Eipä tämä minusta mikään hääppöinen ole, maksoikin vain 150€.
Pitäisikö tämän kameran muka edustaa jotain aatelia, noin niinkuin hintaluokassaan? Merkkiä on kehuttu ja netissäkin myös.
Onko teillä kellään tästä kamerasta kokemusta? Teinkö huonot kaupat?
Ostin Nikon Coolpix S 3100 - kameran
5
289
Vastaukset
- 456789
Peruspokkari. samanlainen kun muutkin saman hintaluokan vehkeet! Kyllä sillä kuvia tulee. Hyvät kaupat teit, jos kameraa tarvit.
- ???
Jaahas! Videokuvaus näkyy olevan tällä kameralla SURKEA! Tämä sopii ainoastaan valokuvaukseen, niissä kuvissa ei ole valittamista, mutta tuo videopuoli - onnetonta jälkeä! Hyvästi Nikon Coolpix S 3100, emme tapaa enää tämän jälkeen. Kirpputorille vaan!
- roskakamera
jäisi roskakamerat ostamatta jos ihmiset älyäisi ensin katsoa kamera-arvosteluja.
http://www.photographyblog.com/reviews/nikon_coolpix_s3100_review/sample_images/
riittää kun katsoo yhdenkin kuvan näistä originaalikoossa niin tajuaa minkä luokan laitteesta on kyse. - ???
Kyllähän minä yritin ja juuri netistä. Olin vain liian aloittelija näissä asioissa. Mutta nyt jo viisaampi!
- 5635
Pitäsköhän sun ostaa videokamera? Reilu satkun muovinpalpa$ka ja heti pitäs olla huippujälkee, varsinki vieona. Paskaaks mä niillä valokuvilla.. SAPETTAA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1842591- 1201983
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611652Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791522- 1631440
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1821413- 521258
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751221- 591198
- 1191101