ikääntymistänne. Ne on munat ,jotka pilaantuu,ei kanat. Tehdäänpä tänne mukavia sutkauksia,mieltämme piristykseksi. Munamies tuomitsee häkki kanalat...
Siskot, älkää murehtiko
21
254
Vastaukset
- mmunaa
Kiroaa luojansa, kummallinen mies
Murehtiiko naiset ikääntymistä? miksi ne sitä tekis sen enempää kun miehetkään.
Äijillähän on enemän pelissä kun menettää sen kruununsa.
Syytinkivaarina on ihan erilaista pollistella kun elämänsä keväässä olevalla miehellä.
kesäyyöt tuoksuu makealle ja askel kopisee komeasti katukivetykseen kun mennään kokemaan yön riemuja.
Ukkojen pitäs valitella mut jostain syystä en nyt kerkee mut jospa joku toinen kirjottais miesten näkökulmast semmosen sukupuolineutraalin ketään loukkaamattoman kevennyksen iän tuomista vaivoista.- he
Elämä on annettava virrata myönteisenä ja voimakkaana kohti personaallisuuden viitoittamaa päämäärää. Kompleksitreottovat seisovassa vedessä. Raikas vuolas virta tuhoaa ne oitis. Kevennystä meidä vaivoihin,heta tervehtii.
tänään on luonnonkauniiden naisten päivä jos olet luonnonkaunis kuin hirvi hyväkroppainen kuin hylje huomaavainen kuin huoltoaseman myyjä filmaattinen viiden viskipaukun jälkeen upea kuin uuno turhapuro seksikäs kuin johanna tukiainen hyvä kaikessa mitä teetkään aina oikeassa ja erittäin vaatimaton tänään on sunkin päiväs niinkuin munkin ;)))))
Kiva, siis minunkin päivä. Olen luonnon kaunis, tai ruma, hyvä kroppainen myös.Huomaavainenkin... Viskiä en juo, joten se filmaattisuudesta.
Mutta seksikäs!! Yleensä olen oikeassa, vaatimaton olen. Siis on munkin päivä....maarina1 kirjoitti:
Kiva, siis minunkin päivä. Olen luonnon kaunis, tai ruma, hyvä kroppainen myös.Huomaavainenkin... Viskiä en juo, joten se filmaattisuudesta.
Mutta seksikäs!! Yleensä olen oikeassa, vaatimaton olen. Siis on munkin päivä....kaunis päivä onkin tulossa ei paljoo tartte tuolla ulkona käpsehtiä kun on jo hiki päässä mutta mitäs tosta aineenvaihdunta pelaa nautitaan päivästämme =))))
- kastekukka
Kivasti kirjoitettu, sait minut nauramaan!
Vanha kiinalainen mietelause: "Yksi ilo karkottaa sata surua."
Joten kiitos tii-na.
Taidanpa lähtetä luonnonkauniina torille (sallitaanhan isot aurinkolasit?)
;)) - kastekukka
tii-na- kirjoitti:
kaunis päivä onkin tulossa ei paljoo tartte tuolla ulkona käpsehtiä kun on jo hiki päässä mutta mitäs tosta aineenvaihdunta pelaa nautitaan päivästämme =))))
Siis lähteä.
Tämä kone tekee noita kirjoitusvirheitä (en minä)......
;) kastekukka kirjoitti:
Siis lähteä.
Tämä kone tekee noita kirjoitusvirheitä (en minä)......
;)on se kumma tää kone mullakin kun tekee kirjoitusvirheitä aina sillon tällön ja sit on vielä sellainen puute ettei tässä oo ollenkaan isoja kirjaimia ei numeroita ei pisteitä ei pilkkuja sain halavalla ;))))
kastekukka kirjoitti:
Kivasti kirjoitettu, sait minut nauramaan!
Vanha kiinalainen mietelause: "Yksi ilo karkottaa sata surua."
Joten kiitos tii-na.
Taidanpa lähtetä luonnonkauniina torille (sallitaanhan isot aurinkolasit?)
;))isot aurinkolasit on niin hyvät mullakin on sellaiset vielä sellaiset jotka saa silmälasien päälle isot arskat korjaa pienet ja vähän isommatkin virheet ;))))
- kastekukka
tii-na- kirjoitti:
isot aurinkolasit on niin hyvät mullakin on sellaiset vielä sellaiset jotka saa silmälasien päälle isot arskat korjaa pienet ja vähän isommatkin virheet ;))))
Mitkä virheet??
;DD kastekukka kirjoitti:
Mitkä virheet??
;DDai niin ihan unohdin ettei täydellisillä olekkaan virheitä ups mua ;)))))
- 11+5=16
tii-na- kirjoitti:
on se kumma tää kone mullakin kun tekee kirjoitusvirheitä aina sillon tällön ja sit on vielä sellainen puute ettei tässä oo ollenkaan isoja kirjaimia ei numeroita ei pisteitä ei pilkkuja sain halavalla ;))))
Tiina!
Plussaa sinulle teksteistäsi/ajatuksistasi!
Olen parin vuoden ajan yrittänyt katsastaa, mitä ikäiseni miettivät; itse en ole puolisoni kuoleman jälkeen vielä oikein 'ulkoistunut elävään elämään'...
Alussa ohitin mielipiteesi juuri tuon kirjoitustyylisi vuoksi - olinpas tyhmä :)
Olet helmi - ja aito sellainen - ja onneksi et elä enää simpukassa!!!
Terv. hulla 11+5=16 kirjoitti:
Tiina!
Plussaa sinulle teksteistäsi/ajatuksistasi!
Olen parin vuoden ajan yrittänyt katsastaa, mitä ikäiseni miettivät; itse en ole puolisoni kuoleman jälkeen vielä oikein 'ulkoistunut elävään elämään'...
Alussa ohitin mielipiteesi juuri tuon kirjoitustyylisi vuoksi - olinpas tyhmä :)
Olet helmi - ja aito sellainen - ja onneksi et elä enää simpukassa!!!
Terv. hullaPalstalaiset ovat: Blää, BlääBlää, Blöp, Blöp ja Huhhahhei!
Palstalla on tämänlainen aloitus.
Tiina on helmi, siinä olet oikeassa.
H.- 14+10=24
hunksz kirjoitti:
Palstalaiset ovat: Blää, BlääBlää, Blöp, Blöp ja Huhhahhei!
Palstalla on tämänlainen aloitus.
Tiina on helmi, siinä olet oikeassa.
H.Kiitokset vaivannäöstäsi vastaukseesi Tiinalle kohdennettuun kirjoitukseeni!
Tällä kertaa puhuitkin asiaa - viimeisessä lauseessa!!! 14+10=24 kirjoitti:
Kiitokset vaivannäöstäsi vastaukseesi Tiinalle kohdennettuun kirjoitukseeni!
Tällä kertaa puhuitkin asiaa - viimeisessä lauseessa!!!Hyvä niin, ymmärrys ei ole koskaan pahasta.
Turhan vanhan jauhaminen on.
H.- 2+5=7
hunksz kirjoitti:
Hyvä niin, ymmärrys ei ole koskaan pahasta.
Turhan vanhan jauhaminen on.
H.No jaa, hyvä mies - vanhatkin jyvät kelpaavat oikeassa käsittelyssä jauhettuna leipoutua hyväksi pullaksi :)
Kivihiilikin on tosi vanhaa - mutta timanttipa siitäkin syntyy :)
terv. hulla
Nautitaan täysillä.....))
- meeriamanda
Päätalon Kallen äiti Riitun sanontoja oli esim.
Kun tarpeeksi kauan elää, viimein v*kin näkee.
Kotonani teroitettiin; Sano vaikka sana päivässä
kunhan se on totta.
Aurinkoista puolipäivää ! - Naisilleni
Älä kosketa sähkölaitteita kun olet märkä.
Jospa tähän vaikka entisen tytön huokaus:
Huhhuijaa, muita naijaa miuva vua narrataa ;-(
Usein kävi niin että entistä (piika)likkaa ei paljon naurattanut, tietäähän se kun joka ikinen munaskuitaan riiputtava miehenpuoli narrasi senkun ehti. Lirkutti ja koplasi ja kun tyttö oli raskaana niin viimeistään häippäsi. Sellaista oli elämä ennen, nyt onneksi ei - ainakaan samassa mittakaavassa.
Olen ylpeä siitä että nykynaiset eivät välttämättä miestä tarvitse "elättämään" vaan jokainen tulee toimeen omine tuloinensa, jopa elättämään lapsensa.
Ja tasa-arvosta lie siinäkin kyse kun nainen voi repseästi lirkutella miehelle joka ehkä kovinkin innostuu. Ja sitten jättää jätkän kuin nallin kalliolle. Onhan näitä nähty, ainakin elävässä elämässä...
Ai että jokin kevennys? No vaikka Etelä-Pohjanmaalta: - Mun muistiini on peilit huononnu, sano pohojalaasakka kun peiliin katto.
Eipä ne ole meilläkään päin yhtä hyviä kuin esim. 40 vuotta sitten, mutta tarkempia kyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760