Olen muuttamassa Göteborgiin ja löysin yhden hyvän asunnon Kaverösin alueelta Västrä Frölundasta. Osaatteko kertoa, että millaista aluetta ko alue on? Onko turvallista jne.. :)
Göteborgissa asuminen
5
531
Vastaukset
- lapsuus Tukholmassa
Jooo, ei ne ruottalaiset pohjimmiltaan ulkomaalaisia sinne halua. Päältä päin voidaan hymyillä, mutta meneppä väärälle kadunpätkälle, niin varastavat lompakon tai lyövät sorkkaraudalla. Pääkin voi olla katkaistu, jos olet juoppo tai rikollinen. Tosi kova asenne siellä suunnalla.
Oma maa mansikka...- helmeris
Västra Frölundassa asuu paljon maahanmuuttajia, että kyllä siihen suomalainenkin mahtuu.
- sinne vaan..
Ihan hyvää aluetta. Etelän suuntaan keskustasta on yleensä parempaa aluetta, pohjoiseen ne betonislummit. Sinne vaan, ja pääseehän tuolta sitten muualle, jos ei miellytä.
- kokemuksella,,,
Sinne vaan svedupelle narsistien joukkoon ja saat nähdä miten epäonnistunut integraatiopolitiikka toimii.Saat tuntea nahoissasi olevasi 2-luokan kansalainen.
Hejaa Sverige,,,- Kungälv
Olen opiskellut tuolla päin, asunut lähellä Göteborgia eli Kungälvissä. Västra Frölunda on muistini mukaan maahanmuuttajien aluetta eli ei kovin kivaa.
Maahanmuuttajat eli muut kuin pohjoismaalaiset häiriköivät Göteborgissa nykyään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024467Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821197- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83913Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816