En olisi uskonut, että niin pitkän/rankan/jännittävän päivän jälkeen vaimo vielä kykeni saamaan orgasmin hääyönä ja vieläpä oudossa paikassa. Tosin oltiin ilman alkoa koko päivä ja vaimoa halutti aika tavalla. :)
Orgasmin lähetessä vaimon kroppa jännittyy ja hän puristaa minua todella kovaa itseään vasten ja pidättää hengitystään ja alkaa vaikertamaan h-hetkellä. Onneksi lantioni on vapaana ja pystyn tykittämään hänet taivaisiin. Tuon jälkeen hän rentoutuu alapäätä myöten ja naurahtaa.
Muilla vaan siirapit, hiekat ja herneet pyörii lakanoilla noissa hääyö
jutuissa.
♥♥♥♥ Vaimon orgasmi ♥♥♥♥
4
766
Vastaukset
- utelias.
minkälaisia orgasmeja teillä muilla?
- Neitsyt...
Minun vaimoni oli neitsyt hääyönä. Itse en sitä ollut, joten osasin hoitaa homman. Vaimoni sai mahtavan orgasmin ja se oli tosiaan hänen ensimmäinen orgasminsa miehen toimesta. Oli tosi huippu kokemus minullekin, kun tajusin, että hän sai, eli pystyin tyydyttämään hänet, vaikka oli eka yhdyntä hänelle. Tuosta on aikaa nyt 16 vuotta ja kysyin häneltä tässä pariviikkoa sitten, että muistaako hän meidän hääyömme. Muisti ja muisti myös sen.... Meillä on tosi upeeta seksiä edelleen.
- Mikä ääliö
Aika hyvin meni näköjään esitys läpi. Olisi varmaan pitänyt ryhtyä ammattinäyttelijäksi. Tai valita joku oikea mies, joka oikeasti osaa hoitaa homman eikä koe tarvetta puhua yksityisasioista keskustelupalstoilla.
T: Vaimosi- Orgasmi rulettaa
Mahtoiko nimimerkki "Vaimosi" vetää liikaa siideriä ja sammua pappilan vessaan? Ukkos ei kuitenkaan jäänyt ilman. siitä piti joku muu huolen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 133634
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831629Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641468Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731445Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371341Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121130Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341070- 931014
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65993