Moi, mulla on yks tosi hyvä kaveri. Mutta mua pelottaa hänessä yksi asia, hän on minun ikänen (11v kohta 12v) niin hän ruukaa joskus viikon loppusin käydä juomassa.:( Olen yrittäny selittää sille että se ei oo hyväks sen elimistölle koska me ollaan vasta lapsia tai varhaisteinejä. Mutta se ei sanonu siihen mtn, se on kertonu mulle että se on kerran tuotu sen takia poliisi autolla kotia ko se oli jääny kiinni juomisesta. Vaikka se onki mulle ko sydän ystävä niin silti antaisi sen äiti sille ees jonku rangaistuksen, että se oppis. Se ei usko minua että se joku kaunis päivä makaa sairaalassa sen takia:(((
Auttakaa ja kertokaa mulle mitä pitää tehä, kiitos jo etu käteen ASIALLISISTA vastauksista!:)
miten auttaa???:( auttakaa äkkiä!
2
132
Vastaukset
- KoskenKorva,KK,KK,KK
Moi, sama juttu mulla mutta mulla ei oo sitä huolta että se juo vaan se että se haluu et mä juon joka kerta ku oon sen kaa eli pari kertaa viikossa..
Noh mä meen aina mukaan ja juodaan :(
Mun mielest se on ihan tylsää juua ku oon 15 ja kaveri on 13 v
Noh semmonen vinkki että se ei lakkaa juomasta mutta älä sä mee mukaan ;)
Ja tuskin se sairaalaan joutuu ellei oo aloittelia jne.
Jos se on juonut ennenki nii tuskin se tappaa itseänsä.
Mutta älä itse ryhdy siihen !
Jos haluat yrittää nii sano sille :
Ooks kova jätkä ku juot ???
Onks nyt cool olo ku oo juonu ja oot vast 11-12 ???
Mä en tartte tommosii kusihousu hinttari kavereita joitten mielestä alkoholi voittaa kaveruuden..
Sitte parin päivän pääst se soittaa sulle ja pyytää anteeks et se on vastustellu sun puheit ja jos se haluu olla sun kaveris nii se lopettaa juomisen ( Ainaki sillee ett et tiiä)
No mutta luulisinpa että se ei lopeta juomista ja jättää sut ;)
Eti uus kaveri.
Sun saarnaamiset alkoholin vaaroista ei kiinnosta häntä tippaakaan..
Joten unohda toi kohta jossa sanoin (Jos haluat yrittää nii sano sille :)
Katsos heitin sen päästäni ku oon niin väsyny ku kello on 2 yöllä ;)
Joo mut tosiaan - -> ''miten auttaa???:( auttakaa äkkiä!''
Ei mitenkään, Ei siis mitenkään, Ei siis edes äkkiä ;)
Soriettä sanoin näin ''ilkeästi'' Mutta se nyt vain on totta että jos menet kertomaan hänen äidille niin ei enään ole sun ''kaveri''
Eli paskaakos se mitään elimistöä ajattelee vaan sitä että koska se pääsee juomaaan (%%%%%%%%%%%%%)
En mäkää haluu et kaveri juo mut se J%O Siis se haluaa että mäki J%ISIN
Mut eniten vituttaa et mun pitää aina juua aina viikottain (ehkä jopa 2:ki kertaa)
No, ei mulla muita kavereita ookkaa nii tyydyn juomaan ja pilata elämäni :(
%%K%%O%%S%%K%%E%%N%%K%%O%%R%%VA
Kuulit oikein ----> Koskenkorva %%%%%
>Tässä kossu musaa jos kiinnostaa (Klamydialta) http://www.youtube.com/watch?v=NWn2S33zC7Q
^--- Youtube (ei mikään virus ^^)
Joo tosiaan tein tän paketin sulle että toivottavasti et loukkaantunut vaikka kerroin totuuden.
KoskenKorvaa,KoskenKorvaa,KoskenKorvaa,KoskenKorvaa,KoskenKorvaa,KoskenKorvaa,KoskenKorvaa,KoskenKorvaa,KoskenKorvaa,KoskenKorvaa,KoskenKorvaa,KoskenKorvaa,KoskenKorvaa,KoskenKorvaa,KoskenKorvaa,Kosk
Siinä on biisin sanat suurinpiirteen..
Hehe, sori et kulutin sun eikaa tän lukemiseen mutta kuulit jo totuuden..
Mulla sama ongelma mutta hei !
KoskenKorvaa,KoskenKorvaa,KoskenKorvaa,KoskenKorvaa,KoskenKorvaa, - j.rocket
On se helvetti. Et sä voi ruveta kaverias holhoomaan, jätä se homma sen vanhemmille. Mene ja selitä tilanne sen äidille. Totta kai tosta on joku rangaistus tultava. Miten se muuten oppisi? Nykyvanhemmat tosin eivät osaa antaa sopivia rangaistuksia, eikä lapset opi siitä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2195973
Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m263744- 822587
- 392121
- 331902
- 451868
- 1071765
- 211656
- 271502
Tappajamanne kiinni
Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!331468