Norwegian+Tjäreborg majoitus Kanaria

2400 vai 1200€?

Hiihtoloma 2012:
Varattu Norwegian Tjäreborg SunFamily Mar Ola Portosin (tosin varattiin se eri kautta nimellä Marola Portosin Apartments).

Tjäreborgin kautta 1 viikko (2 aik 1 lapsi) lähes 2400€

Omatoimimatkana sama (suora lento majoitus taksi mennen tullen) n. 1200€.
Omatoimimatka tosin 9 päivää.

Viisasta vai ei?

20

1187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nelly ja palmikko

      Niin, mitä sitten?

    • Kanariamies

      Mekin varattiin lennot Norweigianilta Gran Canarialle hiihtolomalla. Kiva kun joku lentää edullisia lentoja rantalomakohteeseen :-)

      Hotellit meinattiin kyllä varata vasta ihan viimeisellä hetkellä juuri ennen reissua, ne ovat silloin käsittääkseni edullisimmillaan? Vai miten on?

    • 1+5

      sama täällä. Norwegianilla Tenerife sur ja 9 yötä. Finnmatkojenkin käyttämä hotelli. Finnmatkoilla 7 yötä ilman lisukkeita n. 2300 € eli 9 yötä olisi siis n.2900€ ( 2 aik 1 lapsi 8v). Meille tuo sama maksoi n. 1330 € (sis kenttäkuljetukset taksilla). SÄÄSTYY SIIS N. 1600€. Sillä voi mennä vaikka Finnmatkojen retkille?

    • aguamar

      Onkos tietoa matkatavaramäärästä elikkäs montako kiloa matakatavaroita saa laittaa koneen ruumaan? Samalla kiinnostaisi tietää jos kokemusta lentokoneruokailuista norwegianilla, onkos toimineet ja mik hintataso?

      • 15+10

        Juuri työkaverini sanoi että oli jonkun työreissun joutunut tekeen Norwegianilla. Yllätys oli että kaveri kehu Norwegiania parhaaksi yhtiöksi jolla koskaan lentänyt. Työkaveri on kyllä lähes kaikilla mahdollisilla mennyt.


      • 1+5

        En muista oliko 15 vai 20 kg mutta kaiken varasin ja matkatavaramaksut sisältyy tuohon meidän hintaan. "Ruoasta" en tiedä jos tarkoitat sitä vähän tulitikkulaatikkoa suurempaa "astiaa". Tuohon finnmatkojen vertailuun en ottanut finnmatkoilta ruokaa, joten se lisäisi hintaa finnmatkoilla. Me kylläkin tulitikkulaatikon sijaan otamme fantastiset eväät mukaan koneeseen ja kyllä siinä hymy on herkässä kun niitä popsitaan.


    • loma mielessä

      Itse suunnittelin samaa, nelihenkisen perheen matka olisi tullut n. 1000 euroa halvemmaksi. Norwegian veloittaa kuitenkin laukuista, istuinpaikoista ja ruokailuista. Lisäksi lentolipun maksamisen jälkeen olet omillasi. Viime vuotisen tuhkapilviepisodin jälkeen moni jäi ilman korvausta. Itse löysin fiksunhintaisen lomareissun matkatoimiston kautta ja erotukseksi jäi vain n.200 eur. Ei siis lainkaan paha, hotellin taso hyvä ja matkaehdot kunnossa on turvallista lähteä reissuun.

      • 517

        Tietenkin teit matkatoimistoreissun koska olet matkatoimistossa töissä.


    • säästää ken voi

      Teneriffalle lennot ja sama hotelli paketti Tjareborgilla n.2800e ja Norvegianilla n.2400€, 4 aikuista ja 1 lapsi.
      No jonkunlainen säästö kuitenkin, 100 per lätty..

    • plussapäivät

      Jos meinaa saada reissun edullisesti niin varaus on tehtävä todella hyvissä ajoin, Kesällä lennot sai vielä 4hlölle 1100 eur mutta jossain vaiheessa ne oli 1800 eur. Nyt viimeisintä hintaa en ole katsonut norwegianilta katsonut. Hyvä hotelli n.600 eur/vko. Päätin ottaa AFH:n matkan, n.1900 euroa kaksi viikko sitten ja äsken katoin niin sama reissu oli noussut 250 euroa. Elikkäs melkosta hintojen, varausten, lentojen mielenkiintoista sinfoniaa tämä näkyy olevan...

