Tarkastin sampopankin sivulta tietokoneeni yhteensopivuuden, ilmoitti selaimeksi safarin, vaikka käytän google chromea . Javan asennus ei onnistu millään, vaikka kaikki temput mielestäni oon tehnyt. Taitaa pankin vaihto olla edessä!
sampopankki+java
15
359
Vastaukset
- 11
Heh.
Vaihda tai ota käyttöön toinenkin selain. Se mitä pankki suosittelee.
On meinaan sen pienimmän riesan tie.- 27
sampopankin ollessa kyseessä koko riesa ei liity selaimeen vaan aivan surkeaan verkkopankkiin. Itse kyllä vaihtaisin rahat siihen toiseen pankkiin tai jos ei ole kuin sammossa niin sitten tilin avaus toisessa pankissa. ainakin nordea ja op toimii ihan mukisematta meidän taloudessa. jos kuukausittainen nettipankkeilu on laskun maksu kerran kuussa niin sitten varmaan ei sampokaan rasita mutta jatkuvasti käyttävällä menee hermot.
- Käsittämätön temppu
27 kirjoitti:
sampopankin ollessa kyseessä koko riesa ei liity selaimeen vaan aivan surkeaan verkkopankkiin. Itse kyllä vaihtaisin rahat siihen toiseen pankkiin tai jos ei ole kuin sammossa niin sitten tilin avaus toisessa pankissa. ainakin nordea ja op toimii ihan mukisematta meidän taloudessa. jos kuukausittainen nettipankkeilu on laskun maksu kerran kuussa niin sitten varmaan ei sampokaan rasita mutta jatkuvasti käyttävällä menee hermot.
Sampo Pankilta siirtyä Java-viritelmään tanskalaisten tultua omistajiksi.
Danske Bankilla on paljon alkeellisempi varkkopankki, ja siihen mentiin, vaikka vanhan Sampo Pankin systeemit toimivat hyvin.
Omistajan sana on laki, vaikka perse edellä puuhun menoon. - saamaton
mulla on xp käyttis ja IE ei taida tukea enää tätä versioo
- VwC3.\Z/
Kokeile mobiilipankkia.
- kooklekromi
Huomasitko selaimen yläreunassa kysymyksen javan käytöstä?
Kun annoin luvan, homma toimi.- saamaton
en löydä mitään sellaista????
- Ei tartte Javaa
täällä:
https://suomi.sampopankki.fi/link/3gmobilbank
Ja onhan niitä muitakin selaimia. - 1-0
Pankki ja muut viralliset asiat hoituu livelevyltä kätevästi.
http://pclinuxos.fi/ olkaa hyvä. Sinulla voi olla käytössä käyttis jota sampopankki ei tue:
http://aijaa.com/v.php?i=002038257399.png
Windows 7 ei ole tuettu käyttis. Pitäisi varmaan olla Windows 98 tai vanhempi...- Heh...
Sampo Pankki ei kyllä testisivun mukaan tue monia muitakaan käyttöjärjestelmiä, ja itselläkin oli tunnistavinaan Chromen Safariksi...
- saamaton
xp, toimi vielä kuukaus sitte, mutta sitten tuli päivitysaika ja ongelmat alkoi
- hyvin toimii
- vanhat rumppamahat
Sampopankin verkkopankki on niin ruuhkainen erittäin hitaan ja huonosti latautuvan javan vuoksi, myös ihmetyttää kun joudun joskus iltaisin maksamaan ei pääse välillä millään. Kun kiukuttelet siitä heille tulee selittäjä joka soittelee tunnin välein että osta kunnon kone ja siihen heidän ja vain heidän suosittelema käyttis, siis niin vanhat hanurit nyt olis aika uudistaa sampopankki.
- ??????????????????
Miten te saatte kaiken noin vaikeaksi?
Olen hoitanut miniläppiksellä laskuja (mobiilitietysti) ja kahdesti on pätkäissyt yhdeyden poikki sampoon ja silloinkin ilmoitti että jostain turvasyystä.
Tämä siis vuoden käytön aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2511556IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk311471Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1501219Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701027- 136998
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73933Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.70916Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää421863Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47852Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta136818