieras randompoika tulee juttusille. Varsinkin, jos se tulee pyytää multa numeroo tai mesee, niin en kyl yhtään syty sellasesta.

Kerran, kun istuin yksin junassa, niin yhellä asemalla tuli sitte eräs poika istumaan viereeni, koska sillä oli paikkalippu siihen. Se poika alkoi jonkin ajan päästä todella puheliaaksi ja alkoi jutella mulle, mutta en oikein vastannut juuri mitään. Yritin tehdä selväksi, että mua ei kiinnosta. Oon sitä paitsi tavallaan aika sisäänpäinkääntyny, joten en muutenkaan tykkää siitä, että kaikki ihmiset tunkee mun viereen ja alkaa tyrkyttää itteensä...

• olet...

...lesbo

• Mielipiteitä?
        olet... kirjoitti:

...lesbo

En koskaan paitsi joskus suihkussa...

• sama tyttö
        olet... kirjoitti:

...lesbo

Sori. Unohtu sanoo et oon varattu. Jos vittu kiinnosti nii pal

• dfghjkl

kelpais! ite en oikee uskalla mennä juttusille tuntemattomien poikien kanssa ni ei haittais jos joku tulis juttelee mulle :)

• Anonyymi

Moi minkä ikänen olet haluaisin tutustua sinuun

• onnetonnn

Samoin, ei haittais mutta tuskin tulee vastaan noita puhuvia miehiä :( (siis mulle, en oo mikään läski vaan sen vastakohta ja oon myös ruman vastakohta mutta kun oon laiha niin kaikki pitää mua ''skidimäisenä'' .........

• Bnhnn1

Jos jotai tyttöö ei kiinnosta nii näyttäköö vaik kesoa. Ku kaikkii ei vois vähempää kiinnostaa. -.-

• Joku vuan:D

Ite ainakin tykkäisin, jos joku poika ens alkuun vaik vilkuilis, ja vaik jonku ajan pääst iskis junassa silmää.;D Ja jos ite oisin vähänki kiinnostunu, niin varmaan oisin vähä mukana siihen jutus, mut jos ei kiinnosta, niin varmaan en ees vilkasis, mut jos tyttö silleen vilkuilee ja hymyilee, niin sillon kandee mennä juttelee iha normaaleja, ja ennenku se/sä lähtee/lähet, pyydä vaik mesee;D

• EwwuOon

Mun mielestä se ois ainaki kiva jos joku tulis juttelee vaa sillee yhtäkkiä ! :) Oppis ainaki tuntee lisää porukkaa yms :D

• fasafdafsasfd

Mä oon sen verran noista tytöistä oppinut vaikka käytännön kokemusta ei olekkaan, et joko tyttö tulee mun luo tai sit ei mitään!

Koska tytöt ovat mun mielestä sen verran ilkeitä et saattas miehelläkin tulla helposti paska mieli.

• egwdrfghrfg

En suosittele. Itseltäni tulisi siinä vaiheessa tilanteesta riippuen enemmän tai vähemmän ärtynyttä palautetta, ja puhelinnumeroa en antaisi.

Hyvä tapa on odottaa, ja toivoa, ettei kukaan koskaan osu kohdalle. (Niin ei tule käymään. Harmi)

• moq eiqu..

HEH :DD Päivän naurut tuli.

Aletaaks ny kaikki iskee junasta partnerii?

• abcdaa

Joo siis meet vaan juttelemaan ja ku ootte vähä tutustunu nii sitte kysäset vaan että hei voisitko antaa numeroa tai meseä ois kiva olla yhteyksissä (; tai jotain semmosta mukavaa. ois kyllä tosi kiva jos joku tulis vaan tolleen juttelemmaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      65
      1782
    2. Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä

Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai
      Ikävä
      366
      1189
    3. Kirjoita jotain

Kivaa, hellää ja piristävää
      Ikävä
      138
      973
    4. Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?

Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu
      Suomussalmi
      16
      859
    5. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      81
      636
    6. Voisit nainen joskus vastata minulle

Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.
      Ikävä
      63
      632
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      41
      628
    8. Päälle hautaus?

Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa
      Lieksa
      92
      595
    9. On tuota ikäeroa meillä kyllä aivan liian paljon

Etsi samanikäistä kuin olet, niin minäkin.
      Ikävä
      45
      528
    10. Mies Naiselle pyydän...

älä satuta minua.
      Ikävä
      47
      505
    Aihe