    • käsittämätöntä...

      hirveitä hintoja...me lähdetään jouluksi ja uudeksi vuodeksi Thaimaahan ja koko reissu 3 hengeltä 3400 euroa.....14 päivää Ja kanaria...ei siellä hiihtolomalla voi edes meressä uida ja uima-allas pitää olla lämmitetty että onnistuu edes se....
      Kaikkeen te rahojanne tuhlaatte...ja joku halppis lento...huh huh ...meillä kuitenkin reittilento Finnairin koneeella....

      • 6+11

        Niin tai toivotte lähtevänne. Lennätte maailman lakkoherkimmällä lentoyhtiöllä joten pidetään peukut pystyssä että kone nousee. Yleensä työtaistelutoimet ajoittuvat ruuhkapiikkeihin. Siksi en itse koskaan käytä Finnairia loma-aikaan.

        Muutenkaan mielestäni ei ole syytä nostaa Finnairia muiden yäpuolelle. Olen työni takia monesti käyttänyt Finnairia, mutta täytyy rehellisesti todeta että en tiedä miltä osin se erottautuu parempana kuin muut yhtiöt. Mielestäni esim. Air Berin ja Norwegian ovat miellyttävämpiä kuin Finnair.


      • Rent A Car
        6+11 kirjoitti:

        Niin tai toivotte lähtevänne. Lennätte maailman lakkoherkimmällä lentoyhtiöllä joten pidetään peukut pystyssä että kone nousee. Yleensä työtaistelutoimet ajoittuvat ruuhkapiikkeihin. Siksi en itse koskaan käytä Finnairia loma-aikaan.

        Muutenkaan mielestäni ei ole syytä nostaa Finnairia muiden yäpuolelle. Olen työni takia monesti käyttänyt Finnairia, mutta täytyy rehellisesti todeta että en tiedä miltä osin se erottautuu parempana kuin muut yhtiöt. Mielestäni esim. Air Berin ja Norwegian ovat miellyttävämpiä kuin Finnair.

        EN SUOSITTELE VUOKRAMAAN,

        Norwegian on ihan hyvä lentoyhtiö. AUTONVUOKRAUSTA en kuitenkaan
        heidän sivujen kautta suosittele. Kuvioon tulee Irlantilainen Car Trawler,
        joilla on ihan omat ehtonsa. Otin / ostin myös samoilta sivuilta lisävakuutuksen,
        JOTA EI HYVÄKSYTTY kohdemaassa. Olisi pitänyt ostaa uusi TAI
        antaa 1000, 00 Euron "vakuusmaksu" mitä ei ehdoissa mainita.
        Peruin vuokrauksen, hävisin yhden viikkomaksun (virkailija lupasi palauttaa)
        Marssin "luotettavaan" konttoriin ja vuokrasin auton "normaaliehdoin"


      • FlyLo
        6+11 kirjoitti:

        Niin tai toivotte lähtevänne. Lennätte maailman lakkoherkimmällä lentoyhtiöllä joten pidetään peukut pystyssä että kone nousee. Yleensä työtaistelutoimet ajoittuvat ruuhkapiikkeihin. Siksi en itse koskaan käytä Finnairia loma-aikaan.

        Muutenkaan mielestäni ei ole syytä nostaa Finnairia muiden yäpuolelle. Olen työni takia monesti käyttänyt Finnairia, mutta täytyy rehellisesti todeta että en tiedä miltä osin se erottautuu parempana kuin muut yhtiöt. Mielestäni esim. Air Berin ja Norwegian ovat miellyttävämpiä kuin Finnair.

