Mikä on teidän mielest paras tamponi uimiseen?
Mulla menee o.b:een mini (''kaks tippaa'') noin 2-3:ssa tunnissa täyteen?
Kauanko voitte olla uimisen jälkeen samalla tamponilla, ilman ettei ns. verivana valu?
Kiitti, jos vastaatte meinaan oon lähdössä ulkomaille ens kerral ku pitäis tulla menkat.....
Uiminen ja tamponi?
4
199
Vastaukset
- ,,..---.,,
Kokeile ihmeessä seuraavaa kokoa, eli ob normaali kolme tippaa. Tampaxilla on joku tampooni jossa on "helma" joka suojaa ohivuodoilta.
- ??
Oon just menossa kylpylään ja mulla on menkat! Mutta vuotoa on vähän, joten voinko uida ilman tamponia?
- :))
Kokeile kuukuppia! Ei varmana täyty siinä ajassa kun sinne mahtuu 20-30 ml verta ja helppo putsata eikä tartte turhaan raahata hankalia tamppooneita mukana vaan jos on olo että täyttyy niin vessaan tyhjennys ja putsaus ja takaisin asennus ja uudestaan uimaan!
Tulee jo muutamien kuukautisien aikana paaljon halvemmaksikin.- kuukuppivihaaja
Ei tarvi mainostella niitä hemmetin kuukuppeja joka paikassa. -.-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244