Eli huomenna olisi tarkoitus käydä katsomassa kyseistä koslaa ja kysyisinkin että millaisesta autosta on oikein kyse. Autoon on vuoden sisään vaihdettu jakopää ja vesipumppu alustan niveliä. ajettu on jotain 125000 km ja pitäisi olla erittäin siisti.
Itselläni ei ikinä ole Rellua ollut ja olisihan tuo mukava kuulla että ovatko rotteloita vai tuleeko niiden kanssa toimeen:) Ensimmäinen joka kyseisestä merkistä särähtää niin on tuo hinta sillä ovat todella edullisia ja se yleensä kertoo sen että joku mättää??? tuokin jota menen katsomaan niin hinta on 4900 ja mukaan tulee vielä hyvät renkaat ai niin ja vielä sisustakin on kuulemma kuin uusi!!!! Katselin mm BMW:TÄ vm 95 ja hintaa oli 3000 ja Volvo v40 ja samoissa hinnoissa oli sekin mutta tuo rellu olisi tällaiselle koiraihmiselle hyvä kun tuota tilaa olisi missä kavereita roudata ympäri maakuntaa:) Mutta nyt on sana vapaa ja kertokaa pelistä jotain sillä en sellaista kunnon keskustelua ole löytänyt vaikka olen etsinyt!
Tietoa Megane break 1.6 vm 2004:stä!
4
379
Vastaukset
- Meksu ykkönen
Tuolta asiallista tietoa.
http://renaultkeskustelu.net/foorumi/index.php?PHPSESSID=b6c75709056fd98de96b7ce266aa3459&- Megane 03
Niin eiköhän tälläkin palstalla ole ollut jo monasti aiemmin kiivasta keskustelua
Meganesta vm:2001-05 ja on todettu melko vikaherkiksi autoiksi, tosin voi olet-
taa että 04 mallisessa on jo ehditty korjata monet tyyppiviat jos on liikenteessä.
Eli kannattaa tutkia huoltokirja tarkkaan, se on selvä että arvo tippuu silmissä
mutta jos haluaa ajolleen hyvän auton niin ei ihan pässi valinta kuitenkaan. - Meksu ykkönen
Megane 03 kirjoitti:
Niin eiköhän tälläkin palstalla ole ollut jo monasti aiemmin kiivasta keskustelua
Meganesta vm:2001-05 ja on todettu melko vikaherkiksi autoiksi, tosin voi olet-
taa että 04 mallisessa on jo ehditty korjata monet tyyppiviat jos on liikenteessä.
Eli kannattaa tutkia huoltokirja tarkkaan, se on selvä että arvo tippuu silmissä
mutta jos haluaa ajolleen hyvän auton niin ei ihan pässi valinta kuitenkaan.Tuohon vuosihaarukkaan mahtuu kaksi täysin eri autoa, megane I jota tehtiin v.1996-2003. Vuonna 1999 kasvojen kohotus jolloin mm. moottorit muuttuivat 16 venttiilisiksi. Parjäsivät testeissäkin mukavasti. Rekisteröintitilaston 7. viimeisenä vuotenaan. Tässäkin taloudessa luotettavaksi todettu auto, joka on palvellut paremmin kuin uskalsi toivoa. Kohta tulee 10 vuotta täyteen.
Vuonna 2003 tuli sitten megane II, joka on aika eri auto kuin megane I. Joten vuoden 2004 auto on megane II mallin alkupäätä. Tästä en sano mitään kun omakohtaista kokemusta ei ole.
joo mulla oli 02 megane farmari malli ei mitään suurenpia remppoja .etujousi meni poikki ja kaasuvaijeri katkesi ja takajarrut jäätyy aika herkästi talvella.piti luopua kun tuli kilsoja liikaa,nyt on sitten 08 opeli alla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984