        Finnair on kyllä tosiaan aivan yliarvostettu lentoyhtiö. Kautta linjan penkit ei yhtään sen mukavammat kuin muissakaan yhtiöissä, ruoka mitä sattuu, lentoemot nokka nyrpeänä ja kotimaan reitit törkysesti ylihinnoiteltu. Kellä on oikeasti varaa lentää finskillä Suomen sisällä? Norskien lennolla yllätyin positiivisesti siitä miten hommat rullasi, onhan kyseessä kuitenkin halpalentoyhtiö. Itse olen tykästynyt Turkish airlinesiin, joskin saisivat kääntää kalustonsa niin että ne uudet koneet lentää maailmalle ja vanhemmat maan sisällä, menee vähän "hukkaan" lisätty matkustusmukavuus kun kone ehtii just ja just lentokorkeuteen kun lähdetään jo alas. Ja on muuten harvoja jäljellä olevia yhtiöitä jossa safka ja juomat, myös alkot, täysin ilmaiset (reitillä, en tiedä lentävätkö lomia).


      • LAkeside
        Rent A Car kirjoitti:

        EN SUOSITTELE VUOKRAMAAN,

        Norwegian on ihan hyvä lentoyhtiö. AUTONVUOKRAUSTA en kuitenkaan
        heidän sivujen kautta suosittele. Kuvioon tulee Irlantilainen Car Trawler,
        joilla on ihan omat ehtonsa. Otin / ostin myös samoilta sivuilta lisävakuutuksen,
        JOTA EI HYVÄKSYTTY kohdemaassa. Olisi pitänyt ostaa uusi TAI
        antaa 1000, 00 Euron "vakuusmaksu" mitä ei ehdoissa mainita.
        Peruin vuokrauksen, hävisin yhden viikkomaksun (virkailija lupasi palauttaa)
        Marssin "luotettavaan" konttoriin ja vuokrasin auton "normaaliehdoin"

        kiitos infosta, olin juuri varaamassa car trawlerin kautta teneriffalta auton... eli paras vuokrata paikanpäältä.


    • Ei kiinnosta

      Thaimaaseen en lähde vaikka ilmatteeksi pääsisi. Kanaria juuri ilmaston puolesta paras, eikä tarvitse ilmastoinnin alla koittaa nukkua silmäkuopat täynnä hikeä.

    • KKKKKKLLLLLL

      VIISASTA

    • VN

      Joo matkustettiin Tjäreborin matkalla Thaimaahan hotelli ****. Ongelmia hotellihuoneen hajujen kanssa. Oppaat eivät meinanneet ottaa mitään kantaa asiaan kun emme ensimmäisellä kertaa retken vuoksi päässeet vaihtamaan huonetta. Eivät vastanneet sen jälkeen s-postiin ja huoneen vaihdon saimme sopia itse hotellin kanssa.
      Suomessa valitimme asiasta ja luvattiin reilu 4000€ matkasta 100€ hyvitystä kuuden päivän kärsimyksestä. Sanoimme että emme ole tyytyväisiä satkuun niin vastaus oli ”TÄMÄ ON KORVAUS JA ASIA ON LOPPUUN KÄSITELTY”. Eipä ole 100€ lahjakorttia näkynyt. Taitavat huijata tässäkin asiassa. Epäluotettava matkanjärjestäjä.

    • JL

      Matkatavaraa ei juuri saa ottaa Tjareborin matkalle!!!!!
      Thomas Cook Airlinesin lennoilla ilmaiseksi kuljetettavan matkatavaran määrä on 20 kg sisältäen käsimatkatavaran, jonka enimmäispaino on 5 kg. Yli 20 kg painavista matkatavaroista peritään ylipainomaksu erikseen meno- ja paluulennolla lentoyhtiön määräämän maksun mukaan.

    • Rip Curl

      "Matkatavaraa ei juuri saa ottaa Tjareborin matkalle!!!!!
      Thomas Cook Airlinesin lennoilla ilmaiseksi kuljetettavan matkatavaran määrä on 20 kg sisältäen käsimatkatavaran, jonka enimmäispaino on 5 kg."

      Hyvä pointti, mutta nyt kun on kyse rantalomasta pärjätään kyllä vaikka kuukausi 10 kilolla surffishortseja ja T-paitoja, matkatavaroiden kilomäärä ei ole kyllä biitsireissulla koskaan tullut vastaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      99
      1981
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1568
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      117
      1090
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      32
      1019
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      939
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      839
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      774
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      751
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      731
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      653
    Aihe