Eli, onnistuuko noilta 7.1 vahvistimilta ongelmitta ja helposti myös 5.1 tila (DTS, DD)?
Kumpi kannattaisi hankkia, hinta toki on noissa hyvin erottava tekiä, muta niin on ominaisuudetkin.
Muu laitteisto on suurinpiirtein:
- Viasat total.. jotakin. 5.1 äänet olisi kuitenkin mukava saada.
- 5x 200W RMS kaiuttimet olo-huoneessa.
- 2 x 200w RMS kaiuttimet toisessa huoneessa.
- Subbarilla oma vahvistin.
- PS3
- CD/Blueray/DVD -soitin
- PC
- Satelliitti boksi.
- Full HD telkku.
Hirttäydyn täällä kohta piuhoihin kun nykyinen AV-Yamaha ei tue HDMI.
Yamaha Rx-v467 vs.Rx-1067
1
350
Vastaukset
- joku mielipide
1. kysymys: Toki onnistuu.
2. kysymys: Ainakin itse ostaisin 1067:n, josta on välillä ollut hyviä tarjouksia. Ja liitännät riittävät jatkossakin vaikka mihin. Myös on 2 HDMI OUT-liitäntää -> taulu-tv ja projektori. Mutta en osta kun en vielä tarvitse.
No, joo, ei omakaan jo yli 10 vuotta vanha Yamaha tiedä HDMI:stä mitään, mutta muutoin on ollut liitännöiltään ja ominaisuuksiltaan juuri riittävä (DTS puuttuu, mutta en ole tarvinnutkaan). Olen sitten vaan kytkenyt HDMI-laitteet suoraan tv:hen (jossa 4 HDMI:tä) ja äänen optisella piuhalla tv:stä (ja myös tallentavasta digiboksista) vahvariin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671232- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että336701- 51661
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
- 101625
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56574