Uutena ihmisenä minäkin tupsahdan palstalle!
Mutta en mummona!
Ikinuori , aina ajan hermolla. Naisellinen nainen ja erittäin ylpeä siitä!
Ei löydy multaa minun kynsieni alta, ei ruohotahraa hamosen helmoista. Avosandaalini on korkeakantainen :))
Onko meitä muita joiden helmat liehuvat lämpimässä kesätuulessa ja aurinko hyväilee siroja sääriä?
Olkihatun lieri koskettaa hentoista olkapäätä?
Iloista, helteistä kesää
13
67
Vastaukset
crocsit ja caprit !!
Psst, oisit esitelly ittes vähän muulla tavoin, tääl saattaa porukka olla vähän kypsynyt rakennekynsiin ja oman naisellesuuden julkituontiin :DD
Tervetuloo silti.- hyvä yritys,,,,,,,
Haistan narutuksen, ei mene läpi, valitan!
- niinapalo
Mistä voisin tietää mikä palstalla on kypsyttävää? Voisiko joku mahdollisesti tehdä listan kielletyistä aiheista?
Ai? Viittaat galleriakuvaani?
Ei kai kukaan voi sanella millaisia kuvia itsestään voi laittaa?
Minulle rakennekynnet, lakatut varpaat ja kaikenlainen kesähömppä on ihanaa?
Eikös 60 enää elämä maistu mukavalle, eivätkö ihmiset hoida enää itseään, vai mistä tässä on kysymys.
Minä en nyt tosiaan oikein ymmäsrrä? niinapalo kirjoitti:
Mistä voisin tietää mikä palstalla on kypsyttävää? Voisiko joku mahdollisesti tehdä listan kielletyistä aiheista?
Ai? Viittaat galleriakuvaani?
Ei kai kukaan voi sanella millaisia kuvia itsestään voi laittaa?
Minulle rakennekynnet, lakatut varpaat ja kaikenlainen kesähömppä on ihanaa?
Eikös 60 enää elämä maistu mukavalle, eivätkö ihmiset hoida enää itseään, vai mistä tässä on kysymys.
Minä en nyt tosiaan oikein ymmäsrrä?Se selviää sulle, jos jäät tänne :DD
ps. kielletyt aiheet hoitelee Mr. Hunksz- niinapalo
hyvä yritys,,,,,,, kirjoitti:
Haistan narutuksen, ei mene läpi, valitan!
Mikä narutus se nyt on joka haisee?
Kerro ihmeessä?
Jutellaan asiasta, on helppo heittää syytös mutta nyt pitää saada perustelut? - niinapalo
minttupuu kirjoitti:
Se selviää sulle, jos jäät tänne :DD
ps. kielletyt aiheet hoitelee Mr. HunkszVai sellainen palstapersoona?
Monilla keskustelupalstoilla olen vieraillut ja tiedän että aina on joku kukkona tunkiolla.
Useimmiten se on joku nainen.
Mr on mies, siispä jään ilolla odottamaan, ottaako hän kantaa kesäinnostukseeni?
Siihen että ihminen ikäänkuin herää eloon kesällä, tehden asioita joita talviminä ei edes uneksi :))
- -
Sitä samaa sinulle!
Vanhuus tulee silti vaivoineen, jos elää saa.
Helli kauneuttasi, ilmeisesti sinulle tärkeintä maailmassa, ihan hyvällä sanottuna.- niinapalo
Kiitos, minusta hömppä on mukavaa.
En halua loukata ketään, jos jotain terveysongelmia on, ymmärrän että ne menevät asioissa edelle.
Mutta elämä voi joskus olla, pinnallistakin, siloin kun siihen on mahdollisuus.
Se vakava tulee sitten joskus kun on tullakseen? - -
niinapalo kirjoitti:
Kiitos, minusta hömppä on mukavaa.
En halua loukata ketään, jos jotain terveysongelmia on, ymmärrän että ne menevät asioissa edelle.
Mutta elämä voi joskus olla, pinnallistakin, siloin kun siihen on mahdollisuus.
Se vakava tulee sitten joskus kun on tullakseen?Minä olen saanut aina elää kuin teinityttö, kun ei ole tarvinnut huolehtia jälkikasvustosta.
Minulla ollut vakavia asioita läpi elämän, mutta antaa olla vain.
Kukin tyylillään, lupaa siihen en ole kysellyt, enkä kysy. :))
Tottakai, ei ihminen pelkästä pettuleivästä elä. - niinapalo
- kirjoitti:
Minä olen saanut aina elää kuin teinityttö, kun ei ole tarvinnut huolehtia jälkikasvustosta.
Minulla ollut vakavia asioita läpi elämän, mutta antaa olla vain.
Kukin tyylillään, lupaa siihen en ole kysellyt, enkä kysy. :))
Tottakai, ei ihminen pelkästä pettuleivästä elä.Minä olen elänyt vakavan elämän ja nyt on aikaa itselleni.
Okei, vaikutat ihan aidolta!!
Saa sitä ihminen hömppäillä.
Sulle selviää monikin asia, jos jäät tänne.- niinapalo
Vaikutan aidolta?
Voi hyvänen aika, vaikutan vain itseltäni, en miltään muulta.
Varmaan selviääkin, onkin toinen asia pidänkö asioista jotka selviävät minulle.
Tänne pääsee helposti, yhtä helposti täältä pääsee pois jollei seura miellytä?
Vai?
Aika nuiva on ollut, vastaanotto, mutta toisinajatellen.Ei kai tähän kenenkään lupaa tarvita. - niinapalo
niinapalo kirjoitti:
Vaikutan aidolta?
Voi hyvänen aika, vaikutan vain itseltäni, en miltään muulta.
Varmaan selviääkin, onkin toinen asia pidänkö asioista jotka selviävät minulle.
Tänne pääsee helposti, yhtä helposti täältä pääsee pois jollei seura miellytä?
Vai?
Aika nuiva on ollut, vastaanotto, mutta toisinajatellen.Ei kai tähän kenenkään lupaa tarvita.Niin, piti sanoa vielä, että kun täälläon tuo chatti, niin käynpä katselemassa mitä siellä on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172464Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162061859Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021491Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu571447Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno491416Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1941257- 941160
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.1511065Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14971Kaupunginjohtaja ja kehitysjohtaja erotettava !
Mokia tulee mokien perään. Nyt viimeksi tämä valtavaa mainehaittaa aiheuttanut päätös häätää Mikkeliläiset asukkaat pako135851