Random tytön numeron/mesen hankkiminen

daq3e12e

Kellään vinkkejä tähän? Omat kaverit ei pahemmin biletä joten sitä kautta en saa tyttöystävää, ja veikkaisin myös että koulustakaan ei tärppää. Joten kysynkin siis:

Mitä mieltä te tytöt olisitte siitä jos esim. junamatkalla/risteilyllä/ihan missä vaan joku poika jota ette ole ennen nähneet rupeisi puhumaan kanssanne ja kysyisi esim. mesee? Joskus oon nähny söpön tytön istumassa yksin junassa mut en oo uskaltanu mennä juttusille. Omasta mielestä tämä olisi kuitenkin parempi kun joku nettisuhde (joka olis varmaan mun toinen vaihtoehto).

Vinkkejä voi muutenkin antaa tyttöystävän saamiseksi jos ei siis pysty käymään bileissä tai mitään.

17

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samoillalinjoilla

      Itsekin tekisi mieli saada vastausta tähän.

    • hehez

      Mee vaa jutteleen ja pyytään numeroo! (:

    • misspretty

      Olis just ihanaa! Kuha ensi juttelee mukavia eikä ainakaa töksäytä saanks sun numeron;);) Miulle on pari kertaa poika tullu juttelee tollee mut siihe jutusteluu se jäi .. :) Tollaset tilanteet on oivia paikkoja tutustua:D Ja jos vaikka kuuntelis musiikkia/lähettäis tekstaria se ei välttämättä tarkota et tyttö haluis olla rauhassa

    • Mielipiteitä?

      Oon 16v, ja tyttö. Ite en oikein reagoi tai lämpene ajatukselle, että joku täysin vieras randompoika tulee juttusille. Varsinkin, jos se tulee pyytää multa numeroo tai mesee, niin en kyl yhtään syty sellasesta.

      Kerran, kun istuin yksin junassa, niin yhellä asemalla tuli sitte eräs poika istumaan viereeni, koska sillä oli paikkalippu siihen. Se poika alkoi jonkin ajan päästä todella puheliaaksi ja alkoi jutella mulle, mutta en oikein vastannut juuri mitään. Yritin tehdä selväksi, että mua ei kiinnosta. Oon sitä paitsi tavallaan aika sisäänpäinkääntyny, joten en muutenkaan tykkää siitä, että kaikki ihmiset tunkee mun viereen ja alkaa tyrkyttää itteensä...

      • olet...

        ...lesbo


      • Mielipiteitä?
        olet... kirjoitti:

        ...lesbo

        En koskaan paitsi joskus suihkussa...


      • sama tyttö
        olet... kirjoitti:

        ...lesbo

        Sori. Unohtu sanoo et oon varattu. Jos vittu kiinnosti nii pal


    • dfghjkl

      kelpais! ite en oikee uskalla mennä juttusille tuntemattomien poikien kanssa ni ei haittais jos joku tulis juttelee mulle :)

      • Anonyymi

        Moi minkä ikänen olet haluaisin tutustua sinuun


    • onnetonnn

      Samoin, ei haittais mutta tuskin tulee vastaan noita puhuvia miehiä :( (siis mulle, en oo mikään läski vaan sen vastakohta ja oon myös ruman vastakohta mutta kun oon laiha niin kaikki pitää mua ''skidimäisenä'' .........

    • Bnhnn1

      Jos jotai tyttöö ei kiinnosta nii näyttäköö vaik kesoa. Ku kaikkii ei vois vähempää kiinnostaa. -.-

    • Joku vuan:D

      Ite ainakin tykkäisin, jos joku poika ens alkuun vaik vilkuilis, ja vaik jonku ajan pääst iskis junassa silmää.;D Ja jos ite oisin vähänki kiinnostunu, niin varmaan oisin vähä mukana siihen jutus, mut jos ei kiinnosta, niin varmaan en ees vilkasis, mut jos tyttö silleen vilkuilee ja hymyilee, niin sillon kandee mennä juttelee iha normaaleja, ja ennenku se/sä lähtee/lähet, pyydä vaik mesee;D

    • EwwuOon

      Mun mielestä se ois ainaki kiva jos joku tulis juttelee vaa sillee yhtäkkiä ! :) Oppis ainaki tuntee lisää porukkaa yms :D

    • fasafdafsasfd

      Mä oon sen verran noista tytöistä oppinut vaikka käytännön kokemusta ei olekkaan, et joko tyttö tulee mun luo tai sit ei mitään!

      Koska tytöt ovat mun mielestä sen verran ilkeitä et saattas miehelläkin tulla helposti paska mieli.

    • egwdrfghrfg

      En suosittele. Itseltäni tulisi siinä vaiheessa tilanteesta riippuen enemmän tai vähemmän ärtynyttä palautetta, ja puhelinnumeroa en antaisi.

      Hyvä tapa on odottaa, ja toivoa, ettei kukaan koskaan osu kohdalle. (Niin ei tule käymään. Harmi)

    • moq eiqu..

      HEH :DD Päivän naurut tuli.

      Aletaaks ny kaikki iskee junasta partnerii?

    • abcdaa

      Joo siis meet vaan juttelemaan ja ku ootte vähä tutustunu nii sitte kysäset vaan että hei voisitko antaa numeroa tai meseä ois kiva olla yhteyksissä (; tai jotain semmosta mukavaa. ois kyllä tosi kiva jos joku tulis vaan tolleen juttelemmaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      108
      2142
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1640
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1256
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe